On vallan hankalaa, mä en saa kannettavassa tota vinoviivaa toiseen suuntaan eli vasemmalle? Näppäimistön vasemmassa yläkulmassa on näppäin josta se löytyy sinisellä sävyllä, mutta mä en saa sitä tulemaan mistään painelemalla? Apuva pliis.
/ vasemmalle, miten?
10
31162
Vastaukset
- Pekka_
on kannettevassa oikealla mutta saan sen painamalla Ctrl ja Alt yhtäaikaa pohjaan ja sitten siitä näppäimestä missä se viiva on. Eli kaikki kolme samaan aikaan. Pitäis toimia.
- Pege81
AltGr ?. Löytyy numeronäppäin riviltä. Tuolla tulee kenoviiva.
- bööörb
KYLLÄ \
- \\\
Ei taaksepäin oleva kenoviva näppäin ole sinä 7/-näppäimessä.
Taaksepäin vino viiva on ylimmällä näppäimistö rivillä nollan oikealla puolella samassa kuin kysymys ja plusmerkki.
Paina Ctrl Alt näppäimet alas ja sitten painaset näppäimistöllä nollan oikeala puolella olevaa ? \-näppäintä. saat takakenoviivan \\\\\\\\\\\ - Mäkkihöperö
Vinoviivasta / kenoviivaksi \ painetaan samalla vaihto- ja optionäppäimiä.
Ja jos jätetään vaihtonäppäin pois, saadaan pystyviiva |.
Vastaavasti sulkumerkkien kohdalla: kaarisulut (), aaltosulut {} ja hakasulut [].
Noin tuo on toiminut jo yli parikymmentä vuotta nykyaikaisilla koneilla.- Scuzi
Ainaki ctrl alt nollan oikealla puolella oleva näppäin tuotti esimerkillisen kenoviivan vasemalle nojautuen. Katsokaa vaikka, mä osaan \
- Tupupupu
No missä on ctl alt?
- pitää_neuvoa_kun_kysy
Siinä näppäimistön alarivissä on semmoinen pitkä nappula millä saa tekstissä sanavälin syntymään. Heti sen oikealla puolella ensimmäisenä on nappula missä mulla seisoo että AltGr.
Siitä minä olen tökkiny. Saitko tästä nyt tietoa, huvia vai orkun. - Mitäsnyt
Ei toimi asus miniläppärillä tämän keskutelun avuilla :(
- ohoijaati
Valitse oikea näppäimmistäkieli näppikseen.
Vai lakaako windows tuossakin?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941759
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2351602- 901361
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!661032Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46931- 47918
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38908Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9904- 46862
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika37849