Löytyyköhän tällaista pesukonetta?

Anissss

Eli, olen muuttamassa yksiöön, jossa pesukoneelle varattu tila on HYVIN pieni, keittiön altaan alle sijoitettu tila. Leveys on 44 cm, korkeus 73 cm ja syvyys ~50 cm.
Alan jo vaipua epätoivoon, kun mistään ei tunnu löytyvän, mutta edellinen asukas sanoi kuitenkin että häntä edeltäneellä asukkaalla siinä oli kone. Täytyyhän niitä siis JOSSAIN olla?!
Auttakaa pulassaolevaa!

13

1932

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aukko

esim electrolux ewc 1350

leveys 49,5
      korkeus 67
      syvyys 51.5

itsellä ja se oli pienin mitä löysin.

• ........

En tiedä mittoja ja sopiiko juuri sinulle mutta viime gigantti käynnillä kattelin ohimenne pieni ns päytä malleja. Kysele kodinkone liikkeistä tai netistä etst valmistajien sivuilta. upo elektrolux. bosh,miele ym...

• Carmster

pyykinpesukonetta?

ei löydy ainakaan keneltäkään "tunnetulta" valmistajalta.

ehkä jostain "laiva-tukusta" tai muusta erikois-tila laitteiden valmistajalta.

hamstraa hunajaa, sillä ne on kalliita.(tulee halvemmaksi/järkevämmäksi remontoida kaapit)

• Carmster

pyykinpesukonetta?

ei löydy ainakaan keneltäkään "tunnetulta" valmistajalta.

ehkä jostain "laiva-tukusta" tai muusta erikois-tila laitteiden valmistajalta.

hamstraa hunajaa, sillä ne on kalliita.(tulee halvemmaksi/järkevämmäksi remontoida kaapit)

• Boshkhi

pyykinpesukone mutta Carmsterilla on vappusima vielä päässä ;)

• Anissss

Kyllä ne astiat voi käsinkin tiskata mutta lakanoita on vähän ikävämpi alkaa altaassa peseen.

• oiva kone

• tarkoitin kyl
        Boshkhi kirjoitti:

pyykinpesukone mutta Carmsterilla on vappusima vielä päässä ;)

ku joku oli kikatissa nähnyt pöytäkoneita, mut ne on tiskarei.

• UPO LAHTI

HEI, KYSELIT ETTÄ ONKO NOIN PIENEEN TILAAN SAATAVILLA PIENTÄ PYYKINPESUKONETTA, JOS HALUAT SIIHEN TILAAN LUOTETTAVAN JA VIELÄ SUOMESSA VALMISTETUN KONEEN, OLE HYVÄ JA MENE KÄYMÄÄN LÄHIMMÄLLÄ TEKNISET KODINKONEKAUPPIAALLA.
      SUURIMMASSA OSASSA TEKNISET MYYMÄLÖISSÄ MYYDÄÄN EDELLEEN UPO COMPACT PYYKKÄRIÄ JOKA ON VALMISTETTU LAHDESSA ASKO KODINKONEEN PESUKONETEHTAALLA. KONEEN TUOTANTO LOPPUI JO VIIME SYKSYNÄ MUTTA PIENTEN MARKKINOIDEN TAKIA TUOTETTA ON EDELLEEN SAATAVILLA. LISÄÄ TIETOA SAAT www.upo.fi

• Boshkhi

KUN KIRJOITAT. OTA CAPS LOCK pois!

• Humpuuki-Heimonen

Expertiltä saattaa vielä löytyä 1 tai 2 kpl "Upo Compact 2200 Ekolife":ä. Hinta on 699 euroa. On voittanut testit Tekniikan Maailmassa, Kuningaskuluttajassa, Työtehoseurassa ja Kuluttaja-lehdessä. Pieni ja näppärä vehje jossa 7 huuhtelun mahdollisuus (vrt. esim. Miele: vain 2 huuhtelua, VesiPlus-toiminnolla 3 huuhtelua...)

• PieniniPesukone
      • Tyhmä.olet

Aloittaja halusi pyykinpesukoneen VUONNA 2009, turhaa nostella vanhoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3633
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2469
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      37
      2323
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1582
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1569
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1402
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      128
      1320
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      271
      1304
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe