Paras?

Obel

Onneksi olkoon kaikille meille Opelin omistajille,onhan se automaailman kruunaamaton kuningas.
Kertokaahan mitkä syyt saivat teidät valitsemaan opelin autoksenne?
Kenties erittäin hyvä jälleenmyyntiarvo tai täydellinen luotettavuus?
Parin vuoden ikäisestä opelista lähes uuden hintoja pyytävät,enkä yhtään ihmettele,opelihan tuntuu vaan paranevan entisestään ajossa.
Tosiasiahan on etteivät opelit huolloissa vieraile turhaan,vain huolto-ohjelman määrittelemin väliajoin.

11

675

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minun vectrani

      Jep,totta joka sana.Minulla -07 vectra ja jos vaikka vertaa samanikäisiin passattiin tai avensikseen niin sääliksi käy niiden omistajia.

      • huoli-

        Ensiksi oli nuoli ja sen jälkeen alkoi huoli.(Ei ole itsellä Opelia)


      • veto...
        huoli- kirjoitti:

        Ensiksi oli nuoli ja sen jälkeen alkoi huoli.(Ei ole itsellä Opelia)

        mutta väärällä palstalla. Käy kirjoittamassa hengentuotteesi Volvo-sivulle... Opel -logossa on salama, ei nuoli.
        Kertooko ovaalilogot tojotasi keulalla, siitä minkä muotoiset ovat toitsun sylinterit. Ainakin öljynkulutuksen mukaan näin saattaisi hyvinkin olla.


      • - minä vain -

        Siinä nyt ei kovin kummonen kulkine tarvitse olla, niin on parempi kuin passat - joka on täysin yliarvostettu auto. Uudet passatit eivät ole edes hyviä ajaa, joten silläkään ei voi perustella passatin hankintaa...


    • Autoista

      Millään muulla ei ollut väliä. Tosin kyllä jäis ostamatta nyt.

      • uhguh

        on mulla kesäautona..ihan hyvä ajaa vaikka vanhus alkaa jo olemaan..Se on mun vauva:D no joo..
        eipä tuossa oikein mitään vikaa ole ollut,yhden kerran jätti tielle(noin 50m kotoa) ja aamulla lähti taas käyntiin kiltisti.


    • Ford

      Edellisen kerran selän vaivatessa lähti Citroen Xsara vaihtoon istuinten ja huonon ajoasennon vuoksi. Tilalle tuli uusi Astra Elegance tietysti sport-istuimilla (vakiot on ihan paskat), vuosimalli oli 2001. Silloin sai vielä sport- istuinta jossa oli reisituen pituussäätö. Ei ole Astraa enää mutta ikävä vaivaa edelleen. Selkä tuli kuntoon. Oisin heti tajunnut ostaa Opelin niin olisin välttynyt parilta leikkaukselta. Yleisesti ottaen kaikilla automerkeillä istuimet huononevat aina kun malli uudistuu ja kunnon penkit saa lisähintaan jos siihenkään.

    • ___ympyrä__ja__huoli

      niin pyydän ambulanssin paikalle, sillä tuollaista ei terve ihminen päästä suustaan. Onneki tämä oli provo, sillä muuten olisin todella huolestunut.....

    • Kalle32..

      ja hyvin on pelannut, v2001 Opel Agila. Käy ja kukkuu pakkasisat huolimatta. Kevyt pulkka tosin talvella liukkaalla mutta vaatii vaan enemmän ajamista. Halusin halvan ja vähänajetun. merkillä ei ollut niin väliä.

      Ensimmäinen Opel reilusti kalliimpien autojen listassa (Mitsubishi, Nissan, Nissan, Nissan, Toyota, Volvo, Toyota, Nissan, Mersu, Volvo) ketjuun.

      Kyllä ajomukavuus ja vakaus on suoraan verranbnollinen hintaan mutta kyllä Opelilla on ollut mukava päästellä joten ei tämä välttämättä viimeinen opeli meillä ollut..:)

      Kalle

    • qwqwqw

      No opel vain on niin hyvä.Ajelin pari vuotta eräällä niin sanotulla premium vag tuotteella mutta kyllä taas on opel alla.Ja hyvin pyyhkii.

    • tyytyväinen.

      "Kertokaahan mitkä syyt saivat teidät valitsemaan opelin autoksenne?"

      esim se että edellisillä opel Asconoila molemmilla ajettiin yli 200 000 km ja aivan itse huoltaen,
      ainoastaan 1 v jälkeen öljyt huollossa vaihdettiin kun sitä ei olut käsikirjassa neuvottu, muut huollot oli ja kai ne saa tehdä takuuaikanakin, sai.

      aivan samoin on menetelty 2000 Astran kanssa jossa mittarissa on 160 000km, on se halpaa kyytiä.

      ainoat varsinaiset viat ovat oleet Asconan etu- ja Astran takajousien poikkimeno
      ja Asconan pakoputkisto ja Astran termostaatin vaihto.
      esim jarruihin yms, ei ole missään jouduttu koskemaan.

      En kyllä enää osta Opeleita, mutta en silti ole valintoihini pettynyt,
      esim. silloin olisi Golf farkku, siis Astraa vastaava maksanut ilmastoinnilla ym. varusteilla yli 9500 mk enemmän ja Golffin huolto on paljon vaikeampaa ja Vw vaatii >hyvin< toimiakseen 98 bensan käytön.

      Kuinkas sinä, oletkos osannut itse tehdä onnistuneet valinnat, toivottavasti sinulla on varaa ylpeillä.
      Muuten nuo Ascona 1982 ja 1986 ovat molemmat vielä rekisterissä autoharrastajilla.

      .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 188
      2146
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      2002
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      160
      1699
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      139
      1624
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1247
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1224
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      12
      1155
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1148
    Aihe