"¤" RAKKAUDESSA "¤"

♥oOo•oOo•oOo•oOo•oOo•oOo♥

.

Jokaisen laineen kantamana
säihkyy pienet pisarat
Niin kuin tunne rakkauden
puhdas ja monimuotoinen

Auringossa loistaa totta kai
hehkuu myös kuun valossa sana
~ rakkainpain ~

Pysyy aina - liikkuu vaeltaa
ja aina jonkun saavuttaa
Päivä kuluu - yö seuraa mukana
kaikki on yhtä - koko maailma

.

~ Rakkaudessa ~

.

♥oOo•oOo•oOo•oOo•oOo•oOo♥

http://www.youtube.com/watch?v=FkZLgJKQ46w&feature=related

8

299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Me siinä pieninä hiekkajyväsinä.

      "Pysyy aina - liikkuu vaeltaa
      ja aina jonkun saavuttaa
      Päivä kuluu - yö seuraa mukana
      kaikki on yhtä - koko maailma"

      Rakkauden ihmeellisyys läsnä
      "Hänessä me elämme ja liikumme"

      MURUKULTA
      Runos sisältö kuin kirkkaat vedet, syvällinen rakkauden tie
      se kulkee jokaisen luo, antaa lahjan - rakkauden.

      Tähän kesäiltaanki , niin sopivaa, kuin musiikkia kiitos
      Kesäyöhön meidät kohta vie, kauniita unia.

      • *MURUKULTA*

        Rakkaus on aamunsäteissä
        puissa ja heinänkorsissa
        Lintujen laulussa ja taivaan sinessä
        Tulee tuulena kaukaa
        ja kauas kulkee
        kaikki meidät suureen syliin sulkee :)

        *hymy*
        Ihanaa auringolla alkavaa viikkoa, Liisa ja kiitos kauniista sanoistasi,
        vietetään hyvä pvä! :)
        http://www.freefoto.com/images/12/13/12_13_4---Flowers-in-a-Garden-Border_web.jpg


    • Zakuskat

      Täs oli jokin globaali city boy -syndrooma varmaan taustalla, koska en ymmärtänyt ainoatakaan viitatuista liitteista liittää mainittuun edelliseen.

      (cortexhymiö)

      • *MURUKULTA*

    • kaaru

      taivas pilvessä
      karkottanut rakkauden
      vaellan päivästä toiseen
      kuin etsien

      jotain jota joskus tunsin
      koin elokuun kuutamossa
      kesän auringossa

      Rakkaudessa

      Kiitos runostasi ja sunnuntaiaamua sinne pohjoisrintamalle:)))

      • *MURUKULTA*

        Tännehän se vierähti,,, ;)))
        Kahvikuppi-t on saatu jo, silmät niin paljon auki, että näkee upean maanantaiaamun.
        runostasi näkee ettei sinun runosuonesi ole ehtynyt, (josko muka luulit)
        siellä se on ja pulppuaa edelleenkin yhtä hienoa luettavaa!
        Minä puhallan nuo pilvet ja saamme nauttia vielä hienon aurinkoisen elokuun perään
        Hymyä ja naurua - sitä hjuumoria pidetään yllä tänäänkin...kunhan herätään! :DD
        Niiiin *nauraa* ja Kiiitos palautteestasi ja runostasi!! :)

        http://wvs.topleftpixel.com/photos/2008/08/distillery_red-flowers_macro_brick-wall_01.jpg


    • Kalle K.

      Rupesinkii nyt uamutuimaan rustoomaan
      vastausta......kun Pekka tuossa pyörähti ja
      sano että etkö sinä tollo huomannukkaa Murun
      runnoo eelisiltana ja kun sinun vuoro olis vastata....

      Mutta kaaniisti oot sanat laettannu.....onhan se
      rakkauven asija.... niinku tuossa oot sanonnu
      hyvinni monmuotone ja puhtas...

      • *MURUKULTA*

        Otakko kahavia? \_/? Oleppa höveli! :)
        Vai noin se Pekka huolehtii,,,on se,,siin se taas näkkee kui uootta herrasmiehii molemmat! Vuaan elä sie kovin siit käskylöist, kesäll pittee ottoo vähän rennommin ja on täysin luvallist unohtua sinne niityll kahtelemaan poutapilvii ja kuuntelemaan sirkkojen siritystä. Pureksia heinän kortta ja unohtaa pisnekset ja koko muu muaalima..ahhh sitä elämää siin hetkes.
        Miekii kuule aloin jo oikien laskeen päiviä taas. Ny ois sitten 5 ja huomenna 4 ja...
        Mille me sitten alaetaan, ku tulloo se nolla? No, männään sinne niityll tieteni, eekä kiireellä ollenkaan! ;D
        Pysys vuaan nuo ilimat tämmösennään, niin oispa,,,

        Kiitos Kalle siull sanoloist tuaas, sie se ossaat tuua miull hyvän mielen,,
        Noh,,Sanoppa sille Pekallekii ny terveisii ja viettäkee hieno kesäinen päivä ja koko viikko sammaan syssyyn! :))


        http://ekortti.hs.fi/ecards/iso-lemmikki.jpg


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe