Zachry bx-p12 suppari

juha_nuha

Minulla on kyseinen zachryn subbari (bx-p12) ollut jo jokunen vuosi mutten ole päässyt sitä testaamaan kun ei ole tietoa millanen refleksi loota sille pitäs olla.En uskalla alkaa testaamaan kun ei tiedä paljonko sen todellinen tehonkesto on. Jos jollain on enemmän tietoa kun mulla niin voisiko joku kertoa zachrystä sen oikean rms tehonkeston kun ymmärtääkseni tuo 800w on peak.Subwoofer on siis 2x4 ohm kelalla.. Kunnon vastauksista olisin kiitollinen :)

7

2005

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • sakry

nii-in mutta kun tuolta ei nää paljonko rms on, näkkyy vaan että teho 800w ja koteloitten mittoja kerrotaan vaan että toimii pienissä koteloissa..

• Ovikello##
        sakry kirjoitti:

nii-in mutta kun tuolta ei nää paljonko rms on, näkkyy vaan että teho 800w ja koteloitten mittoja kerrotaan vaan että toimii pienissä koteloissa..

antaa vaikka 1000 wattia jatkuvaa tehoa. Ei se rikki suurilla tehoilla mene vaan ihan liian pienillä. Tosi on! uusimmassa AutoSoundissa on tehonkestosta paljon asiaa.

Kotelona voi olla vaikka noin kolkyt litrainen tiivis suljettu boksi. Siitä on ihan hyvä aloittaa.. Näyttää olevan nuo speksitkin sivuilla jotka voi laskea AutoSoundin BassBoxDesingerilla ;)

• koikelo
        Ovikello## kirjoitti:

antaa vaikka 1000 wattia jatkuvaa tehoa. Ei se rikki suurilla tehoilla mene vaan ihan liian pienillä. Tosi on! uusimmassa AutoSoundissa on tehonkestosta paljon asiaa.

Kotelona voi olla vaikka noin kolkyt litrainen tiivis suljettu boksi. Siitä on ihan hyvä aloittaa.. Näyttää olevan nuo speksitkin sivuilla jotka voi laskea AutoSoundin BassBoxDesingerilla ;)

minulla ittellä on tuo subbari, elikkä toimii täydellisesti 40 litran 4" aeroport reflexi putkella, antaa todella isoa potkua =) ainakin minulla, ja aluksi minulla oli vielä liian pieni vahvistinkin siihen. ainoa mikä tuossa subbarissa pistää vituttamaan on se että on todella pitkäiskuinen. mutta ei kannata pelästyä, wotu täysille. ei hajoa kirveelläkään

• Kikkeliskuu

Vähän ehkä vanha keskustelu mutta kyseisen subbarin tehokesto on 400w rms

• Anonyymi

Rms on 400w

• Anonyymi00007

Tuli ostettua aikoinaan ja zahry dsw 400 vahvistin sille . Kotelo 60l kahdella putkella . Katto pellit sai rämiseen omakotitaloista. 14vuotta palveli ja sitten mykistyi kesken soiton . Koristaa faijan baarin seinää nykyään ja hommasin groudzeron elementin samaan koppaan , dsw400 pelaa edelleen .

Ljudiasta ostettu ja hintaa oli silloin 119€ elementille

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      57
      1608
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      364
      1151
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      132
      918
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      13
      742
    5. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      622
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      41
      588
    7. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      90
      548
    8. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      45
      529
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      45
      498
    10. Mies Naiselle pyydän...

älä satuta minua.
      Ikävä
      44
      456
    Aihe