Miten on pulisijoilla kesä edennyt?
Mitkä on olleet kesäsi kohokohtia?
Meikäläiselle tietenkin koko kesäloma
on ollut kesän kohokohta. 'Kuvitellulla pyörälläni' ajelua pitkin Suomen maata, veneily kauniissa saaristossa jne.
Eilinen, kovasti odotettu Metallican konsertti Porissa kyllä kruunasi koko kesän. Oli se vaan taas niin upeeta ja mahtavaa!!!
Kesän kohokohtia
32
252
Vastaukset
- v.Kukkis
Vallan unohdin, eihän täällä tosiaankaan
mitään keskustelua saa aikaiseksi!
Iskisköhän tämä:
Veneilimme T U R U N saaristossa
(tosin Hangon saaristossa)- Myy-Pikkuinen
Minkälaisella veneellä? Jos moottori niin peukku alaspäin, jos purjeilla niin peukku ylöspäin! ;)
- v.Kukkis
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
Minkälaisella veneellä? Jos moottori niin peukku alaspäin, jos purjeilla niin peukku ylöspäin! ;)
Kyllä se on se "peukku alaspäin" :)))
- Myy-Pikkuinen
v.Kukkis kirjoitti:
Kyllä se on se "peukku alaspäin" :)))
No uskon että maisemat on siitä huolimatta ollut kauniita!
- v.Kukkis
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
No uskon että maisemat on siitä huolimatta ollut kauniita!
Ja nähtävyyksiä mm. Hauensuoli :>
- n.sorsa
Hangossa purjehtia, kun turussa, siellä paistaa aurinko läpi vuoden googlaa vaikka itse. Me aidot HANGOLAISET olemme kaupungistamme todella ylpeitä, vaikka onkin pikkanen kaupunki ja Suomen eteläisin kaupunki. Monet kesät tuli HANGOSSA oltua leirillä, kun toiset pääsee, ihan oikeasti kesällä muuallekkin kun vaan pörrää kartsalla nenäänsä kaivelemassa, sääli vaan semmosia lapsia nykyääkin, kun koko kesänä ei mihinkää pääse, ja muistan aina kun koulussa kysyttiin kesän tekemisiä, niin jotkut oli vaan kotona ollut. Hanko on kesäinen kaupunki talvella on ihan kuollut mesta, ei ole tosin tullut syntymä kaupungissani "muutamaan" vuoteen käytyä.
- v.Kukkis
n.sorsa kirjoitti:
Hangossa purjehtia, kun turussa, siellä paistaa aurinko läpi vuoden googlaa vaikka itse. Me aidot HANGOLAISET olemme kaupungistamme todella ylpeitä, vaikka onkin pikkanen kaupunki ja Suomen eteläisin kaupunki. Monet kesät tuli HANGOSSA oltua leirillä, kun toiset pääsee, ihan oikeasti kesällä muuallekkin kun vaan pörrää kartsalla nenäänsä kaivelemassa, sääli vaan semmosia lapsia nykyääkin, kun koko kesänä ei mihinkää pääse, ja muistan aina kun koulussa kysyttiin kesän tekemisiä, niin jotkut oli vaan kotona ollut. Hanko on kesäinen kaupunki talvella on ihan kuollut mesta, ei ole tosin tullut syntymä kaupungissani "muutamaan" vuoteen käytyä.
Hanko on juu kesäkaupunki ja ennen kaikkea merikaupunki!!
Vierasvenesatamassa
yöpyy parhaimman veneilykauden aikana tuhansia ja tuhansia venekuntia.
Me ollaan oltu tänä viikonloppuna Nightwishiä, Popedaa, Dingoa ja vaikka mitä katsomassa, on muutamaksi viikoksi kiintiö täynnä.
- v.Kukkis
Ei hassumpi viikonloppu teilläkään.
Kyllä nuo huippu tapahtumia. v.Kukkis kirjoitti:
Ei hassumpi viikonloppu teilläkään.
Kyllä nuo huippu tapahtumia.kuluttua on yksityisemmät isot bileet jonne on kuulemma tulossa vielä joku ylläri jota ei voi jättää väliin, sen jälkeen onkin kesän kekkerit tällä näkymällä käytynä läpi.
