Zachry bx-p12 suppari

juha_nuha

Minulla on kyseinen zachryn subbari (bx-p12) ollut jo jokunen vuosi mutten ole päässyt sitä testaamaan kun ei ole tietoa millanen refleksi loota sille pitäs olla.En uskalla alkaa testaamaan kun ei tiedä paljonko sen todellinen tehonkesto on. Jos jollain on enemmän tietoa kun mulla niin voisiko joku kertoa zachrystä sen oikean rms tehonkeston kun ymmärtääkseni tuo 800w on peak.Subwoofer on siis 2x4 ohm kelalla.. Kunnon vastauksista olisin kiitollinen :)

7

1715

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • sakry

nii-in mutta kun tuolta ei nää paljonko rms on, näkkyy vaan että teho 800w ja koteloitten mittoja kerrotaan vaan että toimii pienissä koteloissa..

• Ovikello##
        sakry kirjoitti:

nii-in mutta kun tuolta ei nää paljonko rms on, näkkyy vaan että teho 800w ja koteloitten mittoja kerrotaan vaan että toimii pienissä koteloissa..

antaa vaikka 1000 wattia jatkuvaa tehoa. Ei se rikki suurilla tehoilla mene vaan ihan liian pienillä. Tosi on! uusimmassa AutoSoundissa on tehonkestosta paljon asiaa.

Kotelona voi olla vaikka noin kolkyt litrainen tiivis suljettu boksi. Siitä on ihan hyvä aloittaa.. Näyttää olevan nuo speksitkin sivuilla jotka voi laskea AutoSoundin BassBoxDesingerilla ;)

• koikelo
        Ovikello## kirjoitti:

antaa vaikka 1000 wattia jatkuvaa tehoa. Ei se rikki suurilla tehoilla mene vaan ihan liian pienillä. Tosi on! uusimmassa AutoSoundissa on tehonkestosta paljon asiaa.

Kotelona voi olla vaikka noin kolkyt litrainen tiivis suljettu boksi. Siitä on ihan hyvä aloittaa.. Näyttää olevan nuo speksitkin sivuilla jotka voi laskea AutoSoundin BassBoxDesingerilla ;)

minulla ittellä on tuo subbari, elikkä toimii täydellisesti 40 litran 4" aeroport reflexi putkella, antaa todella isoa potkua =) ainakin minulla, ja aluksi minulla oli vielä liian pieni vahvistinkin siihen. ainoa mikä tuossa subbarissa pistää vituttamaan on se että on todella pitkäiskuinen. mutta ei kannata pelästyä, wotu täysille. ei hajoa kirveelläkään

• Kikkeliskuu

Vähän ehkä vanha keskustelu mutta kyseisen subbarin tehokesto on 400w rms

• Anonyymi

Rms on 400w

• Anonyymi00007

Tuli ostettua aikoinaan ja zahry dsw 400 vahvistin sille . Kotelo 60l kahdella putkella . Katto pellit sai rämiseen omakotitaloista. 14vuotta palveli ja sitten mykistyi kesken soiton . Koristaa faijan baarin seinää nykyään ja hommasin groudzeron elementin samaan koppaan , dsw400 pelaa edelleen .

Ljudiasta ostettu ja hintaa oli silloin 119€ elementille

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      251
      4535
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      127
      2971
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2742
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      74
      1710
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      105
      1553
    6. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      20
      1451
    7. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      55
      1304
    8. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      92
      1216
    9. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      204
      1083
    10. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1075
    Aihe