Omistan 2003 Ranskasta ostetun Goosebumps-sarjan ensimmäisen osan, Cry of the Catin alkuperäisellä englannin kielellä. First Scholastic printing, January 1998, eli ensimmäinen painos. Kansi on painokuvioinen ja siistin näköinen, mutta silloinaan lukemisen ja kulumisen jäljet näkyvät kyllä taipuvaisessa kirjassa. Olen mietiskellyt jo useamman vuoden, mitä mahtaisivat keräilijät maksaa tällaisesta *harvinaisuudesta*?
En ole myymässä/antamassa kirjaa pois, olen vain kiinostunut. Osaisiko kukaan kertoa edes haappuista arvioita asiasta?
Kiitos jo etukäteen :D
Ps: kuva kannesta :http://img504.imageshack.us/img504/5331/cryofthecatnj9.jpg
Goosebumps - Cry of the Cat
entinen-88
0
320
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432997Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612931- 422357
- 311853
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251709Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721654- 481576
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771255- 361236
- 791070