Minulla on kyseinen zachryn subbari (bx-p12) ollut jo jokunen vuosi mutten ole päässyt sitä testaamaan kun ei ole tietoa millanen refleksi loota sille pitäs olla.En uskalla alkaa testaamaan kun ei tiedä paljonko sen todellinen tehonkesto on. Jos jollain on enemmän tietoa kun mulla niin voisiko joku kertoa zachrystä sen oikean rms tehonkeston kun ymmärtääkseni tuo 800w on peak.Subwoofer on siis 2x4 ohm kelalla.. Kunnon vastauksista olisin kiitollinen :)
Zachry bx-p12 suppari
6
1608
Vastaukset
- 244134
katsoppas tuolta:
http://www.ljudia.fi/auto-s82121/kaiuttimet-s82122/bassot-c78201/zachry-bx-p12-p78199/- sakry
nii-in mutta kun tuolta ei nää paljonko rms on, näkkyy vaan että teho 800w ja koteloitten mittoja kerrotaan vaan että toimii pienissä koteloissa..
- Ovikello##
sakry kirjoitti:
nii-in mutta kun tuolta ei nää paljonko rms on, näkkyy vaan että teho 800w ja koteloitten mittoja kerrotaan vaan että toimii pienissä koteloissa..
antaa vaikka 1000 wattia jatkuvaa tehoa. Ei se rikki suurilla tehoilla mene vaan ihan liian pienillä. Tosi on! uusimmassa AutoSoundissa on tehonkestosta paljon asiaa.
Kotelona voi olla vaikka noin kolkyt litrainen tiivis suljettu boksi. Siitä on ihan hyvä aloittaa.. Näyttää olevan nuo speksitkin sivuilla jotka voi laskea AutoSoundin BassBoxDesingerilla ;) - koikelo
Ovikello## kirjoitti:
antaa vaikka 1000 wattia jatkuvaa tehoa. Ei se rikki suurilla tehoilla mene vaan ihan liian pienillä. Tosi on! uusimmassa AutoSoundissa on tehonkestosta paljon asiaa.
Kotelona voi olla vaikka noin kolkyt litrainen tiivis suljettu boksi. Siitä on ihan hyvä aloittaa.. Näyttää olevan nuo speksitkin sivuilla jotka voi laskea AutoSoundin BassBoxDesingerilla ;)minulla ittellä on tuo subbari, elikkä toimii täydellisesti 40 litran 4" aeroport reflexi putkella, antaa todella isoa potkua =) ainakin minulla, ja aluksi minulla oli vielä liian pieni vahvistinkin siihen. ainoa mikä tuossa subbarissa pistää vituttamaan on se että on todella pitkäiskuinen. mutta ei kannata pelästyä, wotu täysille. ei hajoa kirveelläkään
- Kikkeliskuu
Vähän ehkä vanha keskustelu mutta kyseisen subbarin tehokesto on 400w rms
- Anonyymi
Rms on 400w
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja13714368Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va325981SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1555561Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua3094389HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.424163"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste1083692Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant163642Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan263584Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan642672Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.951482