päässä kun perkele. Ajan korvatulpat korvissa ja condorin suhina häiritsee silti. Olen aiemmin ajanut ns halpispotilla mutta arai voittaa suhinassa ne mennen tullen. Istuu kyllä päähän paremmin kuin halpamerkit mutta ei tuota suhinaa kuuntele erkkikään..
Mikä olisi hiljaisempi vaihtoehto arain condorille?
Arai Condor
2
795
Vastaukset
- mika2
.... tuosta Araista. Foorumeillahan sitä kehuttiin hiljaiseksi. Ostin itse juuri Shoei raid 2 kypärän joka vaikuttaa hiljaiselta. Shoein myyjä sanoi että Shoeilla kypärät ovat meluisampia mitä kalliimpia ovat ja kallein kilpakypärä on kaikkein meluisin. Se johtuu kuulema tehokkaasta tuuletusjärjestelmästä. No tiiä häntä, itse olen kyllä tosi tyytyväinen tohon Shoeihin se on melkeen avokypärän luokkaa käyttömukavuudessa (keveytensä ja korkean helmansa ansiosta).
Et ole sitten Schubertin malleja tsekannut. Schuberthan mainostaa itseään maailman hiljaisimpana kypäränä ja kaikin puolin edelläkävijänä mitä hiljaisuuteen tulee. Kokeilen velipojan C3:a ja se oli kyllä ihan ok ja aika hyvän oloinen potta, vaikka oli avattavaa mallia. - näin tekee
Itsellä myös ko. kypärä ja tuulensuhinaa tosiaan piisaa. Muuten on hyvä kypärä, istuu hyvin eikä pinlockin ansiosta huurru.
Seuraavaksi olen myös ajatellut kokeilla Schuberthia mainostetun hiljaisuutensa vuoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394533Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.5683450Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732181Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o121754- 961596
MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis351568TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1611271OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301118- 2241041
- 70976