Mä katoin netistä (BHMotorsportista) uusia skinejä noihin autoihin ja lataisin muutaman. Nyt en tiedä ollenkaan, kuinka skinit saisi toimimaan siten, että ne näkyisivät autoissa. Olisi kiva, jos joku ystävällinen ja osaava voisi kertoa. PS. Mulla on RSRBR09 asennettuna ja käyttöjärjestelmä on Windows Vista Home Premium.
Richard Burns Rally kuinka saa skinit toimimaan?
rbr
1
492
Vastaukset
- kaamea kankkunen
Siinä paketissa on joskus ohjeet mukana mutta näin toimii yleensä.Purat sen paketin minkä latasit johonki.Kopioit kaikki dds loppuset fileet ja liität ne sen auton textures kansioon..ESIM: klikkaat Richard Burns Rally->Cars->FOCUS06 ja liität sen textures kansioon ne dds loppuset fileet..KANNATTAA ENNEN ASENNUSTA KOPIOIDA SE ALKUPERÄNEN CARS TIEDOSTA JOS JOKIN MENEE PIELEEN!! Toivottavasti jotain auttoi tämäkin selitys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6338433Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3513234Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4222269- 1281357
- 331338
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151275Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091201- 931123
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651085- 46943