Yritin kerran viestitää asiaani,kaikki pervot tuli haaskalle.
Pakenin lapsuuden insestiä lammaskarsinaan.
Lähistöllä oli sairas jopa vaarallinen mieshenkilö,kuollut ja kuopattu kymmeniä vuosia sitten.
Ei Hän minua raiskannut,olin pentu alle kouluikäinen,mutta arvet tämä tapahtuma ja pelko jätti elämääni.
Hän näytteli vain sukukalleuksiaan ja halusi nähdä pimpin.
Joskus tulee mieleen,että mitä kaikkea suljettu lapsuus pitää sisällään.
Minulla oli työkaveri jota isä oli käyttänyt hyväkseen vuosia,eikä Hän koskaan toipunut kokemastaan.
Heitinkö pahan??amateus ajanhermolla
Häkkinsuljettu lapsuus
23
239
Vastaukset
Kun saan lotterivoiton, niin menen suggestoterapeutille purkauttamaan miks halvatussa mie sain varhaislapsuudessa vaikeasti korjattavia traumoja.
Olen itseopiskelun kautta (tietenkin) päätynyt siihen, että sotavuosien ankeiden kotirintama olosuhteiden vallitessa jotain pahaa, joka on ylittänyt
pikkusantun sietokyvyn ja vaurioittanut terveen minäkuvan kehittymistä.
Suurista lääkärikeskuksista on nykyään tilattavissa aika lääkärille, joka näitä piilotajunnan kartoituksia voi laillisesti tehdä.
Jotain voi päätellä siitä, että kahden veljeni elontie päättyi jo paljon ennen eläke-ikää. Mut nää on näitä pieniä myrskyjä vesilasissa.- etsivivä-amadeus
mutta oletkin täynnä saastaa.
Minulta meni kolme enoa rintamalla,mutta ei se poista sitä lapsuuden tuskaa.
Hyi helvetti,tuskin olet ollut lähellä raiskatuksi tulemista - Tämä kertomasi
etsivivä-amadeus kirjoitti:
Hyi helvetti,tuskin olet ollut lähellä raiskatuksi tulemistaOliko hän hyvin läheistä sukua, etkä uskaltanut kertoa vanhemmillesi?
- etsivivä-amadeus
Tämä kertomasi kirjoitti:
Oliko hän hyvin läheistä sukua, etkä uskaltanut kertoa vanhemmillesi?
tänään täytän 71v,joten lapsille olen kertonut ja miehelle tietty.
Se asioidenkäsittely vaati omanosansa psygologisesti, eikä helppoa. - Ymmärsin
tänään täytän 71v,joten lapsille olen kertonut ja miehelle tietty.
Se asioidenkäsittely vaati omanosansa psygologisesti, eikä helppoa.kirjoituksestasi, että tuo on sattunut sinun lapsuudessasi!
- etsivivä-amadeus
Ymmärsin kirjoitti:
kirjoituksestasi, että tuo on sattunut sinun lapsuudessasi!
Se elämää ja uusia haasteita haluava pikkutyttö kohtasi pahan suden ja sillei?
Oliko muuta kysyttävää??
Valvon omaishoitajan ominaisuudessa,että aikaa on vastailla kysymyksiin - capt.cöpenick*
Hyi helvetti,tuskin olet ollut lähellä raiskatuksi tulemista"Mutta oletkin täynnä saastaa". Käsitän näitä juttui niin, että Sinä kerroin amadeus omastasi ja mie omasta kokemuksistani.
En kyllä sanallakaan väheksynyt Sinun kokemuksiasi. Näen, että Sinuu 'sieppasi'. Sori. Osaampa pysyä vast'edes omalla tontillani. - etsivivä-amadeus
capt.cöpenick* kirjoitti:
"Mutta oletkin täynnä saastaa". Käsitän näitä juttui niin, että Sinä kerroin amadeus omastasi ja mie omasta kokemuksistani.
En kyllä sanallakaan väheksynyt Sinun kokemuksiasi. Näen, että Sinuu 'sieppasi'. Sori. Osaampa pysyä vast'edes omalla tontillani.Vastasin vailla parempaa tietoa,jouduin huoltohommiin omaishoitajana.
