päässä kun perkele. Ajan korvatulpat korvissa ja condorin suhina häiritsee silti. Olen aiemmin ajanut ns halpispotilla mutta arai voittaa suhinassa ne mennen tullen. Istuu kyllä päähän paremmin kuin halpamerkit mutta ei tuota suhinaa kuuntele erkkikään..
Mikä olisi hiljaisempi vaihtoehto arain condorille?
Arai Condor
2
964
Vastaukset
- mika2
.... tuosta Araista. Foorumeillahan sitä kehuttiin hiljaiseksi. Ostin itse juuri Shoei raid 2 kypärän joka vaikuttaa hiljaiselta. Shoein myyjä sanoi että Shoeilla kypärät ovat meluisampia mitä kalliimpia ovat ja kallein kilpakypärä on kaikkein meluisin. Se johtuu kuulema tehokkaasta tuuletusjärjestelmästä. No tiiä häntä, itse olen kyllä tosi tyytyväinen tohon Shoeihin se on melkeen avokypärän luokkaa käyttömukavuudessa (keveytensä ja korkean helmansa ansiosta).
Et ole sitten Schubertin malleja tsekannut. Schuberthan mainostaa itseään maailman hiljaisimpana kypäränä ja kaikin puolin edelläkävijänä mitä hiljaisuuteen tulee. Kokeilen velipojan C3:a ja se oli kyllä ihan ok ja aika hyvän oloinen potta, vaikka oli avattavaa mallia. - näin tekee
Itsellä myös ko. kypärä ja tuulensuhinaa tosiaan piisaa. Muuten on hyvä kypärä, istuu hyvin eikä pinlockin ansiosta huurru.
Seuraavaksi olen myös ajatellut kokeilla Schuberthia mainostetun hiljaisuutensa vuoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant2024035Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a353782Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K833101Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii662571- 2072519
Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?
Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�1212351Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja1011869Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,1011823Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan501777Martinan pankkikortti
Seiska uutisoi, että Martina antoi pankkilortin tyttärilleen. Siinä on vaan sellainen pointti, että pankkikorttia ei saa3661753