- v.Kukkis
Haukullinen kirjoitti:
kuluttua on yksityisemmät isot bileet jonne on kuulemma tulossa vielä joku ylläri jota ei voi jättää väliin, sen jälkeen onkin kesän kekkerit tällä näkymällä käytynä läpi.
Jätin viikon lomasta vielä elokuulle
ja silloin teen yhden matkan.
Sitten ne on "kekkerit" ohi täälläkin... v.Kukkis kirjoitti:
Jätin viikon lomasta vielä elokuulle
ja silloin teen yhden matkan.
Sitten ne on "kekkerit" ohi täälläkin...kaikki sujunut hyvin pyöräsi kanssa, siis ettei mitään läheltä piti-tilanteita tms ole sattunut.
Jotkut torvet kun eivät tunnu näkevän moottoripyörää liikenteessä tai eivät osaa arvioida millä etäisyydellä tai nopeudella pyörä on lähestymässä.- v.Kukkis
Haukullinen kirjoitti:
kaikki sujunut hyvin pyöräsi kanssa, siis ettei mitään läheltä piti-tilanteita tms ole sattunut.
Jotkut torvet kun eivät tunnu näkevän moottoripyörää liikenteessä tai eivät osaa arvioida millä etäisyydellä tai nopeudella pyörä on lähestymässä.Onneksi !! ei mitään tilanteita ole kohdalle osunut.
Olen kyllä melko ylivarovainenkin ...
Edellä ajavan auton lasinpesunestettä on kyllä sadellut visiiriin ja se
ei ole ollenkaan mukavaa.
kesä on edennyt :) Kävin siis täysin kuvitteellisella reissulla täysin kuvitteellisessa Italiassa katsomassa täysin kuvitteellisia lampaita ja työkoiria ihan kuvitellussa vuoristossa. Lähimmäksi Metallicaa pääsin tänään konfirmaatiojumalanpalveluksessa, kun yksi rippilapsista soitti kitaralla tuota "Nothing else matters" :)
- v.Kukkis
Mitä työkoiria ne olivat? Bortsuja vai??
v.Kukkis kirjoitti:
Mitä työkoiria ne olivat? Bortsuja vai??
katseltiin noita laumanvartija-maremmoja :) Lähimmäs bortsua taisi päästä se yksi sekarotuinen, jonka äitee oli puhdasrotuinen Australiantuonti :)
- v.Kukkis
hinski kirjoitti:
katseltiin noita laumanvartija-maremmoja :) Lähimmäs bortsua taisi päästä se yksi sekarotuinen, jonka äitee oli puhdasrotuinen Australiantuonti :)
Niistä en sitten ymmärräkään tuon taivaallsta :)))
v.Kukkis kirjoitti:
Niistä en sitten ymmärräkään tuon taivaallsta :)))
ymmärränköhän itsekään ihan kaikkea :) Hirmuisen kuumeen kyllä synnytti lähteä ensi vuonna Pyreneille katsomaan pyreneittenkoirien ja pyreneittenpaimenkoirien yhteistyötä :)
- v.Kukkis
hinski kirjoitti:
ymmärränköhän itsekään ihan kaikkea :) Hirmuisen kuumeen kyllä synnytti lähteä ensi vuonna Pyreneille katsomaan pyreneittenkoirien ja pyreneittenpaimenkoirien yhteistyötä :)
Skotlantiin mekin vielä tehdään reisu.
Tutustumaan oikeisiin työkoiriin...
ihan kivasti. pojan ylioppilasjuhlat tietysti oli hienointa. oli suomesta vieraita.
sitten kävin itse suomessa mutkan ja näin eka kertaa mun siskontytön pikkusen tytön. tapasin sukua ja ystäviä. koirat oli eka kertaa lennolla mukana ja sekin oli aika jännittävää.
muuten vaan ollaan ulkona oltu ja retkeilty ja uitu. Metallica ei taida olla mun suosikkimusiikkia ;-)))))))
nyt odotellaan lämpöisiä ilmoja.- `
Nyt taisit valehdella?
majorica kirjoitti:
että kaikki koirat?
niinkuin kuvitteellisesti voisi ajatella sinun ehkä maininneen jotakin koirista ;)
- v.Kukkis
siellä odotellaan lämpöisiä ilmoja?
Täällä on nautittu helteistä :)
Ei nyt kuitenkaan mikään intiaanikesä,
mutta hellejaksostakin nautittu.... v.Kukkis kirjoitti:
siellä odotellaan lämpöisiä ilmoja?