Olen pahoillani,elämä ei aina mene tiettyjä ratoja pitkin sorry
- aihe, johon
minullakin olisi toisissa olosuhteissa ollut sanomista.
Surullista, että todella tärkeä asia jää taka-alalle.- Aloittaja sotkee
Ihan itse, siksi tämä tuntuu ihan kamalalta.
- etsivivä-amadeus
Aloittaja sotkee kirjoitti:
Ihan itse, siksi tämä tuntuu ihan kamalalta.
nimi on? ja kuka sekoilee??tule ihan itse kokemaan nämä traumat ja sillei
Sairasta puskstahuutelua,jos vain halutaan ketjua pidentää.
Tule päiväksi hoitamaan Alzheimer potilasta niin tiedät missä mennään.
Otan avun ilomielin vastaan - tahattomasti raskaaksi
Onneksi en ole raiskausta joutunut kokemaan, mutta viisitoistavuotiaana kuumeisena ollessani yksin kotona vuodepotilaana,tuli yllättäen käymään elokuva ja tanssiseuralainen, johon en ollut vielä rakastunut.Kuusi vuotta minua vanhempi, juuri sotaväestä päässyt kun olimme tansseissa tavanneet. Käyneet muutaman kerran elokuvissa jne.
Nuori mies kun oli, ja tyttö johon ilmeisesti oli ihastunut yöpaidassaan, nosti hän minut sänkyyni, ja siinä sai alkunsa poikani ensimmäisellä kerralla.En siitä ymmärtänyt mitään.
En ollut rakastunut, olisin halunut käydä kouluni loppuun,mutta vauvastani olin onnellinen. Opin rakastamaankin ja avioliitto jatkui 27 vuotta. Koskaan en kuitenkaan usko,että olisin valinnut hänet,jos olisin saanut tulla täysikäiseksi,vaikea sanoa.Meitä ei yhdistänyt ne asiat, joita pidin tärkeänä elämässä, mutta 3 lasta ja kiintymys ihmiseen
kantoivat. Vaitettavast miehelleni jäi tapa aina opettaa minulle asioita sormea heristäen, kuin koulumestari. Joskus olisin voinut purra sitä sormea! Ei ymmärtänyt, tai ei halunut, että olin jo kasvanut yli päänsä. Tulipa tämäkin kerrottua kuinka voi lapsuudessa tapahtua, joka vaikuttaa loppuelämään. Jota en kadu, sain kolme ihanaa lasta enkä muistele heidän isäänsä pahalla. - okkigaam
tahattomasti raskaaksi kirjoitti:
Onneksi en ole raiskausta joutunut kokemaan, mutta viisitoistavuotiaana kuumeisena ollessani yksin kotona vuodepotilaana,tuli yllättäen käymään elokuva ja tanssiseuralainen, johon en ollut vielä rakastunut.Kuusi vuotta minua vanhempi, juuri sotaväestä päässyt kun olimme tansseissa tavanneet. Käyneet muutaman kerran elokuvissa jne.
Nuori mies kun oli, ja tyttö johon ilmeisesti oli ihastunut yöpaidassaan, nosti hän minut sänkyyni, ja siinä sai alkunsa poikani ensimmäisellä kerralla.En siitä ymmärtänyt mitään.
En ollut rakastunut, olisin halunut käydä kouluni loppuun,mutta vauvastani olin onnellinen. Opin rakastamaankin ja avioliitto jatkui 27 vuotta. Koskaan en kuitenkaan usko,että olisin valinnut hänet,jos olisin saanut tulla täysikäiseksi,vaikea sanoa.Meitä ei yhdistänyt ne asiat, joita pidin tärkeänä elämässä, mutta 3 lasta ja kiintymys ihmiseen
kantoivat. Vaitettavast miehelleni jäi tapa aina opettaa minulle asioita sormea heristäen, kuin koulumestari. Joskus olisin voinut purra sitä sormea! Ei ymmärtänyt, tai ei halunut, että olin jo kasvanut yli päänsä. Tulipa tämäkin kerrottua kuinka voi lapsuudessa tapahtua, joka vaikuttaa loppuelämään. Jota en kadu, sain kolme ihanaa lasta enkä muistele heidän isäänsä pahalla.Koskavanhempani olivat kuolleet, vauvana ollessani, minut kasvatti se vanha kauhea noita akka jota pelkäsin. Oikeasti hän oli mummuni.
