Suomisten miesten poltellessa sikaaria kirjastohuoneessa, Olli pompahti pystyyn.
- Voi jummijammi, nyt tästä asiasta otetaan selko, lähdettehän mukaan isä.
- Krhm, kai sitten näin on tehtävä.
Päättäväisin askelin he kahlasivat kohti heinähaasiota, jossa rengin tiedettiin asuvan.
Ja eikös vaan, siellähän Pipsakin oli, niukoissa kledjuissa.
- Mitä tulimmaista tämä oikein tarkoittaa, sinäkin Pipsa.
- Isä, voitko antaa anteeksi, hän on oikeasti maisteri, siis uimamaisteri, luin sen hänen uimahousuistaan.
- Nyt mä vedän sua pian päin näköä, uhosi Olli.
- Hetkinen, pyydän, sainoi tuo renki.
- Olen todellakin myös oikea maisteri, tarkemmin lisensiaatti.
- Teen syväluotaavaa tutkimusta, kansakunnan kehityksen kehyksistä, jotka nojaavat pitkälle imperiumien syntyyn tai tai niiden pois laskettavaan mahdollisuuteen.
- Jaa, vai syväluotaavaan. Krhm. No, häät pidetään sitten viikon kuluttua, lauantaina.
- Voi että, no terve sitten, paiskataampa kättä, Olli tuumasi.
Siiri oli tietoinen tästä tapahtumasta, ja kiirehtii paikalle pullalautasen ja kahvipannun kera.
SF
Suomisen Pipsa menee naimisiin (jatko)
4
466
Vastaukset
- handek
- Kyllä mun on nyt pakko sanoa, ellette olisi faijan kanssa päässeet sopimaan, olisin kyllä kohta määrännyt eri jenkkaa sinulle.
- Jaa, kuului harmaan sikaripilven takaa uimamaisterin ääni.
- Uppercutilla varmaan niin...
- No, mitäpä menneistä, pian ollaan sukulaisia.
- Toivo hei, kuului ovelta hento ääni.
- Nyt minun on oltava reilu, olen kuudennella kuukaudella...- handek
- Niin, kaikki kävi varmaan siten, kun innostuin keväällä ratsastamaan.
- Ei, perkules ei. tämä ei ole sitten reilua.
- No ratsastin sitten tuonne Kuunon tilalle.
- Niin, halavattu
- Niin hän teki sitten minulle väkinäiset.
- Hiivatti, nyt otan kyllä isäni haulipyssyn ja päästän tuon konnan päiviltä.
- Rauhallisuutta, (peace-sanaa ei oltu vielä keksitty).
- Ehkäpä unohdamme kaikki menneet ja muutamme samaan kommuuniin.
Rupeamme käyttämään löysiä, värikkäitä vaatteita.
Annamme rakkauden kukoistaa (suutelee Ollia). - tekee tunnustuksen
handek kirjoitti:
- Niin, kaikki kävi varmaan siten, kun innostuin keväällä ratsastamaan.
- Ei, perkules ei. tämä ei ole sitten reilua.
- No ratsastin sitten tuonne Kuunon tilalle.
- Niin, halavattu
- Niin hän teki sitten minulle väkinäiset.
- Hiivatti, nyt otan kyllä isäni haulipyssyn ja päästän tuon konnan päiviltä.
- Rauhallisuutta, (peace-sanaa ei oltu vielä keksitty).
- Ehkäpä unohdamme kaikki menneet ja muutamme samaan kommuuniin.
Rupeamme käyttämään löysiä, värikkäitä vaatteita.
Annamme rakkauden kukoistaa (suutelee Ollia).itseasiassa, vaikka olen näin tökerö, oles silti ingenjör(tikkaa).
Pipsa, selvästi innostuen, ellei ainakin kiinnostuen:
oi armas, pöljäni..minähän olen hulluna jortikattomiin.
Ingenjör(tikaton) oli läpeensä tyytyväinen ja päästi suolistikaasupurkauksen äänekkäästi.
Ja he elivät onnellisina maailman loppuun asti.
Lännessä oli auringonlasku sinä iltana ja seuraavina viikkoina harvinaisen kaunis, joskin värikäs.
- ajatus'
Renki-Toivon osoittautuessa kartanon perijäksi, isänsä hylkäämäksi lehtolapseksi
joka isä ei tietenkään saanut muita lapsia (jumala kosti)sivumennen sanottuna hänestä tuli myöhemmin lottovoittajakin. Pipsan nyyhkyttäessä Topin maaimallisen elämän perään Topi totesikin: Tulpaton mopo on helppo polkea!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113485MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811194Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt213886- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768