monet mukulat sun muut isommatkin harrastavat airsoftia ja aina kaikki aikuiset ei vät ymmärrä sitä, jotkut luulevat että se on väkivaltaista ja vaarallista.
se on vaan kavereitten kanssa hauskan pitoa vaikka kaikkia ei tuntisikaa tiivistää ryhmähenkeä, rentoa stradekista ei väkivltaista, on hauskaa ja täysin turvallista vanhempien on turha pelätä että poikaa tulee silmään.... ei siellä kukaan anna softata ilman pakollista maskia tai SUOJALASEJA (laki!!!) kovakin kaveri pitää ne päässä ja ei sillä voi muutakaan pahaa sattua vaikka ilman vaatteita pelaisi
AIRSOFT
NÖNÖ
2
361
Vastaukset
- dryhfghdt
Jos käyttää pelkkiä suojalaseja, niin voi osua hampaaseen, ja siihen sitten voi tulla pahakin halkeema...tosin olen itsekkin airsoftannut pari vuotta pelkillä laseilla ja ei ole tullut vielä hampaisiin kuulaa, tosin läheltä on mennyt.
- patu.pihl
entä jos pitää maski
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265173Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123775Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403177IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm482736Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861308Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2831275- 591165
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941106Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2081039