Onko kukaan vuokrannut Tanskasta mökkejä? Siis sellaisia, mihin 5 -henkinen porukka voisi majoittua ja jossa olisi keittomahdollisuus. Esim 2 makuuhuonetta olisi hyvä, ei mitään sellaista retkeilymajan tyyppistä, missä 4-6 henkeä nukkuu samassa huoneessa.
Tanskasta mökkejä?
3
1487
Vastaukset
- Muija
www.sologstrand.dk tai www.danland.dk ja vaikka mitä muita
- Anna
Tai ihan vaan googlella vaikka camping danmark tai jotain. Itse löydettiin sillä keinolla hyvä ja halpa mökki viime kesän reissulle. Nimeä en enää muista mutta useammasta paikasta yritettiin netin kautta varata. Tämä oli ainoa josta tuli vastaus ja sinne sitten mentiin. Jos netin kautta varaat mökin, kannattaa siis yrittää toiseenkin paikkaan jos ei ensimmäisestä kuulu mitään elon merkkejä. Kannattaa muuten varmistaa että mökissä on tyynyt ja peitot valmiina. Meillä ei ollut vaikka muuten oli ihan tasokas paikka.:)
- tuuliviiri
Täällä Saksassa saa Dänische Bettenlager -nimisestä liikkeestä paksuja mökkiesitteitä. Talot ovat hyviä. Eiköhän sama juttu liene Suomessakin, siellä liike on kai olisko Jyske Sosterselskap tai Tanskalainen vuodevarasto...tai sillee ja sinneppäin...ainakin Turussa näkyi olevan se liike, vaikken nimeä muistakkaan tarkkaan...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?6022732Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh671436- 1061434
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831370- 1381246
- 1111208
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1341014- 80944
- 48930
- 47871