leikkikaluksi 5 vuotta täyttävälle pojalle? On sellainen numero 7676 malli jota hän toivoo, joka maksaa hurjan paljon.
Mitä itse antaisitte lahjaksi sen sijaan?
onko mielestänne Star Wars lelut
3
758
Vastaukset
- paskaa..
Ylituotteistettua kaupallista paskaa sanoisin. Elokuvat on tuotettu ton krääsän ympärille eikä toisinpäin kun lucas on vanha mies ja nuorena poikana rikastui tolla krääsällä.
Jos se poju sitä kovin toivoo niin parempi se ehkä on ostaa kuin kuunnella sitä toiveiden pettämistä seuraavat 60-vuotta jos roju niin tärkeää sille on.
Varmaan vois silti opettaa sille jotakin kehittämpääkin kuluttamista lelujen suhteen. Lelukaupassahan sitä voi ideoita kysellä kyllä myyjät tietää.
Leegot vissiin on vieläkin kova sana.- tosiaan ostaisi
Mielestäni Star warsit ei todellakaan ole sopivia 5 v:lle. Ellet ole isä tai äiti, niin älä osta vaan jätä vanhempien päätettäväksi asia.
Legot on hyvät 5 v:lle ja vanhemmillekin. Sitten kaikki perinteiset kuormurit ja työkoneet mitä on itse ulkona nähnyt. - olen valinnut olla ostam
tosiaan ostaisi kirjoitti:
Mielestäni Star warsit ei todellakaan ole sopivia 5 v:lle. Ellet ole isä tai äiti, niin älä osta vaan jätä vanhempien päätettäväksi asia.
Legot on hyvät 5 v:lle ja vanhemmillekin. Sitten kaikki perinteiset kuormurit ja työkoneet mitä on itse ulkona nähnyt.ostamatta starwarslegoja. Mietin jos olis aika ostaa sähkökitara kun jo 1 vuotiaana kiinnosti tavallinen leikkikikitara. Sais näin toimintaa jatkettua musiikin puitteissa kun "rokkaa" jo niin kovaa. Ajattelin että sais näin välineen jolla voi päästää enimpiä höyryjä ulos kun potuttaa. Ymmärrystä nimittäin ei tämä lapsi voi paljoakaan odottaa vanhoillisesti ajattelevilta sukulaisiltaan.
Kuulin musiikkimieheltä että voi ostaa pienen vahvistimen ja korvakuulokkeet ettei häiritse muita. Siitä hänellä olisi iloa monta vuotta eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513605Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142510Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5932283Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192026KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar771754Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431658- 201648
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1401564- 281446
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?941437