Futista

La liga

Onko kellään kokemusta La liga matsista Palmassa?? Onko vaikeeta saada lippu? Paljonko mahdollisesti lippu maksaa ja onko stadion kaukana Palmasta?

Kiitos vastauksista etukäteen. Lokakuussa reissu edessä

4

428

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ole kokemusta

      mutta lokakuussa näyttaa Mallorcalla pelaavan 4.10 Valladolid ja 18.10 Getafe.
      Uskoisin lippuja olevan saatavilla,koska kyseessa ei ole niin "kovat" nimet.

      Stadion on nimeltään Son Moix.
      Googleta RCD MALLORCA,sieltä löytyy ehkä tarkempaa tietoa.

    • Käyty on =)

      Moi! Mä olen ollut katsomassa jalkapallomatsia Palmassa. Stadion on iso ja sinne on helppo saada liput, ainoa haittapuoli oli, että matsin jälkeen Palmaan meni vain YKSI bussi ja meitä muutama tuhat ihmistä jonotti siellä seuraavaa bussia mitä ei koskaan tullut :)

      No onneksi ei haitannut vaan mentiin sitten kävellen Palmaan. Taksejakaan ei juuri liikenteessä tyhjinä ollut. Keskustaan on noin 3 kilometriä.

      Stadionin nimi on Estadi Ono. Ruoka/juomapisteitä oli paljon. Porukkaa oli myös paljon, sitä tunnelmaa oli tosi mukava seurata ja itsekkin huusin ääneni käheäksi :)

      Mä hain liput muutamaa päivää enne matsia suoraan stadionolta.

      =) Mukava stadion ja mukavaa porukkaa, loistava kokemus!

      • RCD Mallorca

        Edellisen kirjoitus oli ihan vastaava kuin minulla. Bussilla pääsee lähelle stadionia mistä mekin liput haimme etukäteen. Hotellissa avustettiin mistä stadion löytyy.

        Liput voi ostaa myös pelipäivänä ellei vastassa ole Barcelona tai Madrid, muuten lippuja löytyy.

        Pelin jälkeen todellakin piti kävellä Palmaan, koska stadionilta meni vain yksi bussi vaikka kuski muuta lupas :) Matka ei pitkä ollut kävelläkään.

        Muistaakseni lippujen hinnat vaihtelee vastustajan mukaan. Eli esim. Mallorca - Barcelona peliin lippujen hinnat on korkeammat kuin vaikkapa Getafen peliin.

        Hieno kokemus, itse näin Mallorca- Sevilla pelin =)


      • La liga
        RCD Mallorca kirjoitti:

        Edellisen kirjoitus oli ihan vastaava kuin minulla. Bussilla pääsee lähelle stadionia mistä mekin liput haimme etukäteen. Hotellissa avustettiin mistä stadion löytyy.

        Liput voi ostaa myös pelipäivänä ellei vastassa ole Barcelona tai Madrid, muuten lippuja löytyy.

        Pelin jälkeen todellakin piti kävellä Palmaan, koska stadionilta meni vain yksi bussi vaikka kuski muuta lupas :) Matka ei pitkä ollut kävelläkään.

        Muistaakseni lippujen hinnat vaihtelee vastustajan mukaan. Eli esim. Mallorca - Barcelona peliin lippujen hinnat on korkeammat kuin vaikkapa Getafen peliin.

        Hieno kokemus, itse näin Mallorca- Sevilla pelin =)

        Suurkiitos hyvistä vastauksista. Tulen näkemään Getafeen matsin ja tulen hakemaan liput stadionilta muutama päivä aiemmin.
        Matsi todella mukava lisäbonus syyslomallemme. Hotelli pitäisi vielä löytää. Katselen hotelleja Palmasta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1870
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1499
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1272
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      989
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      905
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      104
      857
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      46
      695
    Aihe