nainen kososvo

hävettä olla suomessa

valitettavasti kaltaiset tapaukset ovat niin pirusti liikaa, et suomalaiset tujutta joksus niin vihäisesti ku ne nää et joku blondi kävelee joku ulkolain kansa,

se hän vain johtuu siihen et suurin osaa suomi (mies) tahoo elämä vain ittellen, mut kaikki muut olentot saavat kuola siinä (nälkään), itse asia olen itte blondi, mutta kosovosta, ja kaltaisia tapauksia minulle on joskus sattunut, ne rumat louserit suomi miehet luulevat minut suomalaisena, aika säälittävä ja raukamainen puuhaa,. itse asia se on kamalampi kuin asua joku ääri muslimi perheessä. , siis et joku määritelle minun omaa elämäni minulle,mieluumiin kuolisin,,,,ku alistamn itteni tuohoon,,,,,,,,,,,,,,,sairasta natsien puuhaa. ihmiset kaikki ovat syntisia riipumatta mistä ne oo lähtöisin, mutta mimmonen sairas ja säälittävä ajattelu ku suomalainen itte ku mee josain ulkomaihin töihin tai asumisen tai lomaan muihin maihin niin se odotaa vain parasta kohtelua mm huorien talon käynti ( malagassa esim) mutta täälä ku joku esim arabi tai espanjalainen saapuu, niin joukolla on joo vääristämällä ja tuomitsemällä joo ennkoon on pilattu kaikki ulkolaiset mahdolisuukset, mm media, piilorasisti touhu ,j n eeeeeeeeee niin siitä kohdellan vastikeksi syrjämällä ja eristämällä, miikä on se loppu tulos mikä te suomi tahootte? et hän sekoa yksinäisyydessään ?

7

889

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kosovossa

sinne on vapaa palata, mehän jo maksoimme sinulle uuden talon.

Hauskoja hetkiä kotimaassasi.

• että täällä

valitetaan ja haukutaan, mene takaisin ihanaan Kosovoon, jossa meidän rakentamamme talot jo odottavat. EI TÄÄLLÄ OLE PAKKO OLLA, MENE kOSOVOON JA HETI, äläkä täällä valita.

• mene niin..

Kyllä niitä muita maita on myös, Suomi on aika pienellä budjetilla ollut Balkania auttamassa. Norja on ainakin rakentanut paljon taloja Kosovon romaneille. Ei Suomi ainoa ole.
        Se dokumentti tuli Bosniasta, Kosovon naapurista.
        Kosovolaiselle naiselle sanon, olet pelkkä provoilija, koska kunnon kosovolaiset naiset eivät hauku täällä niitä ihmisiä jotka sinulle ovat antaneet leipää hädän keskellä. Etkä muutenkaan näytä tietävän Kosovon asioista. Tai voithan olla se idiootti Drita joka yrittää saada kuuluisuutta Suomessa naurettavalla tavalla.

• shut it

qka je tu fol. mshele gojen oj katunare

• ----

boll mir poj thue se qeto tu fol qeshtu fturen po dojn me na marr.... lopa

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      22
      2748
    2. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1852
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      67
      1739
    4. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      52
      1705
    5. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      119
      1653
    6. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      1633
    7. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      70
      1440
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1235
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      31
      1178
    10. Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"

Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1137
    Aihe