Mustalahti tiistaisin.
Poutapäivä: raharikas tulee matkan lukonmäestä uusissa nahkakuteissa markkinoiden isommalla customilla paikkalle.
Tihkusade: Duunari tulee matkan vesilahdesta sadepuvussa vanhalla endurolla paikalle.
Kumpi kerää taas huomion tuollakin?????
Tiistai
4
389
Vastaukset
- valitettavasti
Näitä rikastuneita kaivinkoneurakoitsijoita kyllä löytyy: ostetaan prätkä ( mahdollisimman suuri sellainen ja tavallisesti Harrikka) ainoastaan sen vuoksi, että löysää rahaa sattuu olemaan ja päästään kerjäämään huomioita.
Pari vuottavähän ajelevat ja sitten kyllästyvät, valitsevat uuden harrastuksen sitten kun moottoripyörä on menettänyt uutuusarvonsa naapureiden silmissä.
Enämpi mä tykkään pitkän linjan oikeista motoristeista kuhmuisilla Bemareillaan.- Kato mikä moottori
Olen käynyt vuodesta 04 tuolla suht taajaan.
Vuosi vuodelta pyörät kallistu ja kuutiomäärät kasvanu. Porukoilla uuden nahkeaa ajovarustetta yms.
Pikkasen pröystäilyn makua on............... - Tiger 1050 i
Kato mikä moottori kirjoitti:
Olen käynyt vuodesta 04 tuolla suht taajaan.
Vuosi vuodelta pyörät kallistu ja kuutiomäärät kasvanu. Porukoilla uuden nahkeaa ajovarustetta yms.
Pikkasen pröystäilyn makua on...............Minä tuossä ostin uudet ajokamppeet kun vanhat alko loppumaan,
pitäsköhän niitä tahkota vähän kuluneemman
näkösiksi, että kelpaa joukkoon
Niin pyöriä on minulla ollut 70 luvulta lähtien;-0 - meni jo
Tiger 1050 i kirjoitti:
Minä tuossä ostin uudet ajokamppeet kun vanhat alko loppumaan,
pitäsköhän niitä tahkota vähän kuluneemman
näkösiksi, että kelpaa joukkoon
Niin pyöriä on minulla ollut 70 luvulta lähtien;-0Itse kiinnittänyt huomion pappoihin jotka pyörivät paikalla. Ängetään sen customin päälle ison mahan kanssa. Yritetään kääntään pyörää mutta kun pää ei käänny eikä mahaa saa sisään. Tuskasen näköistä mut kai sitä kerran viikossa voi vähän hikoilla?
Kai se itelläkin 25vuoden päästä voi tehä tiukkaa......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346