Antakaas jotain vinkkejä miten etuvetoisella autolla voi pärjätä.
Onko kaiken salaisuus vasemman jalan jarrutus?
Tekis mieleni hommata harraste auto ja toiveena olis edes kerran elämässä kokeilla ajaa rallia.
Etuvetoisia klassikoita saa aikas edullisesti, mutta mietityttää tuo etuvetoisten taipumus aliohjautuvuuteen ja oma lahjattomuus.
Etuvetoisella kovaa...
3
539
Vastaukset
- Alkku-Muntero
Rattimies ajaa autolla kuin autolla kovaa.
99 % autoilijoista vain painii tuon viimeisen sanomasi asian parissa; lahjat vain eivät riitä.
Mm. Sebastian Löeb pisteli aikoinaan etuvetoisella autolla WRC-autoja turpiin, eli ei se auton kulkeminen vetotavasta ole kiinni.- juloi
>"lööpin" voitto silloisella etuveto sitikalla johtui ylivoimaisesta tehopainosuhteesta ja toimi ainostaan kuivissa asfalttiralleissa
- Mulkku-Antero
juloi kirjoitti:
>"lööpin" voitto silloisella etuveto sitikalla johtui ylivoimaisesta tehopainosuhteesta ja toimi ainostaan kuivissa asfalttiralleissa
Autohan oli ihan paska ja Loeb osoittanut olevansa täysin tuurilla nopea.
Ja WRC-autot ovat nopeita vain liukkaalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855030- 473362
- 1013259
- 1992483
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj322414- 1332049
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️181841- 201776
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51659- 1821658