Moi!Meillä todettiin noin pari kuukautta sitten 1,5v "Kakarallamme" haimatulehdus.Saatiin Royal Canin Low Fat nappula pelkästään ruuaksi,mikä ei ole kauhean suosittua.
Onko teillä mimmoisia kokemuksia, onko muuttunut kellään haiman vajaatoiminnaksi vai oletteko selviytyneet yhdellä tulehduksella. Entä ruokavalio, kun meillä ei ole nyt syöty kun tuota nappulaa,kunnes käydään kontrollissa!
Haimatulehdus kokemuksia kaipailee?
2
1280
Vastaukset
- tutustumaan esim.
kennelrehun autolla myytävään haimaan joka on haimaongelmista kärsiville koirille tarkoitettu ruokalisä.
- Mööli
Moi!
Meidän koiralla todettiin vuonna 2008 tammikuussa haimatulehdus. Koira oksenteli rajusti ja oli muutenkin vetämätön. Lisäksi koiralla oli ajoittain epileptisiä kohtauksia noin kolmen kuukauden välein, vuoden 2008 alusta ne lisääntyivät myös.
Kaikki hoitui antibiooteilla ja kipulääkkeillä.Samalla aloitettiin epilepsiaan lääkitys.
Aluksi mekin ostimme suoraan eläinlääkäristä kuivamuonaa, mutta kun on kaksi koiraa, niin tulee todella kalliiksi. Tämä oli jotain todella erityistä muonaa. Ihan markettimuonalla nykyään mennään (8% rasvaa), lisäksi annetaan kanaa jne. kaikkea vähärasvaista, se on perussääntö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k363795Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet511724- 731379
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751211Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1751096Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911051- 84945
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41836Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?49791- 39760