Mustalahti tiistaisin.
Poutapäivä: raharikas tulee matkan lukonmäestä uusissa nahkakuteissa markkinoiden isommalla customilla paikkalle.
Tihkusade: Duunari tulee matkan vesilahdesta sadepuvussa vanhalla endurolla paikalle.
Kumpi kerää taas huomion tuollakin?????
Tiistai
4
394
Vastaukset
- valitettavasti
Näitä rikastuneita kaivinkoneurakoitsijoita kyllä löytyy: ostetaan prätkä ( mahdollisimman suuri sellainen ja tavallisesti Harrikka) ainoastaan sen vuoksi, että löysää rahaa sattuu olemaan ja päästään kerjäämään huomioita.
Pari vuottavähän ajelevat ja sitten kyllästyvät, valitsevat uuden harrastuksen sitten kun moottoripyörä on menettänyt uutuusarvonsa naapureiden silmissä.
Enämpi mä tykkään pitkän linjan oikeista motoristeista kuhmuisilla Bemareillaan.- Kato mikä moottori
Olen käynyt vuodesta 04 tuolla suht taajaan.
Vuosi vuodelta pyörät kallistu ja kuutiomäärät kasvanu. Porukoilla uuden nahkeaa ajovarustetta yms.
Pikkasen pröystäilyn makua on............... - Tiger 1050 i
Kato mikä moottori kirjoitti:
Olen käynyt vuodesta 04 tuolla suht taajaan.
Vuosi vuodelta pyörät kallistu ja kuutiomäärät kasvanu. Porukoilla uuden nahkeaa ajovarustetta yms.
Pikkasen pröystäilyn makua on...............Minä tuossä ostin uudet ajokamppeet kun vanhat alko loppumaan,
pitäsköhän niitä tahkota vähän kuluneemman
näkösiksi, että kelpaa joukkoon
Niin pyöriä on minulla ollut 70 luvulta lähtien;-0 - meni jo
Tiger 1050 i kirjoitti:
Minä tuossä ostin uudet ajokamppeet kun vanhat alko loppumaan,
pitäsköhän niitä tahkota vähän kuluneemman
näkösiksi, että kelpaa joukkoon
Niin pyöriä on minulla ollut 70 luvulta lähtien;-0Itse kiinnittänyt huomion pappoihin jotka pyörivät paikalla. Ängetään sen customin päälle ison mahan kanssa. Yritetään kääntään pyörää mutta kun pää ei käänny eikä mahaa saa sisään. Tuskasen näköistä mut kai sitä kerran viikossa voi vähän hikoilla?
Kai se itelläkin 25vuoden päästä voi tehä tiukkaa......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631503Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271365Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701308Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2171181- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271027- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että282946IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel307943