Terve, mulla on tässä piene ihmetys päällä liittyen mun macbook pto 15" liitäntöihin.
Haluan liittää ton läppärin mun televisioon, ja telkusta löytyy hdmi liitäntöjä ja scartteja, en muista oliko dvi-tä kun ei ole nýt käsillä sitä.
MUTTA ongelmana se että tossa mäkissä on joku helevetin mäkkiliitin joka on ilmeisesti niiden oma standardi... mitäs nyt? en mäkki netti sivuista löytäny adapteeria.
Mäkki-->tv???
3
546
Vastaukset
- 1stMacFinn
Mäkkiliitintä ei ole olemassa, joten tarkoittanet mini-Displayport liitintä. Siihen on adaptereita mutta scartia ei taida olla.
Ja kun et itsekään tiedä mitä sun telkussa on, en rupea arvailemalla ehdottamaan mikä olis sulle paras. "mäkki netti sivut"?
Apple Storen sivuilta löytyy kaikki adapterit ja jälleenmyyjiltäkin saa. Mitään omaa helvetin mäkkiliitintä ei MacBook Proissa ole, sillä MiniDisplayPort noudattaa yleisiä DisplayPort-standardeja.- Jaska Perusjaska
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=3041
Tuostapa vaikka, mikäli se hdmi löytyy. Scartti alkaa olla aika kuollut. Yleensä uudemmista telkkareista löytyy kyllä se dvi:kin.
Eipä ollut vaikea löytää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.716207- 1335564
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4703446Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1091827Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3811286- 381266
- 671081
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun47984Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110922Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52889