Apollo Turku

ikäraja?

Olen -87 syntynyt, loppuvuodesta 22v. täyttävä nainen. Meillä on hyvin laaja ikäskaala kaveriporukassa ja mietityttää miten tarkkoja ovat Apollossa tuon ikärjan suhteen? Pääsenkö sisälle samana vuonna täyttävänä vai pitääkö odotella vielä neljä kuukautta? Harmittaa koko porukan puolesta jos en pääse sisälle, koska mennään kuitenkin kaikki samaan paikkaan.

Mikäli joku tietää miten tarkkoja ovat, kertokaa ihmeessä :).

6

2772

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en

      ainakaan päässyt kun kerran yritin ja olen kanssa -87

    • apolloliveclub

      olen 20 ja pääsen apolloon sisälle ilman ongelmia jos satutaan olemaan sellasella porukalla, että suurinosa on vähän iäkkäämpiä. (Meilläkin tuo kaveriporukka melko kirjava ikäskaalaltaan :D) Kerran olin kai 2 kaverin kanssa jotka oli 23 niin siinä sitten papruja kysyttiin mut sanoin et voi ristus ku jäi nyt se "virallinen lompakko" kotiin että vaan ns. baarikukkaro löytyy. Poke sanoi et oli kyl omitusin selitys ja paino villasella kun kaverit oli kuitenkin tarpeeksi vanhoja. Tuon yhden ainoon kerran on papereita kysytty, muuten on toivotettu vaan tervetuloa. Pointtina siis että ei ne niin tarkkoja ole! Oma kokemus on se, että k18 paikkojen ovella ollaan ihan kärppänä mutta kaikki k20 ja siitä ylöspäin on melko rentoa apollo mukaan lukien.

    • Anonyymi

      Apollossa sut ryöstetään keskellä yökerhoa ja ketään ei kiinnosta! Tervemenoa kyseiseen paikkaan

    • Anonyymi

      Täällä sut voidaan ryöstää ilman ET KETÄÄN kiinnostaa. Aivan uskomatonta 2020. AIVAN perseestä koko paikka

    • Anonyymi

      ovet kiinni tuollaiselta paikalta heti. Mut kukaan ei tee mitään

    • Anonyymi

      Apollossa sut ryöstetään keskellä yökerhoa ja ketään ei kiinnosta! Tervemenoa kyseiseen paikkaan. USKOMATONTA

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      346
      3895
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1719
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      1480
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe