Futista

La liga

Onko kellään kokemusta La liga matsista Palmassa?? Onko vaikeeta saada lippu? Paljonko mahdollisesti lippu maksaa ja onko stadion kaukana Palmasta?

Kiitos vastauksista etukäteen. Lokakuussa reissu edessä

4

559

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ole kokemusta

mutta lokakuussa näyttaa Mallorcalla pelaavan 4.10 Valladolid ja 18.10 Getafe.
      Uskoisin lippuja olevan saatavilla,koska kyseessa ei ole niin "kovat" nimet.

Stadion on nimeltään Son Moix.
      Googleta RCD MALLORCA,sieltä löytyy ehkä tarkempaa tietoa.

• Käyty on =)

Moi! Mä olen ollut katsomassa jalkapallomatsia Palmassa. Stadion on iso ja sinne on helppo saada liput, ainoa haittapuoli oli, että matsin jälkeen Palmaan meni vain YKSI bussi ja meitä muutama tuhat ihmistä jonotti siellä seuraavaa bussia mitä ei koskaan tullut :)

No onneksi ei haitannut vaan mentiin sitten kävellen Palmaan. Taksejakaan ei juuri liikenteessä tyhjinä ollut. Keskustaan on noin 3 kilometriä.

Stadionin nimi on Estadi Ono. Ruoka/juomapisteitä oli paljon. Porukkaa oli myös paljon, sitä tunnelmaa oli tosi mukava seurata ja itsekkin huusin ääneni käheäksi :)

Mä hain liput muutamaa päivää enne matsia suoraan stadionolta.

=) Mukava stadion ja mukavaa porukkaa, loistava kokemus!

• RCD Mallorca

Edellisen kirjoitus oli ihan vastaava kuin minulla. Bussilla pääsee lähelle stadionia mistä mekin liput haimme etukäteen. Hotellissa avustettiin mistä stadion löytyy.

Liput voi ostaa myös pelipäivänä ellei vastassa ole Barcelona tai Madrid, muuten lippuja löytyy.

Pelin jälkeen todellakin piti kävellä Palmaan, koska stadionilta meni vain yksi bussi vaikka kuski muuta lupas :) Matka ei pitkä ollut kävelläkään.

Muistaakseni lippujen hinnat vaihtelee vastustajan mukaan. Eli esim. Mallorca - Barcelona peliin lippujen hinnat on korkeammat kuin vaikkapa Getafen peliin.

Hieno kokemus, itse näin Mallorca- Sevilla pelin =)

• La liga
        RCD Mallorca kirjoitti:

Edellisen kirjoitus oli ihan vastaava kuin minulla. Bussilla pääsee lähelle stadionia mistä mekin liput haimme etukäteen. Hotellissa avustettiin mistä stadion löytyy.

Liput voi ostaa myös pelipäivänä ellei vastassa ole Barcelona tai Madrid, muuten lippuja löytyy.

Pelin jälkeen todellakin piti kävellä Palmaan, koska stadionilta meni vain yksi bussi vaikka kuski muuta lupas :) Matka ei pitkä ollut kävelläkään.

Muistaakseni lippujen hinnat vaihtelee vastustajan mukaan. Eli esim. Mallorca - Barcelona peliin lippujen hinnat on korkeammat kuin vaikkapa Getafen peliin.

Hieno kokemus, itse näin Mallorca- Sevilla pelin =)

Suurkiitos hyvistä vastauksista. Tulen näkemään Getafeen matsin ja tulen hakemaan liput stadionilta muutama päivä aiemmin.
        Matsi todella mukava lisäbonus syyslomallemme. Hotelli pitäisi vielä löytää. Katselen hotelleja Palmasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      29
      2165
    2. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      92
      1975
    3. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      88
      1941
    4. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1653
    5. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      24
      1557
    6. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      491
      1517
    7. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      1
      1494
    8. Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?
      Lieksa
      49
      1310
    9. Mistä juttelit viimeisen kerran

Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.
      Ikävä
      76
      1198
    10. Kemet lomautukset

Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas
      Suomussalmi
      35
      1179
    Aihe