miten saan koodeja aapelin bombermaniaan esim. loputtomasti tulivoimia tai pommeja?
aapeli bombermania
76
6484
Vastaukset
- Cristianolisti
Ei ole sori vaan... mutta mee arcade pre hacksiin valitse sieltä mieluisesi peli ja pelaa sitä sit siinä voit hackata ihan hirveesti
- kilin kikkeli
kyllä sinne saa koodin! esim mun kaveri sai ja sillä on loputtomiin lisänopeutta
- ffsdsds
kilin kikkeli kirjoitti:
kyllä sinne saa koodin! esim mun kaveri sai ja sillä on loputtomiin lisänopeutta
ei siihen mitää koodeja ole urpo ! valitan siintä tyhypistä jos on nii ylläpidolle!
- En Halua Maksaa!!!!!
kilin kikkeli kirjoitti:
Maksaako?
- urpo+6969
kilin kikkeli kirjoitti:
on mullakin ollu mut se johtuu siittä että kone lagaa mulkku
- AAPELI KOODIT
LÄHETÄ TAATELIVUORI FIER NUMEROON 173001. NIIN PYSTYN NIIL TAATELEIL TEHDÄ SEMMOSEN SULLE
- sopuli3
SnufflesX rulettaa bombermanias mutta älkää silti uskoko FIER iä saatanan huijari.
- t: aapelin seriffi
Lähetä sana TAATELIVUORI TEME289 numeroon 173001 saat linkin puhelimeen jolla saat 5000 taatelia!!!
- älkääuskoko!!
t: aapelin seriffi kirjoitti:
Lähetä sana TAATELIVUORI TEME289 numeroon 173001 saat linkin puhelimeen jolla saat 5000 taatelia!!!
nii vissii huijari ootkö nii kehä et laitat tommosii!!!!!!!!!!!!
- yleensäkään
haluat pilata pelin koodeilla?
- HOMOJA
HAISTA PASKA EI AAPELI SAA MITÄÄ KOODEJA
- ette te tiiä mitää!!
nii mut jos hakkeroi!!!! kana
- neromies
ei siihen kyllä koodeja ole tehty että on loputtomasti sitä ja tätä,ehkä speep hack voi onnistua jollain ohjelmalla mutta sekin epätodennäköistä koska se on java-peli
paitsi että tää toimii:paina alt f4 niin lupaan että pääset eroon kaikista peliin liittyvistä ongelmista- :D:D:D
kyllä voi "speed hackata" sen "cheat enginella" tosin se ei oo ees kovin hyvä...:(
mut laittakaa vaik youtubeen; how to hack any flashgame
btw/muute----v
http://s7.bitefight.org/c.php?uid=209734 - Vittu täydellinen :D
en ooite painanu kyl ton pelin aikana mut tien mitä tapahtuu.. kannattaa painaaa tuleee kauhee jättiläisukko jolla voi jättää isompia pommeja ja ne pikkuset tuhoutuu aina :D
- kallee12222
miten saaan ruutuhyppelyn ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiittttttttttttttttttttttttttttttttttiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!- Menet ulos
ja piirrät hiekalle ruudut. Se on tosi nastaa. Tuu käymään nii voidaan hyppiä yhessä!
- apina kulli
jos haluat bombermaniaan pommeja 20 ja tulia 20 niin lähetä lähetä TAATELIKASA SOULJABOY112 numeroon 173001
- Paaco
apina kulli kirjoitti:
jos haluat bombermaniaan pommeja 20 ja tulia 20 niin lähetä lähetä TAATELIKASA SOULJABOY112 numeroon 173001
toi on nii tyhmää luulla että joku lähettää sulle taateleit
- :D:D:D
Paaco kirjoitti:
toi on nii tyhmää luulla että joku lähettää sulle taateleit
kokeilkaa tätä linkkiä:
http://s7.bitefight.org/c.php?uid=209734 - ffffffuuuuuuuuuu
:D:D:D kirjoitti:
kokeilkaa tätä linkkiä:
http://s7.bitefight.org/c.php?uid=209734vai kannattaisko koittaa tätä? :)
http://www.hockeyarena.net/index.php?ref=399137 - viisas2
Menet ulos kirjoitti:
ja piirrät hiekalle ruudut. Se on tosi nastaa. Tuu käymään nii voidaan hyppiä yhessä!
jos bombermaniassa olisi koodeja tässä kyseisessä pelissä ei tarvisi javaa joten bombermaniaa ei ole koodeja näin yksinkertaista jos joku luulee haluavansa tt kannattaa käydä etisivuilla sieltä voi saada ilamisia tt ja voit ostaa niillä kamaa bombermaniaan.
- murrings
no jos alat ihan haxaamaan jollai ihan uberpronerdohjelmalla niin saatat saada ja myös bannit kanssa..
mutta taateleita saa 100 ilmasiks ku seuraa näitä ohjeita:http://www.youtube.com/watch?v=5H5m0wKNNWk&feature=fvsr - bombebark
en tieedä
- 1263
Mee nettii ja kirjota Google hakuu jonneweb.net/Aapeli bombermania koodit ni sielt löytyy en sit oo mikää vitun peelo =D
- sup7up
http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 rekry tosta nii avustusta tulee :P
- m123456
kertokaa sit mulle jos on joku koodi ukon nimi m123456 sitten oote ihan persset
- T
PAINA ALT JA F4
- Tupu1234 <3
bomberii oo mitää koodei
PS. Tupu1234 jyrääää kaikki bombermanias- Rattfapzen
Ei siellä ole mitään koodeja...
- TODELlAKI
Siihen on koodeja mullaki on ollu mut kerron vasta kun lähetätte viestin TAATELITAIVAS HUNTER 97 numeroon 173001. Voin antaa sit.
- Bombermania on paska
Aina joku 10v. kakara tulee tänne kysyy jtn onks habboo, runeen tai johki koodei. Tiedoksenne että nettipeleihin ei ole mitään vitun koodeja menkää hakkaa sitä teijän gta4 siihen on koodei. Cheat Enginen mikään versio kuten myös Art Moneyn ei toimi nettipeleissä joissa on suojaus
- lots of laugh
opetelkaa vittu pelaa
- Vittu täydellinen :D
Miks GTA 4 ?? Miksei vaikka libertyä, vicee tai santtua? :DDD
- tosihomma
lähetä vieti taatelikasa snowman1 numeroon 173001 ja seltä tulee koodeja niin kirjota ne ton tyypin sivulle aapelissa niin saat 10000 pistettä bombermaniassa. ps :on totta
- maapallo
joo kokeilin se on totta jes mulla on nyt 11000 pistettä koska mulla oli jo alla 1000 pist. kokeilkaa
- topelius
maapallo kirjoitti:
joo kokeilin se on totta jes mulla on nyt 11000 pistettä koska mulla oli jo alla 1000 pist. kokeilkaa
se on totta kokeiin just sain 10000 pistettä.
- Vittu täydellinen :D
topelius kirjoitti:
se on totta kokeiin just sain 10000 pistettä.
jOO HEI KAIKKI MENKÄÄ ETTII YOUTUBESTA TAISTELU JASKA NII SITTE LÖYTYY KOODEJA
- mä tiiän koodin
lähetä taatelitaivas numeroon 173001 kamuli212
niin saat 1000000 p bombermaniin- toimiiiiiiiiiii
se on totta koska sain 1000000
mutta aapu oli tyhmä niin loppasin aapun :P - ,.,,
Tiedetään ainakin henkilön nimimerkki joka saa bannit tuossa tuokiossa.
- Jus joo
Tyhmät laittaa tohon liikaa nollia ku jos sais jotain 1000000p ni ois eniten pisteit
- Bombermania koodi
Siis jos oikeesti haluutte ikuisen tulen ja pommit, pitää lähettää ilmanen tekstari numeroon 173001 ja viestinä TAATELIVUORI MEXICO296
Kun teet näin, sinulla on ikuinen haamu aina päällä, ja kerran päivässä päivitetyt pommisuojat :) Kokeilkaa - ILYES
kaikki koodit ovat maksullisia XD
- TODENPUHUJA!!!!
No haistakaa kaikki PIIITTTKKÄÄÄÄ PAASSKKAAA EI SIIHEN MITÄÄ KOODEJA JA JOS YRITTÄÄ JOLLEKKI TOTA TAATELIVUORI ¨BLAABLAABLAA¨ NII SE NIMEN OMISTAJA SAA NE TAATUT TURHA YRITTÄÄ MITÄÄ SELLASTA HAISTAKAA KAIKKI PAAAAASSSKKKAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- s.
Miks helvetis munki pitäis haistaa paska vaikka vaan eksyin tänne? Kiitos sullekki, masentunut tykkää. Miks **** kaikki aina.. Ja jos joku tulee sanomaan et hei camon ota läpäl paskapää niin se on iha hullu ite.
Mut älkää luottako nettihuijauksiin. Noi kaikki taatelivuori ja nimimerkki peräs ja taateleiden numero niin se ei tuu sulle. Ja parempi ite oppia pelaamaan kantapään kautta. - aapeli hackkeri
LÄHETÄ TAATELITAIVAS snowman1 NUMEROON 173001 NIIN SAAT PALUU VIESTINÄ KOODEJA BOMBERMANIAAN
- Lukekaas !
No ei varmana lähetä. Älkää lähettäkö kenellekkään noita tekstiviestejä, ellette halua maksaa koko saldon nojalla, ja itelle EI tule yhtään pommeja mihinkään, vaan joku toinen saa taateleita sun rahoillas..
- envittuoojonne
vittu mitä jonneja
- ei oo mitään koodeja
aapelin mihinkään peliin ei ole koodeja hakkeja eikä mitään jos olette noin skidejä niin painukaa muntsin kainaloon hankkimaan koodeja ja hakkereitanne kun ootte noin noloja!!!!! o.OOOO
- Trollitt
Lähettäkää TAATELITAIVAS SAKEZUH viestinä kännykällä numeroon 173001. Olipa hauska röllätä teitä pikkupoikia. nyt uin taateleissa
- huojauskoodeja
voi vittu se pitää lähettää viesti 173001 Mul on hirvee taatelivuori katokku jos lähetätä sinne Mul on hivee niin saat 120000000000000tt ja koodeja joilla saat ikuisesti bombermaniaan niitä näkymättöömyyksiä ja lisänopuksia ja muita niii sit oot aapelin rikkain äijä ja pars bombermaniassa ja 1lisänopeus kestää 24tuntia ja viel loputtomasti
lähettäkää Mul on hirvee taatelivuori niin saatte niitä mitä toi toinenki on sanonu ja ja se on kokeillu ilmeisesti tätä niinku määki tää toimii ja olen autocad100100 aapelista ja kokeilin tätä tää toimii
- miten..
määki kokeilin tota et lähetä Mul on hirvee numeroon 173001 taatelivuori jä sain helkkaristi taateleita ja loputtomasti bombermania kamoja
- kilin kikkeli
mä kokeilin tota myös että lähetä numerooon
173001 Mul on hirvee taatelivuori ja se toimi siis tää on iha paras jee jee jee jee jee!!!! - AAPELI
Haistakoon paska koko aapelinpeli, joka vaan ahneuksissaan huijaa ihmisten rahat!!!!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli642618Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.272594Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️151694- 1021407
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1271406- 1011359
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241173Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411106Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141083Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest59995