Löytyykö rintsikoita rintaville naisille ja minkä hintaisia ovat?
Entä vaatteiden koko muuten onko kaikki xs ja s vai löytyykö 40/xl kokoa?
Löytyykö rintaliivejä rintaville naisille
6
679
Vastaukset
- gidtkdt
Rintsikat maksoi 10-20 levaa, tosi kauniita ja erikoisiakin, mutta ei isopovisille. C- D-kupeille mammamallisia, suorastaan rumia. Vaatteita löytyi joitain yli 40 kokoisia, mutta aika useat olivat one sizeja.
- jalkaan
Vähänkään isokokoisemman naisen on vaikeaa tai suorastaan mahdotonta löytää itselleen vaatteita SB:ltä. Isoille miehille näytti basaarialueella olevan parinkin erikoisliikettä, ja kokoja oli siellä todella suuriin saakka. Burgasissa on naisille paremmat valikoimat, mutta ei sinne viitsi lähteä pelkästään vaateostoksille.
Jalkineita sen sijaan löytyy kivasti isompaankin jalkaan. Samoin löytyy ihan mukavia ja huokeita kasseja ja laukkuja, vaikka jättää ne piraattituotteet väliin.- 5454
vast ikään maanantaina palanneena,toin alusvaatteita ison kasan, kauniita rintaliivejä sai 3 kpl 20 levaa, ei pahan hintaisia.
- ja säästämään
5454 kirjoitti:
vast ikään maanantaina palanneena,toin alusvaatteita ison kasan, kauniita rintaliivejä sai 3 kpl 20 levaa, ei pahan hintaisia.
sitä varten tuntuu koko paikka olevan
en nyt itse välttämättä haluaisi bulgarialaisia rintsikoita :) - pätkääkään.
ja säästämään kirjoitti:
sitä varten tuntuu koko paikka olevan
en nyt itse välttämättä haluaisi bulgarialaisia rintsikoita :)"en nyt itse välttämättä haluaisi bulgarialaisia rintsikoita :) "
EVVK
- huolestunut rinta re
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467635
- 334213
- 573715
- 503190
- 172876
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652561- 542398
- 512388
- 402339
- 162286