Täällä on nautittu helteistä :)
Ei nyt kuitenkaan mikään intiaanikesä,
mutta hellejaksostakin nautittu....välillä ollut lämmintä mutta niin epävakaata jatkuvasti. yhtenä päivänä tai hetkenä lämmintä ja sitten sataa taas :-( taikka sitten tuulee.
- arkipiru
on riittänyt, eikä tässä kesän viimeisen kolmanneksen kohta alkaessa ole ne kohokohdat läheskään loppumassa.
Justiina on saanut mattonsa pestyä, tosin hirveesti valitellen, ja samalla se on siivonnut mökin juurtajaksain sekä käynyt läpi koko mökkitontin, poistaen kaiken roinan ja turhan kaman rahdaten ne kaatopaikalle, jota kyllä syvästi ihmetten, sillä hänhän ei yleensä luovu mistään vanhasta edes pakon edestä, mutta teki nyt kuitenkin niin ihan vapaaehtoisesti.
Eräs kohokohta on se, kun vältin liiterin katon korjaamisen, koska minulla on korkeenpaikan kammo. Oli kiva ottaa kuppia riippukeinussa ja kirjoitella tänne palstalle vaimon tehdessä työt, ja vaikka se lupasikin heittää minua lekalla päähän, eihän sellainen temppu rakastamaansa henkilöä kohtaan tositilanteessa onnistu.
Tässä näin alkuun kesän kohokohdista.- v.Kukkis
vielä tulee kauniita päiviä" -Mamba-
Mattopyykillä olin minäkin juhannuksen jälkeen.
Aamusella neljältä piti jo mennä, jotta oli tilaa/ sai rauhassa pestä.
Se on kesässä myös yksi kohokohta, se mattojen pyykkäys.
Vielä kun saa ne onnistuneesti ulkona kuivaksi!
Sinä roisto! Pistit sitten vaimon korjaamaan liiterin kattoa....
Hyi häpeä!
Mulla ei ole ollut varsinaisia kohokohtia kesässä...minulle on yhtä nautintoa kesässä jokainen aurinkoinen lämmin kesäpäivä...ja näitähän nyt on kuitenkin ollut ihan mukavasti...toivotaan että kesä jatkuu vielä pitkään, ja nautitaan kesästä....
- v.Kukkis
Kesä itsessään on vuodenajoista parhain.
Meillä täällä oli kahden viikon hellejakso,
muuten on melko epävakaista ollut.
Oletko pannut merkille,
että sellaisia lämpimiä kesäöitä ei ole enään?
Niinkuin "ennen vanhaan"
Ei sitä vielä tiedä, mikä jää sitten mieleen kesän kohokohtana. Tällä hetkellä tuntuu että kaikki on ollut yhtä hienoa, kaikki retket mitä ehdittiin pohjoisessa ensin tehdä, yöt teltassa nollan asteen lämpötilassa ja mahtavat hellepäivät Lakselvin festareilla. Lauantaina olin Iisalamessa Sandels Rockissa ja sekin oli ihanaa - satoi kaatamalla vettä mutta ei ollut yhtään kylmä. Ja nyt olen nauttinut näistä parista hellepäivästä ihan täysillä, istuskellut nurmikolla, parvekkeella, rannalla ja torilla, ja pyöräillyt ympäriinsä. Vielä kun tuonne Ruåttinmaalle pääsisi ja saisi laivankannella nauttia merituulesta. ;)
Ja sitten kun mulle yleensäkin kesän kohokohta on se kun alkaa syksy. Rakastan syksyä!- v.Kukkis
Onhan syksyssäkin tietty omat kohokohtansa.
Etenkin jos sää on kirpakka ja saa aikaan ruskan ja sen värit...
Mutta kun se tuo mukanaan myös rapakelit ja pitkän pimeän kauden...
Olen ehdottomasti kesäihminen.
- AnonyymiUUSI
Kesän kohokohtia olivat, kun Iranin ohjukset iskivät israeliin! Tuli sinnekin vähän "Gaazaa"! Mutta valitettavasti vähemmän kuin itse Gaazassa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä15311468- 288122
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565954Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1664947- 174714
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai374371Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1004262- 903565
- 803280
- 481781