loukkaantuuko morsian jos jään pois polttareista.
En juurikaan tunne morsiamen muita ystäviä (olen morsiamen nuoruuden ystävä, ja asun eri paikkakunnalla).
Olen siis tosi ujokin menemään tuntemattomien seuraan "hauskaa" pitämään. Lisäksi olen sairastunut masennukseen, ja saanut siihen nyt lääkityksen kyllä. En ole kertonut tästä morsiamelle... enkä tiedä viitsinkökään näin ennen häitä. Tuntemattomien kanssa "juhliminen" tuntuisi nyt jotenkin aivan ylivoimaiselta, ei ole yhtään energiaa....
Hääkutsun olen kyllä saanut, ja sinne aion mennä.
Onko polttareihin osallistuminen pakollista? en haluaisi tietenkään loukata morsianta, mutta en yhtään jaksaisi tässä tilanteessa polttareihin mennä.
Poisjäänti
polttareista.
1
772
Vastaukset 1
- ryynis
..en loukkaantuisi.
Jos joku ei pääse, niin ei voi mitään :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistoliitto esittää rikkaille veronkiristyksiä, mutta kansalle ei kelpaa
Miksi? Haluaako taviskansa lisää leikkauksia peruspalveluihin? Pääsettekö liian helposti vielä terveyskeskukseen tai ham891460- 1321182
- 1231181
- 881122
- 631004
Meistä puhutaan
Meistä varmaan puhutaan ja huhutaan. Luulen niin. Ei kiva juttu. Ja ystävät on minusta huolissaan. Yritän tehdä kaikkeni66960- 137881
Uunimakkara koululaisten suosikki
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000012228523.html on tärkeää että oppilaat syövät hyvin, muuten ei jaksa p289770- 18628
Palstamiittinkiä taas ajattelen
Niin.. oli tuossa elokuussa Randen kanssa juttua palstamiitistä ensi kesälle. Ajatuksena oli miitti Jyväskylässä, joka152626