Paras?

Obel

Onneksi olkoon kaikille meille Opelin omistajille,onhan se automaailman kruunaamaton kuningas.
Kertokaahan mitkä syyt saivat teidät valitsemaan opelin autoksenne?
Kenties erittäin hyvä jälleenmyyntiarvo tai täydellinen luotettavuus?
Parin vuoden ikäisestä opelista lähes uuden hintoja pyytävät,enkä yhtään ihmettele,opelihan tuntuu vaan paranevan entisestään ajossa.
Tosiasiahan on etteivät opelit huolloissa vieraile turhaan,vain huolto-ohjelman määrittelemin väliajoin.

11

697

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minun vectrani

Jep,totta joka sana.Minulla -07 vectra ja jos vaikka vertaa samanikäisiin passattiin tai avensikseen niin sääliksi käy niiden omistajia.

• huoli-

Ensiksi oli nuoli ja sen jälkeen alkoi huoli.(Ei ole itsellä Opelia)

• veto...
        huoli- kirjoitti:

Ensiksi oli nuoli ja sen jälkeen alkoi huoli.(Ei ole itsellä Opelia)

mutta väärällä palstalla. Käy kirjoittamassa hengentuotteesi Volvo-sivulle... Opel -logossa on salama, ei nuoli.
        Kertooko ovaalilogot tojotasi keulalla, siitä minkä muotoiset ovat toitsun sylinterit. Ainakin öljynkulutuksen mukaan näin saattaisi hyvinkin olla.

• - minä vain -

Siinä nyt ei kovin kummonen kulkine tarvitse olla, niin on parempi kuin passat - joka on täysin yliarvostettu auto. Uudet passatit eivät ole edes hyviä ajaa, joten silläkään ei voi perustella passatin hankintaa...

• Autoista

Millään muulla ei ollut väliä. Tosin kyllä jäis ostamatta nyt.

• uhguh

on mulla kesäautona..ihan hyvä ajaa vaikka vanhus alkaa jo olemaan..Se on mun vauva:D no joo..
        eipä tuossa oikein mitään vikaa ole ollut,yhden kerran jätti tielle(noin 50m kotoa) ja aamulla lähti taas käyntiin kiltisti.

• Ford

Edellisen kerran selän vaivatessa lähti Citroen Xsara vaihtoon istuinten ja huonon ajoasennon vuoksi. Tilalle tuli uusi Astra Elegance tietysti sport-istuimilla (vakiot on ihan paskat), vuosimalli oli 2001. Silloin sai vielä sport- istuinta jossa oli reisituen pituussäätö. Ei ole Astraa enää mutta ikävä vaivaa edelleen. Selkä tuli kuntoon. Oisin heti tajunnut ostaa Opelin niin olisin välttynyt parilta leikkaukselta. Yleisesti ottaen kaikilla automerkeillä istuimet huononevat aina kun malli uudistuu ja kunnon penkit saa lisähintaan jos siihenkään.

• ___ympyrä__ja__huoli

niin pyydän ambulanssin paikalle, sillä tuollaista ei terve ihminen päästä suustaan. Onneki tämä oli provo, sillä muuten olisin todella huolestunut.....

• Kalle32..

ja hyvin on pelannut, v2001 Opel Agila. Käy ja kukkuu pakkasisat huolimatta. Kevyt pulkka tosin talvella liukkaalla mutta vaatii vaan enemmän ajamista. Halusin halvan ja vähänajetun. merkillä ei ollut niin väliä.

Ensimmäinen Opel reilusti kalliimpien autojen listassa (Mitsubishi, Nissan, Nissan, Nissan, Toyota, Volvo, Toyota, Nissan, Mersu, Volvo) ketjuun.

Kyllä ajomukavuus ja vakaus on suoraan verranbnollinen hintaan mutta kyllä Opelilla on ollut mukava päästellä joten ei tämä välttämättä viimeinen opeli meillä ollut..:)

Kalle

• qwqwqw

No opel vain on niin hyvä.Ajelin pari vuotta eräällä niin sanotulla premium vag tuotteella mutta kyllä taas on opel alla.Ja hyvin pyyhkii.

• tyytyväinen.

"Kertokaahan mitkä syyt saivat teidät valitsemaan opelin autoksenne?"

esim se että edellisillä opel Asconoila molemmilla ajettiin yli 200 000 km ja aivan itse huoltaen,
      ainoastaan 1 v jälkeen öljyt huollossa vaihdettiin kun sitä ei olut käsikirjassa neuvottu, muut huollot oli ja kai ne saa tehdä takuuaikanakin, sai.

aivan samoin on menetelty 2000 Astran kanssa jossa mittarissa on 160 000km, on se halpaa kyytiä.

ainoat varsinaiset viat ovat oleet Asconan etu- ja Astran takajousien poikkimeno
      ja Asconan pakoputkisto ja Astran termostaatin vaihto.
      esim jarruihin yms, ei ole missään jouduttu koskemaan.

En kyllä enää osta Opeleita, mutta en silti ole valintoihini pettynyt,
      esim. silloin olisi Golf farkku, siis Astraa vastaava maksanut ilmastoinnilla ym. varusteilla yli 9500 mk enemmän ja Golffin huolto on paljon vaikeampaa ja Vw vaatii >hyvin< toimiakseen 98 bensan käytön.

Kuinkas sinä, oletkos osannut itse tehdä onnistuneet valinnat, toivottavasti sinulla on varaa ylpeillä.
      Muuten nuo Ascona 1982 ja 1986 ovat molemmat vielä rekisterissä autoharrastajilla.

.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2681
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1258
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1135
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1008
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      959
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      15
      899
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      865
    9. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      855
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      40