Isommaksi tultuani alkoi sukurutsaa ilmetä, muodossa, minulle sitä jöötistöttiä näyttäen tai muuten lähennellen.
Silloin aina sanoin: Kerron mummulle.
Kaikki pelkäsivät mummua vaikka olimme ihan yhteiskunnan alimmalla portaalla ja aina nälkä.
15 vuotiaana ollessani mummu joutui vanhainkotiin. Minä asuin siinä hellahuoneessa yksin ja kävin Helsingissä töissä. Joka kk vein hänelle sinne vuokrarahat - Aamuisin juoksin polkupyörä selässä auraamatonta tietä 4km rautatie asemalle. Yöt palelin vaatteet päällä nukkuen.
Eräänä iltana naapurin nuori mies tuli sisälle ja kellautti minut hetekalle. nousin istumaan sanoen: Kerron äidillesi. Tyyppi lähti. Mummu tuli toukk lopulla ja ajoi minut pois. Palaamaan en päässyt vaikka kuinka yritin.
Sillä tiellä olen
Näin minä säilytin piikuuteni kunnes 22v. se tapahtui ja ensimäisellä kerralla tulin raskaaksi. Vain yksi lääkäri on sen uskonut. Töissä haukuttiin ja nimiteltiin, sillä en halunut mennä naimisiin.
Nyt minäkin olen vanhainkodissa, ei ole kylmä, ei nälkä, eikä kukaan aja mierontielle. - etsivivä-amadeus
okkigaam kirjoitti:
Koskavanhempani olivat kuolleet, vauvana ollessani, minut kasvatti se vanha kauhea noita akka jota pelkäsin. Oikeasti hän oli mummuni.
Isommaksi tultuani alkoi sukurutsaa ilmetä, muodossa, minulle sitä jöötistöttiä näyttäen tai muuten lähennellen.
Silloin aina sanoin: Kerron mummulle.
Kaikki pelkäsivät mummua vaikka olimme ihan yhteiskunnan alimmalla portaalla ja aina nälkä.
15 vuotiaana ollessani mummu joutui vanhainkotiin. Minä asuin siinä hellahuoneessa yksin ja kävin Helsingissä töissä. Joka kk vein hänelle sinne vuokrarahat - Aamuisin juoksin polkupyörä selässä auraamatonta tietä 4km rautatie asemalle. Yöt palelin vaatteet päällä nukkuen.
Eräänä iltana naapurin nuori mies tuli sisälle ja kellautti minut hetekalle. nousin istumaan sanoen: Kerron äidillesi. Tyyppi lähti. Mummu tuli toukk lopulla ja ajoi minut pois. Palaamaan en päässyt vaikka kuinka yritin.
Sillä tiellä olen
Näin minä säilytin piikuuteni kunnes 22v. se tapahtui ja ensimäisellä kerralla tulin raskaaksi. Vain yksi lääkäri on sen uskonut. Töissä haukuttiin ja nimiteltiin, sillä en halunut mennä naimisiin.
Nyt minäkin olen vanhainkodissa, ei ole kylmä, ei nälkä, eikä kukaan aja mierontielle.Jollei niin hääppönen minullakaan.
Tätini ,siis keinoemoni kahdenvanhasta oli kamala orjapiiskuri.
Heti kun kynnelle kykeni,piti osallistua talon töihin.
Hevosta osasin jo käsitellä alle kouluikäisenä.
Ajoin heinäkuorman navetanvinttiin,että huiskahti.
Mummoni sensijaan oli lempeä,oikein rakastettava lämminhenkinen ihminen.
Hän on ollut ainoa,jonka muistan minua syliin ottaneen.
Äitini ei sitä koskaan tehnyt.
On se vaan kumma, kuinka nämä asiat vanhemmastapäästä tuppautuvat etualalle,siis muistikuviin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 373401
- 971684
- 1361595
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa451470- 911290
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo291192- 571095
MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil2451042Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa270991Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall125990