Zachry bx-p12 suppari

juha_nuha

Minulla on kyseinen zachryn subbari (bx-p12) ollut jo jokunen vuosi mutten ole päässyt sitä testaamaan kun ei ole tietoa millanen refleksi loota sille pitäs olla.En uskalla alkaa testaamaan kun ei tiedä paljonko sen todellinen tehonkesto on. Jos jollain on enemmän tietoa kun mulla niin voisiko joku kertoa zachrystä sen oikean rms tehonkeston kun ymmärtääkseni tuo 800w on peak.Subwoofer on siis 2x4 ohm kelalla.. Kunnon vastauksista olisin kiitollinen :)

5

947

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • sakry

        nii-in mutta kun tuolta ei nää paljonko rms on, näkkyy vaan että teho 800w ja koteloitten mittoja kerrotaan vaan että toimii pienissä koteloissa..


      • Ovikello##
        sakry kirjoitti:

        nii-in mutta kun tuolta ei nää paljonko rms on, näkkyy vaan että teho 800w ja koteloitten mittoja kerrotaan vaan että toimii pienissä koteloissa..

        antaa vaikka 1000 wattia jatkuvaa tehoa. Ei se rikki suurilla tehoilla mene vaan ihan liian pienillä. Tosi on! uusimmassa AutoSoundissa on tehonkestosta paljon asiaa.


        Kotelona voi olla vaikka noin kolkyt litrainen tiivis suljettu boksi. Siitä on ihan hyvä aloittaa.. Näyttää olevan nuo speksitkin sivuilla jotka voi laskea AutoSoundin BassBoxDesingerilla ;)


      • koikelo
        Ovikello## kirjoitti:

        antaa vaikka 1000 wattia jatkuvaa tehoa. Ei se rikki suurilla tehoilla mene vaan ihan liian pienillä. Tosi on! uusimmassa AutoSoundissa on tehonkestosta paljon asiaa.


        Kotelona voi olla vaikka noin kolkyt litrainen tiivis suljettu boksi. Siitä on ihan hyvä aloittaa.. Näyttää olevan nuo speksitkin sivuilla jotka voi laskea AutoSoundin BassBoxDesingerilla ;)

        minulla ittellä on tuo subbari, elikkä toimii täydellisesti 40 litran 4" aeroport reflexi putkella, antaa todella isoa potkua =) ainakin minulla, ja aluksi minulla oli vielä liian pieni vahvistinkin siihen. ainoa mikä tuossa subbarissa pistää vituttamaan on se että on todella pitkäiskuinen. mutta ei kannata pelästyä, wotu täysille. ei hajoa kirveelläkään


    • Kikkeliskuu

      Vähän ehkä vanha keskustelu mutta kyseisen subbarin tehokesto on 400w rms

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2523
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2031
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1403
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe