Mitä ihmettä mulle tapahtu viime yönä?, olin tulossa eräältä kaverilta kotiin, kello oli noin 24:00-1:00, kun mun eteen tuli saman tien joku pitkä hahmo, sillä ei ollu käsiä, en ainakaan huomannu, joten koska se ilmesty saman tien mun eteen, niin väistin sitä ja ajoin vahingos ojaan, kun oli niin pimeetä että en nähny missä menee tie, kun olin ojassa, niin nostin pyörän mun päältä, ja sen jälkeen kun ehin mennä seisomaaan, niin se musta hahmo tuijotti mua, siinä tiellä, en muista sen tuijotuksesta muuta, kun että se oli ihan pikimusta, johtu tosin varmaan pimeydestä. Kun näin sen, niin mä oikeesti pyöryin, mutta heräsin jo noin puolen tunnin päästä siihen kun mutsi soitti ja huus että missä helvetissä oon vielä. Kaikki tää tapahtu yhellä syrjä tiellä, joka oli metsän reunalla, samalla kun pyöräilin, niin kuuntelin räppiä jossa puhuttiin kaikkee että "mitä vittuu jumala tästä aattelis" ja kaikkee semmosta, en usko että se kunminkaan vaikutti tähän, oon vasta 14, enkä ollu juonu tai vetäny huumeita, olin täysin valveilla. En enään koskaan uskalla mennä sitä tietä, vaan meen autotien vierellä aina semmosen hiukan pidemmän matkan, kuka se musta hahmo oli? onko muille käyny näin?.
mitä tapahtui?
11
506
Vastaukset
- soultaker
Onko kyseisellä alueella kuollut ketään tai kadonnut? Voi olla että se oli aave joka vain halus varoittaa sua kulkemasta yksin niin myöhään syrjäisellä seudulla.
- sekapottu
On täällä ihan lähellä käsittääkseni murhattu joka pikku tyttö, en oo tosin varma asiasta, kun se on enemmänkin huhua, mutta voi kyllä olla tottakin...
- sekapottu
sekapottu kirjoitti:
On täällä ihan lähellä käsittääkseni murhattu joka pikku tyttö, en oo tosin varma asiasta, kun se on enemmänkin huhua, mutta voi kyllä olla tottakin...
Nyt muistin mitä tääl on käyny!, täällä joskus pari vuotta sitten joku hullu puukotti jonkun 16 vuotiaan tytön, joka oli pelaamas koripalloo ihan tässä lähellä!
- "selvänäkijä"
somalipoika joka oli iltalenkillä. Sitä paleli ja oli kädet edessäpäin ristissä niin että näytti kädettömältä.
- sekapottu
Täällä päin kyllä asuu jonkun verran somaleita, mutta epäilen, kun se oli aika pitkä, ja olisin mä somalin kyllä erottannu jo kaukaa.
- pieni lapsi.
sekapottu kirjoitti:
Täällä päin kyllä asuu jonkun verran somaleita, mutta epäilen, kun se oli aika pitkä, ja olisin mä somalin kyllä erottannu jo kaukaa.
Minä kyllä uskon sinua.Mitä äitisi sanoi kun kerroit hänelle?
- sekapottu
pieni lapsi. kirjoitti:
Minä kyllä uskon sinua.Mitä äitisi sanoi kun kerroit hänelle?
Se vaan sano, että "se tais olla varotus että et tuu enään myöhässä kotiin". En tiiä uskoko se ees mua, varmaan luuli että olin vaan jääny kaverille pelaamaan pidemmäks aikaa, ja keksin ton mukamas tekosyys.
- ---
sekapottu kirjoitti:
Se vaan sano, että "se tais olla varotus että et tuu enään myöhässä kotiin". En tiiä uskoko se ees mua, varmaan luuli että olin vaan jääny kaverille pelaamaan pidemmäks aikaa, ja keksin ton mukamas tekosyys.
Mukavan kuuloinen vekara olet. Itselläni on samanikäinen poika.
-Keravalla sattui tuollainen kuolemantapaus. Siitä kirjoitettiin lehdissä.
On niitä tietenkin voinut muuallakin sattua.
- kertoilet.
Taidat olla niitä parhaasta päästä olevia kirjoittajia koulun ainekirjoitustunneilla.
- minä vaan
Sellainen kysymys, että jos et tarkkaan tiedä paljonko kello oli (24-01), niin mistä tiedät kauanko olit pyörtyneenä?
- sekapottu
En tiedäkkään. Epäilein vain että noin puolituntia, ehkä jopa tunnin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.583723Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j853113Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin642318Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.141530Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m651309- 871169
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä291029Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?1991Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä55965- 47952