Parin päivän päästä 50 vuotta:polkupyöräretkeilijät Eine ja Riitta tapettiin 27.7.-28.7.1959 välisenä yönä.
Vastaukset 7
- tänään kuten esität
kusipää.
- Aikaa kulunut 50 v
Kiinostaisiko tutkijoita asiaan liittyen, nuoren (sillon) soltupojan kertomus junassa lomalle tullessaan keskustelu, tapaamansa miehen kanssa heti murhien jälkee.
Itse keskustelin hänen (sotilaan) kanssa, tänäkeväänä.
Jos kiinnostaa tutkijoita laittakaa yhteystietonne tänne, niin annan teille nimen ja yhteystiedot.- Anonyymi00007
Senkun naputtelet tänne jos on asiaa.
- Lukekaa..
Jos kiinnostaa. Ihmettelen vain, että artikkelissa mainittu Stasi-mies esiintyy vasta nyt uuden todistajan kertomana. Luulisi senkin ajan poliisin heti katsoneen keitä ulkomaan immeisiä on maassa ja milloin tullut, kun se silloin oli vielä jotensakin hallussa (entäs tänäpäivänä)-
Toinen asia ihmetyttää, miksi Runar tappo ittensä, jos oli syytön tähän tekoon, ymmärrän hänellä olleen pohjalla muutakin, josta olisi tullut eristysselliä, mutta siitä huolimatta. Sekosiko kenties sen ajan kuulusteluissa- puhuisivat nyt sen ajan tutkijat suunsa puhtaiksi ja vaikka pikku maksusta-- XYXYXY
Taisi olla mätäkuun jutta!
- lkj.,mn
XYXYXY kirjoitti:
Taisi olla mätäkuun jutta!
Eine on kuin Susanna L joka on hieman kuin Tuulikkki M.
Yhdennäköisyyksiä???
Sodasta lyhyehkö aika,
joku katkeroitunut saksalaisheilako asialla? - tutkinnassa
lkj.,mn kirjoitti:
Eine on kuin Susanna L joka on hieman kuin Tuulikkki M.
Yhdennäköisyyksiä???
Sodasta lyhyehkö aika,
joku katkeroitunut saksalaisheilako asialla?Hesa tänään
Murha EI vanhene koskaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3511041- 69711
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et36629- 41568
- 39532
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht318495- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22449Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19441