DUCATI mistä edullisesti varaosat

MC1970

onko tietoo mistä saisi kohtuuhintaan ducatiin kulutusosia ?????????????? kiitos

14

12893

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaihda merkkiä

      vaihda merkkiä

      • MC1970

        EI SE MUN OLE MÄ MEINASIN ETTÄ SIIHEN KÄY FIIATIN OSAT


      • oikeassa olet fiat sopii
        MC1970 kirjoitti:

        EI SE MUN OLE MÄ MEINASIN ETTÄ SIIHEN KÄY FIIATIN OSAT

        Esim levypyörät käy suoraan ducatosta.


      • ducatisti
        MC1970 kirjoitti:

        EI SE MUN OLE MÄ MEINASIN ETTÄ SIIHEN KÄY FIIATIN OSAT

        ...kulutusosia saanee euroopasta pikkuisen halvemmalla, ja Suomessa on aika aktiivisia Ducatiharrastajia jotka ehkä voivat neuvoa.

        Itse en osaa, kun olen käynyt merkkikorjaamossa köyhtymässä n. viissataa per vuosi. Maahantuojalla on muuten osille TOSI lyhyt toimitusaika, jotain pari päivää vaikka tilaisivat Italiasta.


      • puhuvat p..kaa

      • tätä riittää
        puhuvat p..kaa kirjoitti:

        http://www.stein-dinse.com/

        -köyhät kyykkyyn-

        Voi itku kun on hienoa kun joutuu maksamaan turhasta.
        Hienoa on merkonoomin palkka kantaa kauppaan, oi onnea.


      • Monster
        ducatisti kirjoitti:

        ...kulutusosia saanee euroopasta pikkuisen halvemmalla, ja Suomessa on aika aktiivisia Ducatiharrastajia jotka ehkä voivat neuvoa.

        Itse en osaa, kun olen käynyt merkkikorjaamossa köyhtymässä n. viissataa per vuosi. Maahantuojalla on muuten osille TOSI lyhyt toimitusaika, jotain pari päivää vaikka tilaisivat Italiasta.

        ensiksi Stormin, Allrightin, yms. luetteloihin - niistä löytyy jotain kulutusosia n. 70% halvemmalla kuin monopoliasemaansa hyödyntävän maahantuojan hyllystä. Öljynsuodattimissa ja hihnoissa, yms. ei varmaan tarvitse lukea Ducati. Esim. perusöljynsuodatin maahantuojalla n. 25 eur, itse ostin tukusta hintaan 4 eur, Allrightillakin alle kympin...

        Myös monet harrastajat tuovat osia Italiasta, kannattaa varmaan kysellä Ducati Clubilaisilta.

        Maahantuojan nopea toimitus DHL:llä, tms. Italiasta on tosiasia, mutta kyllä niillä osilla on sitten hintaakin... Pyrin välttämään tuon Klaukkalan kioskin palveluita viimeiseen asti, jos vain mahdollista. Jo pelkästään aukioloajat/sijainti tekevät heidän kanssaan asioinnin hankalaksi. En viitsisi kesken arkipäivää lähteä Klaukkalaan ajelemaan, tosin muutaman kesäkuukauden he ovat armeliaasti auki lauantaisinkin. Palvelukin siellä on monesti töykeää ja ylimielistä, asiantuntemuskaan ei aina kyllä vakuuta.


        M


      • ducatisti
        Monster kirjoitti:

        ensiksi Stormin, Allrightin, yms. luetteloihin - niistä löytyy jotain kulutusosia n. 70% halvemmalla kuin monopoliasemaansa hyödyntävän maahantuojan hyllystä. Öljynsuodattimissa ja hihnoissa, yms. ei varmaan tarvitse lukea Ducati. Esim. perusöljynsuodatin maahantuojalla n. 25 eur, itse ostin tukusta hintaan 4 eur, Allrightillakin alle kympin...

