Apollo Turku

ikäraja?

Olen -87 syntynyt, loppuvuodesta 22v. täyttävä nainen. Meillä on hyvin laaja ikäskaala kaveriporukassa ja mietityttää miten tarkkoja ovat Apollossa tuon ikärjan suhteen? Pääsenkö sisälle samana vuonna täyttävänä vai pitääkö odotella vielä neljä kuukautta? Harmittaa koko porukan puolesta jos en pääse sisälle, koska mennään kuitenkin kaikki samaan paikkaan.

Mikäli joku tietää miten tarkkoja ovat, kertokaa ihmeessä :).

7

3694

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en

      ainakaan päässyt kun kerran yritin ja olen kanssa -87

    • apolloliveclub

      olen 20 ja pääsen apolloon sisälle ilman ongelmia jos satutaan olemaan sellasella porukalla, että suurinosa on vähän iäkkäämpiä. (Meilläkin tuo kaveriporukka melko kirjava ikäskaalaltaan :D) Kerran olin kai 2 kaverin kanssa jotka oli 23 niin siinä sitten papruja kysyttiin mut sanoin et voi ristus ku jäi nyt se "virallinen lompakko" kotiin että vaan ns. baarikukkaro löytyy. Poke sanoi et oli kyl omitusin selitys ja paino villasella kun kaverit oli kuitenkin tarpeeksi vanhoja. Tuon yhden ainoon kerran on papereita kysytty, muuten on toivotettu vaan tervetuloa. Pointtina siis että ei ne niin tarkkoja ole! Oma kokemus on se, että k18 paikkojen ovella ollaan ihan kärppänä mutta kaikki k20 ja siitä ylöspäin on melko rentoa apollo mukaan lukien.

    • Anonyymi

      Apollossa sut ryöstetään keskellä yökerhoa ja ketään ei kiinnosta! Tervemenoa kyseiseen paikkaan

    • Anonyymi

      Täällä sut voidaan ryöstää ilman ET KETÄÄN kiinnostaa. Aivan uskomatonta 2020. AIVAN perseestä koko paikka

    • Anonyymi

      ovet kiinni tuollaiselta paikalta heti. Mut kukaan ei tee mitään

    • Anonyymi

      Apollossa sut ryöstetään keskellä yökerhoa ja ketään ei kiinnosta! Tervemenoa kyseiseen paikkaan. USKOMATONTA

    • Anonyymi00007

      Järkkärit mielivaltaisia ja yrittävät eskaloida normaali sisäänpääsytilanteita…

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1330
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1167
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      99
      969
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      867
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      860
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      745
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      731
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      709
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      29
      681
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      619
    Aihe