♥oOo•oOo•oOo•oOo•oOo•oOo♥
.
Jokaisen laineen kantamana
säihkyy pienet pisarat
Niin kuin tunne rakkauden
puhdas ja monimuotoinen
Auringossa loistaa totta kai
hehkuu myös kuun valossa sana
~ rakkainpain ~
Pysyy aina - liikkuu vaeltaa
ja aina jonkun saavuttaa
Päivä kuluu - yö seuraa mukana
kaikki on yhtä - koko maailma
.
~ Rakkaudessa ~
.
♥oOo•oOo•oOo•oOo•oOo•oOo♥
http://www.youtube.com/watch?v=FkZLgJKQ46w&feature=related
"¤" RAKKAUDESSA "¤"
8
299
Vastaukset
Me siinä pieninä hiekkajyväsinä.
"Pysyy aina - liikkuu vaeltaa
ja aina jonkun saavuttaa
Päivä kuluu - yö seuraa mukana
kaikki on yhtä - koko maailma"
Rakkauden ihmeellisyys läsnä
"Hänessä me elämme ja liikumme"
MURUKULTA
Runos sisältö kuin kirkkaat vedet, syvällinen rakkauden tie
se kulkee jokaisen luo, antaa lahjan - rakkauden.
Tähän kesäiltaanki , niin sopivaa, kuin musiikkia kiitos
Kesäyöhön meidät kohta vie, kauniita unia.- *MURUKULTA*
Rakkaus on aamunsäteissä
puissa ja heinänkorsissa
Lintujen laulussa ja taivaan sinessä
Tulee tuulena kaukaa
ja kauas kulkee
kaikki meidät suureen syliin sulkee :)
*hymy*
Ihanaa auringolla alkavaa viikkoa, Liisa ja kiitos kauniista sanoistasi,
vietetään hyvä pvä! :)
http://www.freefoto.com/images/12/13/12_13_4---Flowers-in-a-Garden-Border_web.jpg
- Zakuskat
Täs oli jokin globaali city boy -syndrooma varmaan taustalla, koska en ymmärtänyt ainoatakaan viitatuista liitteista liittää mainittuun edelliseen.
(cortexhymiö)- *MURUKULTA*
Maailmanlaajuista kaupunkipoika oireyhtymää???..
Olemme siis tasoissa, minäkään en ymmärrä vastaustasi, en ota siitä pulttia kuitenkaan,
jotenkin tuo 'varmaan' sana antaa vaikutelman sardineja kermavaahdolla...Oletko raskaana?
http://severinghaus.org/pictures/nature/flora/flowers/P5222837_white_flowers_sm.jpg
- kaaru
taivas pilvessä
karkottanut rakkauden
vaellan päivästä toiseen
kuin etsien
jotain jota joskus tunsin
koin elokuun kuutamossa
kesän auringossa
Rakkaudessa
Kiitos runostasi ja sunnuntaiaamua sinne pohjoisrintamalle:)))- *MURUKULTA*
Tännehän se vierähti,,, ;)))
Kahvikuppi-t on saatu jo, silmät niin paljon auki, että näkee upean maanantaiaamun.
runostasi näkee ettei sinun runosuonesi ole ehtynyt, (josko muka luulit)
siellä se on ja pulppuaa edelleenkin yhtä hienoa luettavaa!
Minä puhallan nuo pilvet ja saamme nauttia vielä hienon aurinkoisen elokuun perään
Hymyä ja naurua - sitä hjuumoria pidetään yllä tänäänkin...kunhan herätään! :DD
Niiiin *nauraa* ja Kiiitos palautteestasi ja runostasi!! :)
http://wvs.topleftpixel.com/photos/2008/08/distillery_red-flowers_macro_brick-wall_01.jpg
- Kalle K.
Rupesinkii nyt uamutuimaan rustoomaan
vastausta......kun Pekka tuossa pyörähti ja
sano että etkö sinä tollo huomannukkaa Murun
runnoo eelisiltana ja kun sinun vuoro olis vastata....
Mutta kaaniisti oot sanat laettannu.....onhan se
rakkauven asija.... niinku tuossa oot sanonnu
hyvinni monmuotone ja puhtas...- *MURUKULTA*
Otakko kahavia? \_/? Oleppa höveli! :)
Vai noin se Pekka huolehtii,,,on se,,siin se taas näkkee kui uootta herrasmiehii molemmat! Vuaan elä sie kovin siit käskylöist, kesäll pittee ottoo vähän rennommin ja on täysin luvallist unohtua sinne niityll kahtelemaan poutapilvii ja kuuntelemaan sirkkojen siritystä. Pureksia heinän kortta ja unohtaa pisnekset ja koko muu muaalima..ahhh sitä elämää siin hetkes.
Miekii kuule aloin jo oikien laskeen päiviä taas. Ny ois sitten 5 ja huomenna 4 ja...
Mille me sitten alaetaan, ku tulloo se nolla? No, männään sinne niityll tieteni, eekä kiireellä ollenkaan! ;D
Pysys vuaan nuo ilimat tämmösennään, niin oispa,,,
Kiitos Kalle siull sanoloist tuaas, sie se ossaat tuua miull hyvän mielen,,
Noh,,Sanoppa sille Pekallekii ny terveisii ja viettäkee hieno kesäinen päivä ja koko viikko sammaan syssyyn! :))
http://ekortti.hs.fi/ecards/iso-lemmikki.jpg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 98973
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581
