Olen -87 syntynyt, loppuvuodesta 22v. täyttävä nainen. Meillä on hyvin laaja ikäskaala kaveriporukassa ja mietityttää miten tarkkoja ovat Apollossa tuon ikärjan suhteen? Pääsenkö sisälle samana vuonna täyttävänä vai pitääkö odotella vielä neljä kuukautta? Harmittaa koko porukan puolesta jos en pääse sisälle, koska mennään kuitenkin kaikki samaan paikkaan.
Mikäli joku tietää miten tarkkoja ovat, kertokaa ihmeessä :).
Apollo Turku
7
3694
Vastaukset
- en
ainakaan päässyt kun kerran yritin ja olen kanssa -87
- apolloliveclub
olen 20 ja pääsen apolloon sisälle ilman ongelmia jos satutaan olemaan sellasella porukalla, että suurinosa on vähän iäkkäämpiä. (Meilläkin tuo kaveriporukka melko kirjava ikäskaalaltaan :D) Kerran olin kai 2 kaverin kanssa jotka oli 23 niin siinä sitten papruja kysyttiin mut sanoin et voi ristus ku jäi nyt se "virallinen lompakko" kotiin että vaan ns. baarikukkaro löytyy. Poke sanoi et oli kyl omitusin selitys ja paino villasella kun kaverit oli kuitenkin tarpeeksi vanhoja. Tuon yhden ainoon kerran on papereita kysytty, muuten on toivotettu vaan tervetuloa. Pointtina siis että ei ne niin tarkkoja ole! Oma kokemus on se, että k18 paikkojen ovella ollaan ihan kärppänä mutta kaikki k20 ja siitä ylöspäin on melko rentoa apollo mukaan lukien.
- Anonyymi
Apollossa sut ryöstetään keskellä yökerhoa ja ketään ei kiinnosta! Tervemenoa kyseiseen paikkaan
- Anonyymi
Täällä sut voidaan ryöstää ilman ET KETÄÄN kiinnostaa. Aivan uskomatonta 2020. AIVAN perseestä koko paikka
- Anonyymi
ovet kiinni tuollaiselta paikalta heti. Mut kukaan ei tee mitään
- Anonyymi
Apollossa sut ryöstetään keskellä yökerhoa ja ketään ei kiinnosta! Tervemenoa kyseiseen paikkaan. USKOMATONTA
- Anonyymi00007
Järkkärit mielivaltaisia ja yrittävät eskaloida normaali sisäänpääsytilanteita…
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 583086
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!151083- 891028
- 98917
- 50903
- 96784
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35781Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27670Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap86645- 48595