Apollo Turku

ikäraja?

Olen -87 syntynyt, loppuvuodesta 22v. täyttävä nainen. Meillä on hyvin laaja ikäskaala kaveriporukassa ja mietityttää miten tarkkoja ovat Apollossa tuon ikärjan suhteen? Pääsenkö sisälle samana vuonna täyttävänä vai pitääkö odotella vielä neljä kuukautta? Harmittaa koko porukan puolesta jos en pääse sisälle, koska mennään kuitenkin kaikki samaan paikkaan.

Mikäli joku tietää miten tarkkoja ovat, kertokaa ihmeessä :).

7

3694

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en

      ainakaan päässyt kun kerran yritin ja olen kanssa -87

    • apolloliveclub

      olen 20 ja pääsen apolloon sisälle ilman ongelmia jos satutaan olemaan sellasella porukalla, että suurinosa on vähän iäkkäämpiä. (Meilläkin tuo kaveriporukka melko kirjava ikäskaalaltaan :D) Kerran olin kai 2 kaverin kanssa jotka oli 23 niin siinä sitten papruja kysyttiin mut sanoin et voi ristus ku jäi nyt se "virallinen lompakko" kotiin että vaan ns. baarikukkaro löytyy. Poke sanoi et oli kyl omitusin selitys ja paino villasella kun kaverit oli kuitenkin tarpeeksi vanhoja. Tuon yhden ainoon kerran on papereita kysytty, muuten on toivotettu vaan tervetuloa. Pointtina siis että ei ne niin tarkkoja ole! Oma kokemus on se, että k18 paikkojen ovella ollaan ihan kärppänä mutta kaikki k20 ja siitä ylöspäin on melko rentoa apollo mukaan lukien.

    • Anonyymi

      Apollossa sut ryöstetään keskellä yökerhoa ja ketään ei kiinnosta! Tervemenoa kyseiseen paikkaan

    • Anonyymi

      Täällä sut voidaan ryöstää ilman ET KETÄÄN kiinnostaa. Aivan uskomatonta 2020. AIVAN perseestä koko paikka

    • Anonyymi

      ovet kiinni tuollaiselta paikalta heti. Mut kukaan ei tee mitään

    • Anonyymi

      Apollossa sut ryöstetään keskellä yökerhoa ja ketään ei kiinnosta! Tervemenoa kyseiseen paikkaan. USKOMATONTA

    • Anonyymi00007

      Järkkärit mielivaltaisia ja yrittävät eskaloida normaali sisäänpääsytilanteita…

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1278
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      939
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      106
      477
    Aihe