        Myös monet harrastajat tuovat osia Italiasta, kannattaa varmaan kysellä Ducati Clubilaisilta.

        Maahantuojan nopea toimitus DHL:llä, tms. Italiasta on tosiasia, mutta kyllä niillä osilla on sitten hintaakin... Pyrin välttämään tuon Klaukkalan kioskin palveluita viimeiseen asti, jos vain mahdollista. Jo pelkästään aukioloajat/sijainti tekevät heidän kanssaan asioinnin hankalaksi. En viitsisi kesken arkipäivää lähteä Klaukkalaan ajelemaan, tosin muutaman kesäkuukauden he ovat armeliaasti auki lauantaisinkin. Palvelukin siellä on monesti töykeää ja ylimielistä, asiantuntemuskaan ei aina kyllä vakuuta.


        M

        Ducati on herkän maineessa näissä öljyasioissa, tosin se nyt on herkän maineessa muutenkin, osin turhaan. Asiasta oli joskus pitkä tarina netissä, kirjoittajana kaveri joka on ajanut kansallisella tasolla kilpaa Ducatilla, joten uskon, että TÄSSÄ EI SAA SÄÄSTELLÄ.

        Klubin kautta voi olla jotain tietoa mm öljynsuodattimien kimppatilauksesta, on ollut joskus.

        Allrightin myymä HiFloFiltro ei jonkun netistä löytyneen arvion mukaan ole huonoimpia. Luotan muihinkin kauppoihin, esim Stormiin, mutta en tiedä niiden öljynsuodattimista mitään ja JOTKUT HALPISSUODATTIMET OVAT KUULEMMA KELVOTTOMIA.

        Ja sellainen varaus tähän että itse en ole koskaan moista härpäkettä osannut vaihtaa...eli ihan mutua.


      • Orpit
        ducatisti kirjoitti:

        ...kulutusosia saanee euroopasta pikkuisen halvemmalla, ja Suomessa on aika aktiivisia Ducatiharrastajia jotka ehkä voivat neuvoa.

        Itse en osaa, kun olen käynyt merkkikorjaamossa köyhtymässä n. viissataa per vuosi. Maahantuojalla on muuten osille TOSI lyhyt toimitusaika, jotain pari päivää vaikka tilaisivat Italiasta.

        Kannattaa myös kysellä Duellilta (www.duell.fi) varaosista. Firmalla on melko kattava tarjonta varaosista ja kohtuulliset hinnat. Yhdyn kyllä tuohon "Monsterin" mielipiteisiin M-Starin eli maahantuojan hinnoista&palvelusta - eli vältä liikettä viimeiseen asti. Maahantuojasta on tehty valituksia kuulemma aina tehtaalle asti Italiaan.

        Toinen esimerkki hinnoista: Ducati 748:n takaratas, M-Starilla n.300 e, kun saman saa tilattua Italiasta kotiovelle tuotuna noin 150:een euroon... että näin.


      • ST4s
        ducatisti kirjoitti:

        Ducati on herkän maineessa näissä öljyasioissa, tosin se nyt on herkän maineessa muutenkin, osin turhaan. Asiasta oli joskus pitkä tarina netissä, kirjoittajana kaveri joka on ajanut kansallisella tasolla kilpaa Ducatilla, joten uskon, että TÄSSÄ EI SAA SÄÄSTELLÄ.

        Klubin kautta voi olla jotain tietoa mm öljynsuodattimien kimppatilauksesta, on ollut joskus.

        Allrightin myymä HiFloFiltro ei jonkun netistä löytyneen arvion mukaan ole huonoimpia. Luotan muihinkin kauppoihin, esim Stormiin, mutta en tiedä niiden öljynsuodattimista mitään ja JOTKUT HALPISSUODATTIMET OVAT KUULEMMA KELVOTTOMIA.

        Ja sellainen varaus tähän että itse en ole koskaan moista härpäkettä osannut vaihtaa...eli ihan mutua.

