Tuttu näky

räikkänen

17

316

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • räikkänen

..että yleensä se on aina tämä yhdistelmä: kimi ferrari=ulosajo

• ------
      • ##########

Onneks ei kuivalla niinku kimillä.. HAHAHAHHAHAHAHHAHA!!!!

• ▲▲▲▲

• ▲▲▲▲

• ahhahahaa

• haAAAAAAAAAHHHH
        ▲▲▲▲ kirjoitti:

Mitäs ne nämä sitten ovat?:

http://vee8.doctorvee.co.uk/wp-content/uploads/2008/03/tractioncontrol.jpg

http://vee8.doctorvee.co.uk/wp-content/uploads/2008/03/massivefail.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=2P50U7qjAOQ

Massan toilailuja kuivalla. Ja ainakaan Kimi ei päästele Hamiltoneja yhtä helposti ohi kuin Massa Hockenheimissa ja Istanbulissa. Suorastaan levitti punaisen maton Hamiltonille.

Kimistä löytyy kymmenen kertaa enemmän ulosajokuvia ja muita mokia ku Massasta. Ja noista sun laittamista kuvista lähes kaikki on "shopattuja".. Eli sulle vaan: AAAAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!! LOSER!!!!!!

• hffdahfhdafah
        haAAAAAAAAAHHHH kirjoitti:

Kimistä löytyy kymmenen kertaa enemmän ulosajokuvia ja muita mokia ku Massasta. Ja noista sun laittamista kuvista lähes kaikki on "shopattuja".. Eli sulle vaan: AAAAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!! LOSER!!!!!!

HÄVISIT!!!

noista massa kuvista yksikään ei ole shopattu.. yhtä hyvin mä voisin väittää, että kaikki Kimi ulosajokuvat on shopattuja. Ja tähän mennessä et ole näyttänyt vasta kuin yhden kuvan. Eli sulle vaan:
        YOU LOSE!
        HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA FAG!!!!! LOSER!!!!
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        FAIL, OP is FAILURE!!!!

• arrehrhe
        haAAAAAAAAAHHHH kirjoitti:

Jos olisit elämäsi aikana seurannut formuloita kymmentä sekuntia pidempään tietäisit, että toi ensimmäinenkin Massa-kuva on 2008 Australian kisasta ekan kierroksen ekasta mutkasta. Ja siis samasta kisasta kun toi sun Kimi-kuvaskin.

• ikjhikjsdpogjspo
        arrehrhe kirjoitti:

Jos olisit elämäsi aikana seurannut formuloita kymmentä sekuntia pidempään tietäisit, että toi ensimmäinenkin Massa-kuva on 2008 Australian kisasta ekan kierroksen ekasta mutkasta. Ja siis samasta kisasta kun toi sun Kimi-kuvaskin.

Itseasiassa vääristelet omia sanojasi ja kuvia niin paljon että et enää itsekään ymmärrä miten IDIOOTTI olet!!! Psykiatrilta kannattaisi nyt ja äkkiä pyytää apua. Muuten nolaat itsesi lopullisesti...paitsi että olet jo tehnyt sen.. :D HAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAAAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHHAHAHAAHAHAHAH.......!!!!!!!!! VITUN LUUSERI!!!!!!!!!!! :D

• ja hei ja hei ja hei...
        arrehrhe kirjoitti:

ja hei ja hei ja hei ja hei ja hei ja hei ja hei ja hei ja hei ja hei ja hei ja hei ja hei ja hei ja hei ja hei ja hei ja hei ja hei ja hei ja hei ja hei ja hei ja hei ja hei ja hei ja hei ja hei ja hei ja hei ja hei ja hei ja hei ja hei ja hei ja hei ja hei ja hei ja hei ja hei ja hei ja hei ja hei ja hei ja hei ja hei ja hei ja hei ja hei ja hei ja hei ja hei ja hei ja hei ja hei ja hei.... JOS JOS JOS JOS.... AHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHA... :D Vitun spede!!!!

• Mukavaa
        ikjhikjsdpogjspo kirjoitti:

Itseasiassa vääristelet omia sanojasi ja kuvia niin paljon että et enää itsekään ymmärrä miten IDIOOTTI olet!!! Psykiatrilta kannattaisi nyt ja äkkiä pyytää apua. Muuten nolaat itsesi lopullisesti...paitsi että olet jo tehnyt sen.. :D HAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAAAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHHAHAHAAHAHAHAH.......!!!!!!!!! VITUN LUUSERI!!!!!!!!!!! :D

Ja kyllä olen todellakin VITUN HINAAJA, eli siis hinaan vittuja. Ok.

Taidat olla vähän hukassa? Sinähän se tässä psykiatrin apua kaipaisit, koska viestissäsi ei ollut järjen hiventäkään.

Miten olen vääristellyt kuviani tai sanojani? En mitenkään.

Miten olen nolannut itseni? En mitenkään. Jos haluat loistoesimerkin itsensä nolaamisesta, niin tutkaileppa kaikkia kirjoittamiasi viestejä. Tai vielä paremmin, ota kaikki kirjoittamasi juttusi ylös ja katso niitä uudestaan viiden vuoden päästä, niin johan huomaat kuinka naurettava torvi olet.

• frhgerpog
        Mukavaa kirjoitti:

Taidat olla vähän hukassa? Sinähän se tässä psykiatrin apua kaipaisit, koska viestissäsi ei ollut järjen hiventäkään.

Miten olen nolannut itseni? En mitenkään. Jos haluat loistoesimerkin itsensä nolaamisesta, niin tutkaileppa kaikkia kirjoittamiasi viestejä. Tai vielä paremmin, ota kaikki kirjoittamasi juttusi ylös ja katso niitä uudestaan viiden vuoden päästä, niin johan huomaat kuinka naurettava torvi olet.

ja hei ja hei ja hei unohtui...PÖSILÖ!!!

• ahahahahahahahahahahah
        Mukavaa kirjoitti:

ahahahahhahahahahahahhhahahahahaahahaaaahahhahaahah!!!!!!!!!!! :D

• on sinun
        ahahahahahahahahahahah kirjoitti:

ahahahahhahahahahahahhhahahahahaahahaaaahahhahaahah!!!!!!!!!!! :D

Väittely-tasosi? Aika naurettavaa kun et keksi enää mitään takaisin sanottavaa ASIAAN LIITTYEN.

• huhuhuhuhuhuhuhuh
        on sinun kirjoitti:

Väittely-tasosi? Aika naurettavaa kun et keksi enää mitään takaisin sanottavaa ASIAAN LIITTYEN.

Tiedän mitä vaan mutta en "puhu" sinulle ennenkuin olet käynyt sielä psykiatrilla. Koska turha keskustella/puhua sinunlaisellesi TYHJÄLLE LAHOPÄÄLLE!!!

• huuhuhuhuhuhuhuhuhuh
        huhuhuhuhuhuhuhuh kirjoitti:

Tiedän mitä vaan mutta en "puhu" sinulle ennenkuin olet käynyt sielä psykiatrilla. Koska turha keskustella/puhua sinunlaisellesi TYHJÄLLE LAHOPÄÄLLE!!!

"Tiedän mitä vaan" olette aika vaatimaton, hyvä herra.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      86
      5467
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      164
      3622
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3189
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      203
      2126
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      35
      1931
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      33
      1864
    7. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      46
      1823
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1714
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1683
    10. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      19