koiraterroristi saatu kuriin? Pariskunnan hurtat puree ihmisiä ja koiria tiellä, eikä täystorvi omistaja akkoineen saa niitä kiinni tai aitaan. Samalla äijällä muutkin ihmistavat täysin kateissa.
Kun maalle muuttaa näitä "koiraharrastajia", alkaa elämä menemään helvettiä päin. Tiedä liittyykö tämä mitenkään niihin Pukaron salaperäisiin tulipaloihin. Kai se pyromania kasvattaa munaa sinä kuin "koiraharastuskin".
Onko Pukaron
4
737
Vastaukset 4
- mltrst
Missäs päin semmosia on? Koirat saa välittömästi kuulat päihinsä, jos sattuvat minun/perheeni tielle.
- siitä pari kertaa,
kun lapset ei uskalla kävellä ohi.Meinasin kerran ajaa autolla koiran päälle, mut samperi kun oli liian hyvät refleksit...
- ghmgkj,
Mitä sinne nykyään kuuluu? Joko tuhopolttaja on raudoissa ja koirat laudoissa? Miksi maalle muuttaa pösilöitä kaupunneista, eikö ne siellä viihdy?
- suomaalainen
ghmgkj, kirjoitti:
Mitä sinne nykyään kuuluu? Joko tuhopolttaja on raudoissa ja koirat laudoissa? Miksi maalle muuttaa pösilöitä kaupunneista, eikö ne siellä viihdy?
tietysti, ku ne pösilöt luulee et maalla saa ne rakkaat rakit juosta lenksuttaa vapaana aina vaan ilman et ketään häiritsee :) oikeestihan se ei mee niin, mut kerropa se näille taulapäille..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7052940Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E69865- 40768
- 62710
- 88627
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit45493Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi39464Harvinaisin persoonallisuustyyppi
Vihdoin löytyi selitys sille mitä olen. En olisi uskonut että löytyisi. Signs You Are the Rarest Personality Type o80445Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.82441Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k24426