kun mietin
lukiessa aikaani vietin
kuinka joskus ilta aikaan
saisi painautua...toiseen kuin taikaa
tuhista kevysti siinä
käsi siinä...
ei sitä ole liikaa
eikö mikään riitä
no...kyllä se siitä
ilta laskeutuu pimeään
nauravan parin läpi varjon nään
hetken...
vein hiljaisuutta mukanani
aurinkoa...lämpöä
Sani.
Hetken
4
158
Vastaukset
- ajanmittaaja
minä katson maisemaa,
sitä eteeni avautuvaa ja katse kiertää uudestaan,
mä myöskin mietin mielessäin.
Oi oispa paljon somempaa, jos vierelläin ois hän.
Mut kun mä mietin kuka, miks,
niin ajatus mun karkaa vaan,
se kuin etsii aina katsellaan,
mitä toivois löytyvän,
löytyykin sen ymmärrän.
Se hetki ohi pian jo on ja
sydän jälleen levoton,
uudelleen se nostattaa katseen uuteen maisemaan.
Tuo hetki kahden sydämmen on ikuisuus,
nyt tiedän sen.- enkelin-tuli
hetki tässä ja nyt
ikuisuutta...sekin
olen ymmärtänyt
kuin kosketus
tähän se jää
lämpö sydämmen
näin sen nään
kaikilla meillä
lie määrätty tie
tuntematon
joskus sen ymmärtää lie.
ole liikaa
jos vain löytyis?
Vaikka piikaa
vois painautua vasten lihaa,
tai mennä keskelle pihaa?
Saa mennä peiton alle
kun vierellä on nalle,
ja suudella tulisesti
vain minuutin se kesti?
En puhu yhdynnästä
vaan suutelusta tästä,
kun rakas lämmön antaa
ja käsillänsä kantaa.
Heissan taas enkuli !
T: J- enkelin-tuli
kaivetaan hellyyttävä nalle
tai tikru ja ihaa
ajatuksissa ei lihaa
sade raikastaa ilmaa ja pihaa
suuteloa ja lämmön antaa
siivet eteenpäin työntää...
jaksaa myös kantaa.
Kiitos sinulle halitus..palautteesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032143
- 1341178
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540