olen joskus ennenkin ottanut tän puheeksi eikä asia ole mikään maailmaa kaatava.
jos jollain on samasta emosta kokemusta niin mikähän siinä on kun käynnistän koneen niin ei tule tää express gate esiin. ainoastaas uudelleenkäynnistyksessä.
joskus vaan olis hyvä kun näytät jonkun valokuvan tai jotain niin ei tarvis käynnistää koko konetta.
oon tutkinu biossin sun muuta mutta en ole löytänyt siitäkään ratkaisua.
biossistakin on kyl tullu uusi versio mutta en oo ikinä päivittäny ja oon kuullu karmaisevia tarinoita mitä tapahtuu jos ryssii :)
kerran kokeilin ja pitäs toimia suoraan asuksen sivuilta tumpelotietäjällekin mut eipä vaan toiminu, eli asuksen sivut ilmeisesti puuroa.
tosin tos emossa on kait joku tuplajuttu eli saa resetoitua biossin jos menee vituiks mut niinko sanoin, on noissa asioissa ihan noobi.
asus p5q deluxe,
5
173
Vastaukset
- Saunaukko
Express gatella valikot:
- päälle tai pois
- Valinta montako sekuntia sitä gatea näytetään.
Toimii, kuten pitää.
Ei kyllä taida olla mulla deluxe ja muutenkin kirjoitin ulkomuistista. Versionumerookaan ei tähän nyt saa.katoin biossista varmuuden vuoksi ja on mulla siellä expressgate enabled ja 10 sek näyttö. noin pari kertaa kylmäkäynnistyksessä tullu esiin tän tän vuoden aikan mitä tää kone on ollu.
ohan siihen päivitys mut aikasemmin kun katsoin niin vaatii myös biospäivityksen. nyt näytti olevan ilman biossin päivitystä gaten päivitys.
täytyy kokeilla ku on tarpeeks kaljaa jos kaikki menee vituiks nii pysyy ainaki raivonhallinta hanskassa :)sen verran vielä että joudun aina välillä painamaan f8:ia käynnistyksen yhteydessä, jostain sekin varmaan johtuu :)
mut muuten kone pelittää ihan ok.
Ensi viikolla taitaa olla sellainen asennuksessa, Pro vissiin tosin. Kerron kuinka kävi. :)
ja pistä vaik postia jos tänne et viitti kirjottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573175Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242719Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541817- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193971- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26820