motul öljyä Suzukiin

öljynvaihto edessä

Mitä mieltä ollaan Motulin öjystä, pitkän linjan asiantuntija suositti laittamaan Motulin 20 w 50 öljyä. Kyseessä on Suzuki 1100 g malli vuosikertaa 82.

6

1902

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ququ

      Sopii hyvin.Yleensä näihin vanhoihin pyöriin ei kannata laittaa synteettisiä öljyjä vaan perinteistä mineraaliöljyä.

    • silläkin

      mulla on TB:n 4T 15w50 superbike nyt koneessa, ja mopo on Suzuki GS 1100 GK-82 aiemmin kokeilin valvolinee, sitä se söi jonkin verran vaikka eihän se ole mikään ihmekään noinkin vanhoilla koneilla.

    • on myös

      Mobil MW 15W-40 delvac ,tuote on 100% pyörään. Kytkin ja vaihteisto toimii takuu varmasti ei luipsu ja vaihtaa hyvin ja kestää ajaa sen 5000tkm . Öljyä ei vaan monet motoristit tiedä mutta osa tietää ja huonoa ei ole sanonut kukaan mietippä sitäkin vaihto ehtoa. Joku nyt vetää herneen nenään ja sanoo ne samat vastutstus puheet taas ja kannattako nyt säästää muutama euroa ,no kannattaa kun esin joku bellaray 20w-50 semi esim luistattaa kytkintä ja mx ei joten jo siinä on yksi syy ja kaikki voi ajaa vaikka kulta öljyllä ei se minua haitta mutta delvakilla voi myös ajaa ja pitkään ja kauan.

    • M.R.

      Suzukin ohjekirjat suosittelee Motulin öljyjä. Suzukin kisapyörissä lukee isolla MOTUL kyljessä. Minun järkeni sanoo silloin, että MOTUL on hyvä öljy Suzukille.

      Olen myös käyttänyt suht tuoreessa Suzukissani Motulin öljyä 10W-40 ja jos sitä vuosien saatossa alkaa kulua, niin vasta silloin laitan 20W-50. Sun vehkeesi taitaa olla jo sen verran ajettu ja väljä, että toi jäykempi eli 20W-50 taitaa olla parempi. Ja ilmeisesti synteettispohjainen on parempi vanhempaan peliin, kuin täys-synteettinen.

    • arto62

      itse käytin shellin täyssynteestistä 10/40 advancea pelaa kytkin ja kulutus puolittui....huippu öljy

    • arto62

      itse olen kokeillut monta öljylaatua/merkkiä.20/50 on mielestäni liian paksua että kytkin toimisi kunnolla.autojen öljyt ei sovi pyörään vaikka olisivat kuinka hyviä,kytkin menee pilalle ei irroita.....joskus kokeilin mobilin 15/50 täyssynteettistä auton moottoriöljyä,söi litran tuhannelle ajoimme kylläkin kuumissa oloissa 35 astetta celsiusta autobaanaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      141
      10255
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2944
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      205
      2784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1576
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe