Hei!Ajattelin kysyä,että mistä ne söpöimmät lesbot tunnistaa?Olen kuullut että Lepakko heijastimista..Erilaisista koruista jne.Mutta onko lesboilla se oma tyylinsä?Vai ovatko lesbot kuin normaalit naiset?Järkeviä vastauksia..Nimittäin joissain keskusteluissa oli ''järkeviä'' Vastauksia..Kiitos :)
Lesbo symbolit..?ja tunnusmerkit.
15
3706
Vastaukset
- Anna-liisa-aloittaja
Lisäystä vielä.Tulin tässä ajateltua että onko lesboilla jotain omia sanontoja?Tms.?
Kiitän edelleen.- Ne on tosi ihanat enkä
antaisi niitä ikinä pois. Löysin ne joskus Lontoosta.
- on pop :)
Mut tunnistaa ainakin siitä lepakkoheijastimesta, muuten ei varmaan lesboksi arvais sillä olen femme.
- lesbo jee jee
Kesällä se onkin aivan erikoisen helppo tunnusmerkki. Haluaisin vain tietää, että kuinka moni "täysijärkinen" lesbo käyttää tuota lepakkoheijastinta kesällä?
- enkä siksi
lesbo jee jee kirjoitti:
Kesällä se onkin aivan erikoisen helppo tunnusmerkki. Haluaisin vain tietää, että kuinka moni "täysijärkinen" lesbo käyttää tuota lepakkoheijastinta kesällä?
käytä sellaista edes talvella.
Olen tyylitietoinen aikuinen. - Pörröpää
lesbo jee jee kirjoitti:
Mä en taida olla sit kovin "täysjärkinen", koska mulla se lepakko roikkuu laukussani ympäri vuoden. xD
On mulla sit jotain merkkejäkin laukus, joista voi saada vähän vihiä, mm. sateenkaari. Niin ja saatan minä jonkun silmis näyttää lesbolta noin muutenkin...ilman mitään merkkejäkin... xD
- sinulle kin
mysteeriksi. tyydy siihen. et voi kadulla vastaan tulevasta naisesta päätellä hänen seksuaalista suuntautumistaan. arvailla voit edelleenkin, kun se sinua noin kovasti tuntuu kiinnostavan.
ovatko heterot kuin normaalit naiset?
mikä on normaali?
eräs ystäväni näyttää oikeastaan mieheltä, ja on hetero.
minä taas olen erittäin naisellinen, ja olen lesbo.
ryömi takaisin koloosi, jos nainen ei ole sinusta kiinnostunut, se ei hänestä lesboa tee. sen varmaan jotenkin pystyt ymmärtämään.- naisellinen1
Googlaa kuvahaku vaikka sanalla lesbian symbol
Suomessa aika harvalla tuollaisia koruja kyllä on, saatavuus Suomesta on heikko tai olematon.
Myös sateenkaarijutuista saattaa "sellaisen" naisen tunnistaa, mutta päältäpäin on kyllä aika vaikea tunnistaa ihmisen identiteettiä :) - pari verkkokauppaa
naisellinen1 kirjoitti:
Googlaa kuvahaku vaikka sanalla lesbian symbol
Suomessa aika harvalla tuollaisia koruja kyllä on, saatavuus Suomesta on heikko tai olematon.
Myös sateenkaarijutuista saattaa "sellaisen" naisen tunnistaa, mutta päältäpäin on kyllä aika vaikea tunnistaa ihmisen identiteettiä :)QXstä voi tilata (vaatii ruotsin osaamista) http://www.qx.se/shop/ tai Cafepressistä esim. t-paitoja http://t-shirts.cafepress.co.uk/Lesbian
QXstä mulla ei ole kokemusta mutta Cafe Pressin UK-kaupasta olen tilannut. Nopea toimitus eikä mene veroja, koska se on EUn sisällä.
Lisäksi esim. sateenkaarivöitä löytyy Q Lifen verkkokaupasta. Toimitus oli vähän hidas (tilaavat tavaran ensin ulkomailta ja lähettävät sen tilaajalle vasta sen jälkeen) http://www.qlife.fi/index.php?option=com_virtuemart&Itemid=252&lang=fin
Parhaita löytöjä tekee kyllä suurkaupungeissa matkustamalla, monissa niistä on omia seksuaalivähemmistöille suunnattuja kirja- ym. kauppoja, joissa on myytävänä pinssejä jne.
Mun suuntautumisesta ei ainakaan voi erehtyä kun baariin menen vaikka naiselta noin muuten näytänkin. Jos symboleilla koristautuminen helpottaa lähestymistä, hyvä niin.
- sitten tekisit
jos joku söpö lesbotyttönen kävelisi kadulla vastaan omistaen kaikki varman lesbon heijastimet ja vyöt? Pysäyttäisitkö vai kävelisit ohi ja kirjoittaisit tänne että voisko kaikki lesbotytöt pysähtyä samaan paikkaan huomenna missä olivat tänään että sä voit taas katsella. Kirjoittaisit.
- ohikulkenut heteromies
Rynnäkkökivääri tai vähintään puoliautomaatti voisivat olla varsin hyviä tunnusmerkkejä.
Toisaalta lasteni ystävissäkin löytyy varttihulluja, joku tyttö halusi vapaaehtoisena armeijaan. - merkeistä...
En käytä. Mulle lesbous ei ole mikään juttu, vaan se on yksi mun ominaisuuksistani. Toki tärkeä sellainen.
En koe tarvetta korostaa seksuaalista suuntautumistani. Jos on hyvä tutka, musta kyllä (toinen lepakko) huomaa sen. - just...
Booooring...
- Anonyymi
Lesbous ei ole söpöä vaan meikäläiselle pelkästään vastenmielistä kekkulointia, demonstraatiota edessäni.
- Anonyymi
Eli olet mies ja et hyväksy faktaa etteivät lesbonaisia kiinnosta miehet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204934
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861752Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2881602Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741564Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561438Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351187Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121170Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041119Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi681084- 931064