Mä katoin netistä (BHMotorsportista) uusia skinejä noihin autoihin ja lataisin muutaman. Nyt en tiedä ollenkaan, kuinka skinit saisi toimimaan siten, että ne näkyisivät autoissa. Olisi kiva, jos joku ystävällinen ja osaava voisi kertoa. PS. Mulla on RSRBR09 asennettuna ja käyttöjärjestelmä on Windows Vista Home Premium.
Richard Burns Rally kuinka saa skinit toimimaan?
rbr
1
502
Vastaukset
- kaamea kankkunen
Siinä paketissa on joskus ohjeet mukana mutta näin toimii yleensä.Purat sen paketin minkä latasit johonki.Kopioit kaikki dds loppuset fileet ja liität ne sen auton textures kansioon..ESIM: klikkaat Richard Burns Rally->Cars->FOCUS06 ja liität sen textures kansioon ne dds loppuset fileet..KANNATTAA ENNEN ASENNUSTA KOPIOIDA SE ALKUPERÄNEN CARS TIEDOSTA JOS JOKIN MENEE PIELEEN!! Toivottavasti jotain auttoi tämäkin selitys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614348KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1433087Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472398Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?462323- 971961
- 241883
- 281596
- 221574
- 1491402
- 341233