keikistele vaan, makeile
sydämesi halusta
mutta valmistaudu kestämään
varaudu seurauksiin
jos kerran aloitat
muista mitä aiheutat
reaktion jota ei pysäytetä
- vyöryvän pyörremyrskyn
kun vaikutukset on arvioitu
riskit huomioitu
- anna palaa
minä odotan sinua
reaktio
14
290
Vastaukset
Ha-haa ... senkin kelmi
muikistele vain vaan
tiedän, toki tiedän
riskinsä on riskittömyydessäkin.
Kiitos runosta: vähän kuin kissa jonka käpälässä loistaa tuores palorakkula (.. hih ..}- tomppa2006
...riskin ottaminen kannattaa...
Mä olenkin aika kelmi, pilkettä silmäkulmassa ja hymy herkässä. Kiitos sinulle.
*hymyilee*
...Tomppa mitä sää kirjoitat...
Minäkin odotan sitä pyörremyrskyä.
Ihana hieman k-18 runo ....=)- tomppa2006
...kirjoitan siitä mitä nään ja tunnen sisällä pään...
Tästä tuli tälläinen "like a hurricane" -runo ja vain aikuisille.
*hymyilee*
- Minanoita
Runosi sai minussa
huomioreaktion aikaiseksi,
tuttuun tapaan meinasin ruveta
vastarunon sinulle väkästämään,
mutta pyörremyrskyn voimasta
makaan nyt vain maassa rähmällään=)))
Voimakas runo kuin taifuuni!- tomppa2006
...puristan reilusti kättäsi ja sanon...
Kiitos.
Reaktiot voivat olla niin monenkaltaisia
ja ainahan myönteinen jopa odottava
kuin toivottava - on se mieluisin - tässä
tapauksessa tuo toinen osapuoli saa
kestää sen voimakkuuden - sillä
mieluisammalla
tavalla.
Tämä tuli näin hätäisesti
mieleeni - kivan kevyttä
... lopputulosta
seuraillen.- tomppa2006
...kynällä kirjoitin, mutta taatusti asiaa...
Eikös pieni varoituksen sananen ole joskus paikallaan?
*hymyilee*
- aiga
ihana :)
- tomppa2006
...kauniista viestistäsi...
*hymyilee*
- *laudi*
Tiedetään vaikutuksetkin on arvioitu
mutta uskallus. Se puuttuu.
Vyöryvä pyörremyrsky on pelottava :/
*hyvää vkl joka tapauksessa* :)- tomppa2006
...rakkauden yllättävyys ja pysymättömyys aiheuttaa epävarmuutta...
Voimakas tunne, joka voi hetkessä särkyä sirpaleiksi tai toisaalta kestää, vaikka mitä vaan. Rakkaus ei koskaan kuole.
Sinulle myös oikein kaunista viikonloppua.
*hymyilee*
- *MURUKULTA*
Täällähän mies kihisee uhoo ja - - hymyilee! ;)
Huhu... Anna vain palaa Tomppa ja katso mitä tuleman pitää
Mukvaa viik.lop. huiskuttaa Murukulta! :)
http://www.tirilanvpk.com/kuvat/ulkoasu/historia/ford.jpg- tomppa2006
...olo tuntui vahvalta, tälläista runoutta siitä syntyy...
Parempi katsoa kuin katua. Harvemmin silti tarvitaan paloautoa hätiin. Nostalgisen näköinen menopeli, heh.
Sinulle Murukulta oikein kaunista sunnuntaiaamua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221320
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä511259Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221183- 1381013
- 100879
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten325814Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602