sain työpaikan :)

huh huh

Vuodeksi taas töitä eteenpäin tiedossa :) Talouden tilanteesta huolimatta löytyi valmistumattomalle yliopistoihmiselle duunia.

Palkka ei kovin kummoinen (sentään yli 2200 €) mutta uskaltaa hyvällä omallatunnolla muuttaa uudelle paikkakunnalle kun toimeentulo taattu...olisi tarvinnut muuttaa perheen perässä kuitenkin, mutta tämä helpotti asiaa.

Mukavaa :) vaikkei ihan sitä omaa alaa, mutta aika läheltä. Saa rauhassa viimeistellä yliopisto-opinnot ja ei tarvitse vuoteen miettiä millä maksaa asumisensa/elämisensä kun opintotuki loppuu aivan kohta...eli tällainen melkein-maisteria voi huokaista syvään.

Olen tyytyväinen, ja nyt tarvitsee vaan vuoden aikana löytää seuraava homma/tehtävä joka vastaa paremmin koulutusta ja omaa mielenkiintoa. Tämä työ on askel siihen suntaan...

Halusin vaan jakaa hyvää mieltä ja onnistumisen iloa :) kyllä tää tästä iloksi vielä muuttuu kun tarpeeksi yrittää.

4

800

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sirkkasirkkasirkka

Onneksi olkoon! :-)
      Toimistohommiin voi siis päästä töihin vaikkei ole koulutusta? Oon ite kouluttautumassa ihan eri ammattiin, mutta haluaisin töihin johonkin toimistoon :D

• ap

Työ ei ole ns. perus toimistohommaa vaan kevyempää hallinnollista päätöksentekotyötä. Ja työkokemusta sivuavilta aloilta pari vuotta (ja melko vaativista tehtävistä).

Kyllä ilman koulutusta pääsee tietty mapittamaan ja tekemään sekalaisia ns. toimistohommia...Tai voi saada vaikka toimistosihteerin sijaisuuden tms missä on ihan oikeaa laskujen käsittelyä tms....mutta jos tähtää pidemmällä aikavälillä esimerkiksi asiantuntijatehtäviin/vaativampaan päätöksentekotyöhön hyvässä organisaatiossa/valtiolla niin yleensä se vaatii koulutusta.

Ja siis tällä osastolla on myös hallinnollinen työ otsikkona jos muistan oikein :) ei pelkkä toimistotyö.

• ihan kiva joo
        ap kirjoitti:

Työ ei ole ns. perus toimistohommaa vaan kevyempää hallinnollista päätöksentekotyötä. Ja työkokemusta sivuavilta aloilta pari vuotta (ja melko vaativista tehtävistä).

Kyllä ilman koulutusta pääsee tietty mapittamaan ja tekemään sekalaisia ns. toimistohommia...Tai voi saada vaikka toimistosihteerin sijaisuuden tms missä on ihan oikeaa laskujen käsittelyä tms....mutta jos tähtää pidemmällä aikavälillä esimerkiksi asiantuntijatehtäviin/vaativampaan päätöksentekotyöhön hyvässä organisaatiossa/valtiolla niin yleensä se vaatii koulutusta.

Ja siis tällä osastolla on myös hallinnollinen työ otsikkona jos muistan oikein :) ei pelkkä toimistotyö.

että sait pomon hommia. Tosin perustoimistotyöhön ei kyllä taida ilman mitään kokemusta päästä kuin kesätyöläiset. Pitää olla yleensä jotain taitoa. Toista oli ennen mutta nyt on nyt. Tosin asiakaspalvelutyössä riittää tietty reipas esiintymistaito ja alhainen äö.

• ääooo
        ihan kiva joo kirjoitti:

että sait pomon hommia. Tosin perustoimistotyöhön ei kyllä taida ilman mitään kokemusta päästä kuin kesätyöläiset. Pitää olla yleensä jotain taitoa. Toista oli ennen mutta nyt on nyt. Tosin asiakaspalvelutyössä riittää tietty reipas esiintymistaito ja alhainen äö.

on pieni jos tohon ÖÖtä tuppaa.. ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1730
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1380
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      79
      1375
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109