Olen -87 syntynyt, loppuvuodesta 22v. täyttävä nainen. Meillä on hyvin laaja ikäskaala kaveriporukassa ja mietityttää miten tarkkoja ovat Apollossa tuon ikärjan suhteen? Pääsenkö sisälle samana vuonna täyttävänä vai pitääkö odotella vielä neljä kuukautta? Harmittaa koko porukan puolesta jos en pääse sisälle, koska mennään kuitenkin kaikki samaan paikkaan.
Mikäli joku tietää miten tarkkoja ovat, kertokaa ihmeessä :).
Apollo Turku
6
3118
Vastaukset
- en
ainakaan päässyt kun kerran yritin ja olen kanssa -87
- apolloliveclub
olen 20 ja pääsen apolloon sisälle ilman ongelmia jos satutaan olemaan sellasella porukalla, että suurinosa on vähän iäkkäämpiä. (Meilläkin tuo kaveriporukka melko kirjava ikäskaalaltaan :D) Kerran olin kai 2 kaverin kanssa jotka oli 23 niin siinä sitten papruja kysyttiin mut sanoin et voi ristus ku jäi nyt se "virallinen lompakko" kotiin että vaan ns. baarikukkaro löytyy. Poke sanoi et oli kyl omitusin selitys ja paino villasella kun kaverit oli kuitenkin tarpeeksi vanhoja. Tuon yhden ainoon kerran on papereita kysytty, muuten on toivotettu vaan tervetuloa. Pointtina siis että ei ne niin tarkkoja ole! Oma kokemus on se, että k18 paikkojen ovella ollaan ihan kärppänä mutta kaikki k20 ja siitä ylöspäin on melko rentoa apollo mukaan lukien.
- Anonyymi
Apollossa sut ryöstetään keskellä yökerhoa ja ketään ei kiinnosta! Tervemenoa kyseiseen paikkaan
- Anonyymi
Täällä sut voidaan ryöstää ilman ET KETÄÄN kiinnostaa. Aivan uskomatonta 2020. AIVAN perseestä koko paikka
- Anonyymi
ovet kiinni tuollaiselta paikalta heti. Mut kukaan ei tee mitään
- Anonyymi
Apollossa sut ryöstetään keskellä yökerhoa ja ketään ei kiinnosta! Tervemenoa kyseiseen paikkaan. USKOMATONTA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4612775Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152615Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2671575Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841174Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4401121Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631088- 156960
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41928- 56879
- 79875