Kesän värit
ja hehkuva kauneus
tämän katoavan hetken.
Kuningatar pukeutuu
harsoon ja tuoksuun,
rinnassa safiiri.
Sudenkorennon
sininen neula.
Juhla voi alkaa.
Mesiangervo
6
495
Vastaukset
- tästä ihanasta runosta
juhlan mesiangervo minunkin mieleeni tuo - morsian pitsiunelmassaan
isänäni kutsui kukkaa juhannuksenkukaksi, vaikka juhannus on jo kaukana takana
ehkä juhlavuus on kansanomaisen nimen taustalla
muutamaan sanaan, säkeeseen olet vanginnut hetkestä kaiken oleellisen: timantti - lindalinda1
on runosi ja osin luontotietouttakin. En edes tiennyt,
että mesiangervoa on erivärisinä, ennen kuin
Googletin;
http://images.google.fi/images?hl=fi&q=mesiangervo&lr=lang_fi&um=1&ie=UTF-8&ei=dnJtSpOyF9Hw-QbM3viLCw&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=1
Sinä olet luontorunojen taituri,
tämä runo on loistava esimerkki siitä.
Niin kauniisti soljuu säkeesi.- tee.
Sinähän olit nähnyt vaivaa hakiessasi tietoa Mesiangervosta, kiitos siitä! Ja muutenkin. Itse olen kiinnittänyt enemmän huomiota kauneuteen ja tuoksuun, mutta sillä näkyy olevan taloudellistakin merkitystä. Silloin tällöin olen minäkin juonut mesiangervoteetä, joka on poikkeuksellisen miellyttävän makuista, mutta lääkinnällisten ominaisuksiensa takia ei kuitenkaan ihan joka päivä nautittavaa.
Tosin joku lääkäri saattaisi sanoa, että jos joutuu ottamaan särkylääkettä ja verenpaninelääkettä päivittäin, ei mesiangervotee ole huonoin vaihtoehto. Olisi
mielenkiintoista tietää, kuinka asia on.
- kerppulintu
Ihana runo ! Aivan ihana ! Kirjoita lisää samaan tyyliin !
Kerppuli- tee.
Olipa täydellisen onnistunut kommentti, sellaisia lukisi enemmänkin!
Mutta vakavasti, kuten tiedät, runot syntyvät omia aikojaan, pikemmin kuin tehden ja hakevat muotonsakin itse. Odotan mielenkiinnolla, millainen seuraava mahtaa olla, yhtään en tiedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713