Odotan

vielä pari viikkoa !

Oh, tapaan Sinut Rakkaani, kavaranne, ihanaa nähdä Sinut, tulkaa siskot mukan, AH...peräkylän pojista ei ole mitään touhuamaan mitään "asiaa". Siskot, jos,ette ole löytäneet, miestä, joka "hellii" aamuun saakka, tulkaa Turkkiin heti !!!!! Huom ! Euroja mukaan riittävästi, palvelu ei yöaikaan ole ilmaista, nautoinnista kannattaa maksaa vaikka maltaita.

4

429

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anna vinkki !

Mikä kohde, matkatoimisto, juuri pohdimme naapurin rouvan kanssa, minne mennä, lupa on 2...3 viikoksi välimerelle, ei kauemmaksi, pistä hyvät vinkit, kiitti, Turkin matkaaja

• tyhmyys

pitää kaikilla näyttää .

• missä....

kuumimmat turkin giggolot luuraavat? Olen kaivannut romantiikkaa jos jonkin aikaa ja loma häämöttää edessäpäin. Ovatko turkkilaiset miehet niin ihania kuin sanotaan? Eroavatko Turkin miehet italaiaisisista rakastajista kovin paljoa tai epsanjalaisisista? Haluaa tietää nyt ja heti ettei loma mene pilalle.

• ei hyvä

Monen maalaisen olen antanut pilkitä "karvalammellani", mutta turkkilainen nai hitaasti ja pitkään. Ennen sitä kuitenkin olen pesenyt miehen orren, koska se heidän mielestään se muka puhdistuu siinä touhussa. Minua ötlötää ottaa ensiksi suukkiin, jos se haisee urealle ja tuoksuu "sillille". Pesun jälkeen voitelua banaanille maistuvalle ihonhoitoaineella, maistuu jo loppukin....maistuu kaikille muillekin naisille.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      176
      4987
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4366
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3097
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      251
      2933
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2872
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2501
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27