Sellasta kysyisin ku joskus penskana oon pelannu jonkulaista pelikonetta mitä pystyi pelaan ilman romia. Eli siis siinä oli joku peli mitä pystyi pelaan ilman mitään laittamatta sisään. Se oli sellainen sivultapäin pelattava jossa oli joku pieni mies jolla oli iso nyrkki ja tasot pääsi läpi kun löysin hampurilaisen :D oon nyt tässä koittanu saada selville, että mikä tämä kyseinen pelikone/peli oli mutta ei ole selvinnyt vielä. jos joku muistais nii ois mukava tietää kun ois ihan hauska pelata sitäkin pitkästä aikaa. Se oli muistaakseni jonkun sortin sega mut en oo löytäny vielä oikeanlaista segaa/romia ja kun nimieäkään ei muista nii hankala ettiä emulaattoriin romia :D
Vastaukset 2
- alexin ystävä
alex kidd in miracle world, googletin sega hamburger ;) itellä ollu kans etsinnässä kauan, nyt tajusin googlettaa
- sega-mies
jep, hienoo. Tää oli kyl kova sillo aikanaan :D joo eipä ois heti mieleen tullu hakee "sega hamburger" :D mut joo, kiitän
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062205- 103886
- 65815
- 46790
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21726Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha517716Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64615
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23580- 57551