Poika syntyi maailmaan 26.04.2009 raskausviikoilla 40 3 rankan odottamisen jälkeen. 24.04.2009 pistettiin käyntiin, samana iltana meni lapsi vedet, tippaletkussa ja jatkuvassa seurannassa olin ja odottelin synnytysosastolla, kun vauvan sydänäänet heikkeni ja oli raskausmyrkytys, sektioon riski. Viimeinen muru pistettiin 25.04, 21:00 jolloin alkoi 20min sen jälkeen kamalat supistukset. Hengittelin siinä ilokaasua, oli muuten hauska kokemus tuo. Aamulla 05:00 tuli anestesialääkäri laittamaan epiduraalin. 8:50 vaihtui kätilö, sanoi että onneks olkoon, olet täysin auki. Pyysi tekemään koe ponnistuksen ja hälyttämään ku tulee paineen tunne. No 8:55 tuli tunne, 9:00 alkoi ponnistusvaihe, 5 supistusta, 3 ponnistusta supistuksen aikana, 9:30 syntyi 49cm, 3700g pieni ja suloinen poika. 4päivää olin itse osastolla, CRP nousi 125, poika oli vauva osastolla alhaisen verensokerin ja syömättömyyden vuoksi, nenä-mahaletkussa oli, pulautti kaiken korvikemaidon pois, kun sai mun omaa maitoa, alkoi verensokeri nousta, 5 yönä se otettiin pois, kun verensokeri oli yö syötön jälkeen 5,8. Joka aamu menin sinne sairaalaan 9:00 aamulla syöttämään ja olemaan pojan kanssa. Se oli rankin kokemus ikinä joka mulla on ollut. Poika pääsi kotiin 2.5 ja mitään ongelmia ei ole ollut. :)
Luetuimmat keskustelut
- 2342057
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2601204- 201115
- 41746
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i125706Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤227678Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa205622- 51475
- 38448
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell42432