Sony DCR-PC101E kasettihissi lakkasi toimimasta. Kamera ei suostu ottamaan kasettia sisään. Hissi toimii kyllä ilman kasettia. Ongelma alkoi niin, että kamera kieltäytyi kuvaamasta ja näyttöön tuli merkki, joka kehoitti poistamaan kasetin. Sen jälkeen se ei suostunut ottamaan kasettia takaisin.
Onko jollain kokemusta ongelmasta ja kuka osaisi korjata?
Ongelma Sony videokamerassa
6
1119
Vastaukset
- Vika
Minulle tuli täsmälleen sama sama vika Canon MVX4i kameraani, lähetin kameran Canonille korjaukseen siellä todettiin että kasettipesä pitää uusia pesän hinta reilut 50€ koko hinta reilut 200€.
- videokamu
Oletko kokeillut puhdistaa kameran kuvapäitä kameran mukana tulleella puhdistuskasetilla?
- Vinkistä
En ole koittanut puhdistaa, mutta tulen koittamaan kunhan saan puhdistus kasetin jostain.
- hyvästä neuvosta
Puhdistus kasetti auttoi minunkin videokameraani, onneksi luin tämän kysymyksen ja kaiken kattavan vastauksen
- Uolo
hyvästä neuvosta kirjoitti:
Puhdistus kasetti auttoi minunkin videokameraani, onneksi luin tämän kysymyksen ja kaiken kattavan vastauksen
Luin jenkkifoorumilta että pieni isku pohjaan auttaa. Kommentteja oli paljon puolesta. Auttoi myös minulla :)
- kasetti pesä
Uolo kirjoitti:
Luin jenkkifoorumilta että pieni isku pohjaan auttaa. Kommentteja oli paljon puolesta. Auttoi myös minulla :)
tuhosi minulla lainassa olleen mv900 kameran kasettipesän toiminnan. Otin kasettia pois ja lipsautin 10cm korkeudelta pohja edellä pöytään. Jouduin purkamaan koko kameran ja suoristamaan kasettipesän vivuston. Taas toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241139Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72895
- 73869