/ vasemmalle, miten?

Scuzi

On vallan hankalaa, mä en saa kannettavassa tota vinoviivaa toiseen suuntaan eli vasemmalle? Näppäimistön vasemmassa yläkulmassa on näppäin josta se löytyy sinisellä sävyllä, mutta mä en saa sitä tulemaan mistään painelemalla? Apuva pliis.

10

32384

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pekka_

on kannettevassa oikealla mutta saan sen painamalla Ctrl ja Alt yhtäaikaa pohjaan ja sitten siitä näppäimestä missä se viiva on. Eli kaikki kolme samaan aikaan. Pitäis toimia.

• Pege81

AltGr ?. Löytyy numeronäppäin riviltä. Tuolla tulee kenoviiva.

• bööörb

KYLLÄ \

• \\\

Ei taaksepäin oleva kenoviva näppäin ole sinä 7/-näppäimessä.

Taaksepäin vino viiva on ylimmällä näppäimistö rivillä nollan oikealla puolella samassa kuin kysymys ja plusmerkki.

Paina Ctrl Alt näppäimet alas ja sitten painaset näppäimistöllä nollan oikeala puolella olevaa ? \-näppäintä. saat takakenoviivan \\\\\\\\\\\

• Mäkkihöperö

Vinoviivasta / kenoviivaksi \ painetaan samalla vaihto- ja optionäppäimiä.
      Ja jos jätetään vaihtonäppäin pois, saadaan pystyviiva |.
      Vastaavasti sulkumerkkien kohdalla: kaarisulut (), aaltosulut {} ja hakasulut [].
      Noin tuo on toiminut jo yli parikymmentä vuotta nykyaikaisilla koneilla.

• Scuzi

Ainaki ctrl alt nollan oikealla puolella oleva näppäin tuotti esimerkillisen kenoviivan vasemalle nojautuen. Katsokaa vaikka, mä osaan \

• Tupupupu

No missä on ctl alt?

• pitää_neuvoa_kun_kysy

Siinä näppäimistön alarivissä on semmoinen pitkä nappula millä saa tekstissä sanavälin syntymään. Heti sen oikealla puolella ensimmäisenä on nappula missä mulla seisoo että AltGr.

Siitä minä olen tökkiny. Saitko tästä nyt tietoa, huvia vai orkun.

• Mitäsnyt

Ei toimi asus miniläppärillä tämän keskutelun avuilla :(

• ohoijaati

Valitse oikea näppäimmistäkieli näppikseen.
        Vai lakaako windows tuossakin?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4556
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      2089
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      162
      1492
    4. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      48
      1472
    5. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      165
      1468
    6. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      258
      1257
    7. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      196
      1174
    8. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      203
      1112
    9. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      1037
    10. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      63