nainen kososvo

hävettä olla suomessa

valitettavasti kaltaiset tapaukset ovat niin pirusti liikaa, et suomalaiset tujutta joksus niin vihäisesti ku ne nää et joku blondi kävelee joku ulkolain kansa,

se hän vain johtuu siihen et suurin osaa suomi (mies) tahoo elämä vain ittellen, mut kaikki muut olentot saavat kuola siinä (nälkään), itse asia olen itte blondi, mutta kosovosta, ja kaltaisia tapauksia minulle on joskus sattunut, ne rumat louserit suomi miehet luulevat minut suomalaisena, aika säälittävä ja raukamainen puuhaa,. itse asia se on kamalampi kuin asua joku ääri muslimi perheessä. , siis et joku määritelle minun omaa elämäni minulle,mieluumiin kuolisin,,,,ku alistamn itteni tuohoon,,,,,,,,,,,,,,,sairasta natsien puuhaa. ihmiset kaikki ovat syntisia riipumatta mistä ne oo lähtöisin, mutta mimmonen sairas ja säälittävä ajattelu ku suomalainen itte ku mee josain ulkomaihin töihin tai asumisen tai lomaan muihin maihin niin se odotaa vain parasta kohtelua mm huorien talon käynti ( malagassa esim) mutta täälä ku joku esim arabi tai espanjalainen saapuu, niin joukolla on joo vääristämällä ja tuomitsemällä joo ennkoon on pilattu kaikki ulkolaiset mahdolisuukset, mm media, piilorasisti touhu ,j n eeeeeeeeee niin siitä kohdellan vastikeksi syrjämällä ja eristämällä, miikä on se loppu tulos mikä te suomi tahootte? et hän sekoa yksinäisyydessään ?

7

776

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kosovossa

      sinne on vapaa palata, mehän jo maksoimme sinulle uuden talon.

      Hauskoja hetkiä kotimaassasi.

      • että täällä

        valitetaan ja haukutaan, mene takaisin ihanaan Kosovoon, jossa meidän rakentamamme talot jo odottavat. EI TÄÄLLÄ OLE PAKKO OLLA, MENE kOSOVOON JA HETI, äläkä täällä valita.


      • mene niin..

        Kyllä niitä muita maita on myös, Suomi on aika pienellä budjetilla ollut Balkania auttamassa. Norja on ainakin rakentanut paljon taloja Kosovon romaneille. Ei Suomi ainoa ole.
        Se dokumentti tuli Bosniasta, Kosovon naapurista.
        Kosovolaiselle naiselle sanon, olet pelkkä provoilija, koska kunnon kosovolaiset naiset eivät hauku täällä niitä ihmisiä jotka sinulle ovat antaneet leipää hädän keskellä. Etkä muutenkaan näytä tietävän Kosovon asioista. Tai voithan olla se idiootti Drita joka yrittää saada kuuluisuutta Suomessa naurettavalla tavalla.


    • shut it

      qka je tu fol. mshele gojen oj katunare

      • ----

        boll mir poj thue se qeto tu fol qeshtu fturen po dojn me na marr.... lopa


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      515
      12858
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      349
      8444
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      38
      7450
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      353
      2529
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      6
      2274
    6. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1967
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1703
    8. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      22
      1520
    9. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      192
      1510
    10. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1343
    Aihe