Ajurit on päivitetty. Ajurit on asianmukaisesti asennettu jo useampaan kertaan. Rattia on testattu rfactorilla, lfs:lla ja toca race driver 2:lla. Rattia on testattu myös toisella koneella jossa vista, rfactorilla. Asetuksia on kokeiltu pienimmillä force-asetuksilla ja kovimmilla asetuksilla. peleissä on säädetty asetuksia, mikään ei auta.
Forcet kyllä tuntuu mutta tosi vaimeasti ja vain satunnaisesti jos ollenkaan.
Tuote on kertaalleen jo vaihdettu, ei kai nyt voi olla niin paskamäihä että molemmat olisi viallisia??
Logitechin asetuksissa demo-forcet toimii TOSI hyvin. Voiko vika olla jossain DirectX tms ajureissa?
kone:
Win XP, SP 3
muistia 3 Gt 400MHz
prossu 3600 AMD
MSI Platinum... joku.. emolevy
SB Audigy ZS
...
..
.
Toinen kone
Acer läppäri jossa rfactor v1255 ja G25 toimii mallikkaasti.
APUJA KIITOS!!! :)
MOMOssa ei Forcet toimi :( HELP!!!
torpedoz
0
308
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2623208Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741264- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180988Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47896- 62879
- 48824
- 47752
- 40731
- 39698