vk.31 arvioitu colliepentue"odotan kuumeisesti kasvattajan ilmoitusta siittä"
syntyis!
5
232
Vastaukset
- tuleva trikki neiti
Tiedän tunteen miltä tuntuu odottaa et pennut syntyis jo. Itse odotin kans kuumeisesti et saisin tiedon milloin pennut ois varattavissa. Ja nyt on sellainen trikki collie varattuna ja tänään pitäis mennä katsomaan pikkuista :) Mut viel kolme viikkoa siihen et sen saa omakseen.
Koita kestää :)) - kle!
ilmeisesti suutarix narttu oli jääny soittoa ei ole kuulunu!
- joskus synnytys voi
"mennä yli" kuten ihmisilläkin. Täälläkin odotellaan pentusta kotiin :)
- justiina täti
joskus synnytys voi kirjoitti:
"mennä yli" kuten ihmisilläkin. Täälläkin odotellaan pentusta kotiin :)
Koiran synnytys ei KOSKAAN SAA MENNÄ YLI kuten ihmisillä.
Kantoaika on 60-65 vrk , keskimäärin 63 vrk harva pentu säilyy hengissä kauemmin kuin 65 vrk.
- munat!
pentuja nartulle ei tullukkaan turhaa odottelua kle!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek195073Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5362587Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.192262Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1512190- 231893
- 821644
- 1461535
- 1211185
- 127927
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40889