koiraterroristi saatu kuriin? Pariskunnan hurtat puree ihmisiä ja koiria tiellä, eikä täystorvi omistaja akkoineen saa niitä kiinni tai aitaan. Samalla äijällä muutkin ihmistavat täysin kateissa.
Kun maalle muuttaa näitä "koiraharrastajia", alkaa elämä menemään helvettiä päin. Tiedä liittyykö tämä mitenkään niihin Pukaron salaperäisiin tulipaloihin. Kai se pyromania kasvattaa munaa sinä kuin "koiraharastuskin".
Onko Pukaron
4
698
Vastaukset
- mltrst
Missäs päin semmosia on? Koirat saa välittömästi kuulat päihinsä, jos sattuvat minun/perheeni tielle.
- siitä pari kertaa,
kun lapset ei uskalla kävellä ohi.Meinasin kerran ajaa autolla koiran päälle, mut samperi kun oli liian hyvät refleksit...
- ghmgkj,
Mitä sinne nykyään kuuluu? Joko tuhopolttaja on raudoissa ja koirat laudoissa? Miksi maalle muuttaa pösilöitä kaupunneista, eikö ne siellä viihdy?
- suomaalainen
ghmgkj, kirjoitti:
Mitä sinne nykyään kuuluu? Joko tuhopolttaja on raudoissa ja koirat laudoissa? Miksi maalle muuttaa pösilöitä kaupunneista, eikö ne siellä viihdy?
tietysti, ku ne pösilöt luulee et maalla saa ne rakkaat rakit juosta lenksuttaa vapaana aina vaan ilman et ketään häiritsee :) oikeestihan se ei mee niin, mut kerropa se näille taulapäille..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk664002Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n152107Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj61867Olen parasta a-luokkaa
Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge361224- 271209
Se mua jotenkin harmittaa
Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et11953Shakki ja matti
Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit70828Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.43799- 39717
Peuran liikenne ajovaloissa
Haittaako se jos bussit on romuja ja käyttökiellossa? https://www.ilkkapohjalainen.fi/avi-loysi-kahdeksan-puutetta-kaup24674