        Öjynsuodatin 916,996 jne.(Alkup 44440034A) Champpion),en löydä tyyppiä.Osta Chap."rättisitikka".Pa-suodatin Knecht KL-145(Sama K100 ym ruisku bemut)Ketjut metri-kamaa,Jakoremmit 1.6 Renault-Clio bens.Akut Sipoon akkukellari,Jarrut Lucas!!Kaikkea on kun jaksaa tutkia.Täsmälleen samoja osia,ilman Duke leimoja.Välttäkää "repro"osia ym "kiina"hommia,ja antakaa happea laitteille,hiukan vaivaa,niin osia löytyy,myös Bemulla,Gutsilla,ym europyörillä sama tilanne.Ei niitä erikseen kenellekkään kukaan valmista,ottavat alihankkijoilta ja homma pelaa.


      • asiakas
        Monster kirjoitti:

        ensiksi Stormin, Allrightin, yms. luetteloihin - niistä löytyy jotain kulutusosia n. 70% halvemmalla kuin monopoliasemaansa hyödyntävän maahantuojan hyllystä. Öljynsuodattimissa ja hihnoissa, yms. ei varmaan tarvitse lukea Ducati. Esim. perusöljynsuodatin maahantuojalla n. 25 eur, itse ostin tukusta hintaan 4 eur, Allrightillakin alle kympin...

        Myös monet harrastajat tuovat osia Italiasta, kannattaa varmaan kysellä Ducati Clubilaisilta.

        Maahantuojan nopea toimitus DHL:llä, tms. Italiasta on tosiasia, mutta kyllä niillä osilla on sitten hintaakin... Pyrin välttämään tuon Klaukkalan kioskin palveluita viimeiseen asti, jos vain mahdollista. Jo pelkästään aukioloajat/sijainti tekevät heidän kanssaan asioinnin hankalaksi. En viitsisi kesken arkipäivää lähteä Klaukkalaan ajelemaan, tosin muutaman kesäkuukauden he ovat armeliaasti auki lauantaisinkin. Palvelukin siellä on monesti töykeää ja ylimielistä, asiantuntemuskaan ei aina kyllä vakuuta.


        M

        ...olen vähän samaa mieltä heidän asiakaspalvelustaan, ja hinnat ovat sellaiset että merkkiuskollisuutta tosiaan kysyy...

        Joskus vähän askarruttaa, mutta en ole jaksanut asiaa selvitellä, että onko ducatien ja muiden pyörien hintaero muualla euroopassa pienempi vai suurempi?


      • macmic
        ducatisti kirjoitti:

        ...kulutusosia saanee euroopasta pikkuisen halvemmalla, ja Suomessa on aika aktiivisia Ducatiharrastajia jotka ehkä voivat neuvoa.

        Itse en osaa, kun olen käynyt merkkikorjaamossa köyhtymässä n. viissataa per vuosi. Maahantuojalla on muuten osille TOSI lyhyt toimitusaika, jotain pari päivää vaikka tilaisivat Italiasta.

        Varaosia saa euroopasta. Itselläni on vanhempi pyörä ja siihen ei oikein maahantuojalta oo osia löytynyt. Mutta - aikaa ennen internettiä ostin esim. contin pakoputket luxmotosta Rob Noorlanderilta. Firma toimii edelleen.
        Luxmoto, Noorlander Rob
        1A, rue du Pont
        L-9353 Bettendorf
        Url:
        Tél.: 00352 808280
        Fax : 00352 809488
        E-mail: [email protected]
        Sitten esim. Ruotsista voi kysellä/katsella osoitteesta www.biscaya.com, homma toimii postiennakolla.


      • mza256

        Pojalla taitaa olla joku japsi-massapaksa itellä? Onko kivaa, ettei vain erotu joukosta?


    • täältä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5275
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3287
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1415
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe