päässä kun perkele. Ajan korvatulpat korvissa ja condorin suhina häiritsee silti. Olen aiemmin ajanut ns halpispotilla mutta arai voittaa suhinassa ne mennen tullen. Istuu kyllä päähän paremmin kuin halpamerkit mutta ei tuota suhinaa kuuntele erkkikään..
Mikä olisi hiljaisempi vaihtoehto arain condorille?
Arai Condor
2
604
Vastaukset
- mika2
.... tuosta Araista. Foorumeillahan sitä kehuttiin hiljaiseksi. Ostin itse juuri Shoei raid 2 kypärän joka vaikuttaa hiljaiselta. Shoein myyjä sanoi että Shoeilla kypärät ovat meluisampia mitä kalliimpia ovat ja kallein kilpakypärä on kaikkein meluisin. Se johtuu kuulema tehokkaasta tuuletusjärjestelmästä. No tiiä häntä, itse olen kyllä tosi tyytyväinen tohon Shoeihin se on melkeen avokypärän luokkaa käyttömukavuudessa (keveytensä ja korkean helmansa ansiosta).
Et ole sitten Schubertin malleja tsekannut. Schuberthan mainostaa itseään maailman hiljaisimpana kypäränä ja kaikin puolin edelläkävijänä mitä hiljaisuuteen tulee. Kokeilen velipojan C3:a ja se oli kyllä ihan ok ja aika hyvän oloinen potta, vaikka oli avattavaa mallia. - näin tekee
Itsellä myös ko. kypärä ja tuulensuhinaa tosiaan piisaa. Muuten on hyvä kypärä, istuu hyvin eikä pinlockin ansiosta huurru.
Seuraavaksi olen myös ajatellut kokeilla Schuberthia mainostetun hiljaisuutensa vuoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra vaatii koko itärajaa kiinni, vihervasemmisto haukkoo henkeään
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010018060.html Upeaa, isänmaallista toimintaa Riikka Purralta. 70 vuotta vanhat ja4773124Koska olet viimeksi nähnyt
ihastuksesi? Siis ihan ollut samassa paikassa, ei mitään vilaukselta nopeasti ☺️ Ja kerro myös oletko mies vai nainen?1262282Suomen varapääministeri Riikka Purra ei tajua olevansa Venäjän hyödyllinen idiootti.
Vai tajuaako? Purran blogiteksti, jossa haukutaan niin "ääliöliberaalit" kuin "trollaava lehdistö" on juuri sellaista k5352076Ilmalämpöpumpun virrankulutus vrk:ssa,
-pakkasta n.12 astetta -sisäyksikkö säädetty 22 asteeseen (ilp) -omakotitalo öljylämmityksellä ,patterit termostaatilla1121943Venäjä lopettanut rajalle ihmisten tuomisen, Suomi sulkemassa silti rajansa
Venäjä on lopettanut toistaiseksi "turvapaikanhakijoiden" kuskaamisen Raja Joosepin avonaiselle Itärajan asemalle. Syynä1541805Pinja Sanaksenaho rehellisenä Selviytyjät viidakko-oloista: "Pieni shokki, että herranjumala ei..."
Ohhoh! Tubettaja Pinja Sanaksenaho joutui lähtemään Selviytyjät Suomi -kisasta, kun hänet äänestettiin ulos heimoneuvost111588- 631454
Tankkausasema
Haapajärveltä epäillysti 23.-24.11. välisenä yönä varastettu tankkausasema on löytynyt ja palautettu omistajalleen. Asia141209- 421100
Fatima Diarra Suomen pakolaiskiintiö nostettava moninkertaiseksi
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010021408.html Hallitus on laskemassa Suomen pakolaiskiintiön 500 pakolaiseen vuod1551095