On vallan hankalaa, mä en saa kannettavassa tota vinoviivaa toiseen suuntaan eli vasemmalle? Näppäimistön vasemmassa yläkulmassa on näppäin josta se löytyy sinisellä sävyllä, mutta mä en saa sitä tulemaan mistään painelemalla? Apuva pliis.
/ vasemmalle, miten?
10
31997
Vastaukset
- Pekka_
on kannettevassa oikealla mutta saan sen painamalla Ctrl ja Alt yhtäaikaa pohjaan ja sitten siitä näppäimestä missä se viiva on. Eli kaikki kolme samaan aikaan. Pitäis toimia.
- Pege81
AltGr ?. Löytyy numeronäppäin riviltä. Tuolla tulee kenoviiva.
- bööörb
KYLLÄ \
- \\\
Ei taaksepäin oleva kenoviva näppäin ole sinä 7/-näppäimessä.
Taaksepäin vino viiva on ylimmällä näppäimistö rivillä nollan oikealla puolella samassa kuin kysymys ja plusmerkki.
Paina Ctrl Alt näppäimet alas ja sitten painaset näppäimistöllä nollan oikeala puolella olevaa ? \-näppäintä. saat takakenoviivan \\\\\\\\\\\ - Mäkkihöperö
Vinoviivasta / kenoviivaksi \ painetaan samalla vaihto- ja optionäppäimiä.
Ja jos jätetään vaihtonäppäin pois, saadaan pystyviiva |.
Vastaavasti sulkumerkkien kohdalla: kaarisulut (), aaltosulut {} ja hakasulut [].
Noin tuo on toiminut jo yli parikymmentä vuotta nykyaikaisilla koneilla.- Scuzi
Ainaki ctrl alt nollan oikealla puolella oleva näppäin tuotti esimerkillisen kenoviivan vasemalle nojautuen. Katsokaa vaikka, mä osaan \
- Tupupupu
No missä on ctl alt?
- pitää_neuvoa_kun_kysy
Siinä näppäimistön alarivissä on semmoinen pitkä nappula millä saa tekstissä sanavälin syntymään. Heti sen oikealla puolella ensimmäisenä on nappula missä mulla seisoo että AltGr.
Siitä minä olen tökkiny. Saitko tästä nyt tietoa, huvia vai orkun. - Mitäsnyt
Ei toimi asus miniläppärillä tämän keskutelun avuilla :(
- ohoijaati
Valitse oikea näppäimmistäkieli näppikseen.
Vai lakaako windows tuossakin?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892648Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031678- 1161610
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411471Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641232Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 67871
- 45867
- 61835