Varo Kenian poliisia!

matata

Kenia on korruptoitunut maa eikä poliisiin kannata
luottaa.He keksivät mielellään syytteitä ja ottavat
maksun,että pääset pälkähästä.Poliisien palkka ei ole
hyvä ja useimmilla on paljon velkaa pankista.Siksi
he keräävät rahaa niin paikallisilta kuin ulkomaalaisilta.
9vuoden kokemuksella voisin kirjoittaa kirjan:)
Pahimmillaan "ystävystyminen" poliisin kanssa voi johtaa
kiristämiseen ja uhkailuun.Ei ole tavatonta,että taskuun
voidaan lykätä huumeita!
Varokaa Keniassa.Kenian poliisit ovat häikäilemätöntä
joukkoa.He ovat kaukana näistä meidän ystävällisistä
ja rehellisistä poliiseista Suomessa.
En halua kertoa yksityiskohtia,mutta itse jouduin
käymään läpi helvetin.

5

1110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minkä helvetin

      takia joku haluaisi ystävystyä millään tavalla Kenian poliisin kanssa?

    • vaatii

      ... ei tuolla kirjoitustaidolla mitään kirjaa synny. Lyö edes välilyönti pisteen jälkeen.

      • olla monessa

        köyhässä maassa sama ongelma. Poliisien palkka on niin surkea, että he ovat "keksineet" erilaisia keinoja tienata ylimäääräista rahaa. Olen myös asunut maissa joissa poliisi määrää ja poliisia pelätään juuri tuon takia. He voivat yhtäkkiä pysäyttää maantiellä jonkun, väittää että taskuissa oli huumetta tai pysäyttää tiellä auton väittäen että se ajoi ylinopeutta tms.. Sitten kaikki kuittaantuu jos osaa maksaa oikean summan poliisilel siinä paikassa käteen. Yleensä ulkomaalaiset turistit saavat kylläkin jäädä tältä mielivallalta rauhaan. Siitä tulisi heille mahdollisesti suuria ongelmia eivätkä ota sen suhteen riskejä.


      • notrust
        olla monessa kirjoitti:

        köyhässä maassa sama ongelma. Poliisien palkka on niin surkea, että he ovat "keksineet" erilaisia keinoja tienata ylimäääräista rahaa. Olen myös asunut maissa joissa poliisi määrää ja poliisia pelätään juuri tuon takia. He voivat yhtäkkiä pysäyttää maantiellä jonkun, väittää että taskuissa oli huumetta tai pysäyttää tiellä auton väittäen että se ajoi ylinopeutta tms.. Sitten kaikki kuittaantuu jos osaa maksaa oikean summan poliisilel siinä paikassa käteen. Yleensä ulkomaalaiset turistit saavat kylläkin jäädä tältä mielivallalta rauhaan. Siitä tulisi heille mahdollisesti suuria ongelmia eivätkä ota sen suhteen riskejä.

        Oma kokemus, hieman nuoremmaalta iältä oli.... kaksi kenialaista miestä tuli juttelemaan niitä näitä. Eivät maininneet olevansa poliiseja kuin jalkeenpäin. Halusivat näyttää Mombasaa minulle ja ystävilleni. Lopuksi mainitsivat, että lupaisin näyttää kiitollisuuttani heille jälkeenpäin. Tajusin keskustelun lopussa, että halusivat palkkioski seksiä kanssani. Kiitos ei, löysin kyllä Mombasan menopaikat ihan itse.


      • sdagda
        notrust kirjoitti:

        Oma kokemus, hieman nuoremmaalta iältä oli.... kaksi kenialaista miestä tuli juttelemaan niitä näitä. Eivät maininneet olevansa poliiseja kuin jalkeenpäin. Halusivat näyttää Mombasaa minulle ja ystävilleni. Lopuksi mainitsivat, että lupaisin näyttää kiitollisuuttani heille jälkeenpäin. Tajusin keskustelun lopussa, että halusivat palkkioski seksiä kanssani. Kiitos ei, löysin kyllä Mombasan menopaikat ihan itse.

        itseasiassa palkka ei ole surkea, vaan tavoitteet ja halut korkealla. aivopesun määrä siinä missä vaiheessa pystyisit tuntemaan itsesi onnelliseksi.. taso mitä ei ikinä saavuta mutta kun kerran sellaisen siemenen päähän ihmiselle pistää kasvaa se suuremmaksi ja suuremmaksi, ilman loppua.

        jos he tyytyisivät siihen mitä on eivätkä enempiä toivoisi, olisivat tyytyväisiä, mutta kun tämä meidän sivistys saavuttaa heidätkin, kärsivät kaikki ja korruptio vain kasvaa luonnon siinä sivussa kadotessa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe