En usko että tämä kuuluu tälle palstalle mutta kuitenkin. (Minulla on siis playstation 3)
Ostin guitar hero 3/kitaran,olen käyttänyt samoja pattereita kauan,ostin nytten guitar hero world tourin,vedin n.40 %,tuli järjestelmäpäivitys,uudistin sen,ja ostin tuonnoin ps3 headsetin,noh...sitten se punanen juttu siinä kitarassa meni ihan päähän,ostin uudet patterit ja laitoin,silti sama vika? ennen kitara on toiminut todella hyvin. Jos sinulla on Guitar hero OLE KILTTI JA AUTA
GUITAR HERO - Kitara ei reagoi ollenkaan.
11
4142
Vastaukset
- rodibox
mene takaisin boksipalstalle itkemään, valehtelija
- Vitunvammanenkakakra
Mitä helvettiä sä selität? vitun vammanen muslimipoika
- temujin
Vitunvammanenkakakra kirjoitti:
Mitä helvettiä sä selität? vitun vammanen muslimipoika
Jjaa a.
Saanko kysyä mikä ''punainen juttu'' meni ''ihan sinne päähän'' - hohhoi...
temujin kirjoitti:
Jjaa a.
Saanko kysyä mikä ''punainen juttu'' meni ''ihan sinne päähän''tenupimppa taas "järkeilee"...
- kukyukyukykygkk
temujin kirjoitti:
Jjaa a.
Saanko kysyä mikä ''punainen juttu'' meni ''ihan sinne päähän''se kitarassa oleva juttu joka näyttää paljon on virtaa jäljellä,siinä on n. 4 palkkia vaikka vaihdan patterit se pysyy neljännessä. :/
- temujin
hohhoi... kirjoitti:
tenupimppa taas "järkeilee"...
Aivan, itsehän autoit vastauksen saamista aivan helvetisti.
- ...
koita yhistää ps3 ja se ohjain uudestaan. voi olla että se on siinä päivityksessä muuttanut ohjaimen järjestysnumeron ja siksi ei toimi.
- yjjjy
Hä?
- ...
yjjjy kirjoitti:
Hä?
vaikuttas vähä siltä että se punanen juttu (jos siinä on neljä kohtaa) näyttää ohjaimen järjestyksen
- ksjdsdjs
... kirjoitti:
vaikuttas vähä siltä että se punanen juttu (jos siinä on neljä kohtaa) näyttää ohjaimen järjestyksen
ohjaimesta painaa sitä p- nappia ja sieltä ohjainasetukset ja vaihtaa ykköseks sen ohjaimen järjestysnumeron. sitte lähtee. mulla oli sama ongelma :D
- Anonyymi
Miten vaihtaa patterit tähän kitaran (PS3)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021589
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1251414En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k821250- 621143
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101018Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111989Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall212791Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57763- 120718
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20698