Kesän värit
ja hehkuva kauneus
tämän katoavan hetken.
Kuningatar pukeutuu
harsoon ja tuoksuun,
rinnassa safiiri.
Sudenkorennon
sininen neula.
Juhla voi alkaa.
Mesiangervo
6
541
Vastaukset
- tästä ihanasta runosta
juhlan mesiangervo minunkin mieleeni tuo - morsian pitsiunelmassaan
isänäni kutsui kukkaa juhannuksenkukaksi, vaikka juhannus on jo kaukana takana
ehkä juhlavuus on kansanomaisen nimen taustalla
muutamaan sanaan, säkeeseen olet vanginnut hetkestä kaiken oleellisen: timantti - lindalinda1
on runosi ja osin luontotietouttakin. En edes tiennyt,
että mesiangervoa on erivärisinä, ennen kuin
Googletin;
http://images.google.fi/images?hl=fi&q=mesiangervo&lr=lang_fi&um=1&ie=UTF-8&ei=dnJtSpOyF9Hw-QbM3viLCw&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=1
Sinä olet luontorunojen taituri,
tämä runo on loistava esimerkki siitä.
Niin kauniisti soljuu säkeesi.- tee.
Sinähän olit nähnyt vaivaa hakiessasi tietoa Mesiangervosta, kiitos siitä! Ja muutenkin. Itse olen kiinnittänyt enemmän huomiota kauneuteen ja tuoksuun, mutta sillä näkyy olevan taloudellistakin merkitystä. Silloin tällöin olen minäkin juonut mesiangervoteetä, joka on poikkeuksellisen miellyttävän makuista, mutta lääkinnällisten ominaisuksiensa takia ei kuitenkaan ihan joka päivä nautittavaa.
Tosin joku lääkäri saattaisi sanoa, että jos joutuu ottamaan särkylääkettä ja verenpaninelääkettä päivittäin, ei mesiangervotee ole huonoin vaihtoehto. Olisi
mielenkiintoista tietää, kuinka asia on.
- kerppulintu
Ihana runo ! Aivan ihana ! Kirjoita lisää samaan tyyliin !
Kerppuli- tee.
Olipa täydellisen onnistunut kommentti, sellaisia lukisi enemmänkin!
Mutta vakavasti, kuten tiedät, runot syntyvät omia aikojaan, pikemmin kuin tehden ja hakevat muotonsakin itse. Odotan mielenkiinnolla, millainen seuraava mahtaa olla, yhtään en tiedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot
Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent862844Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa
Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks2062829Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?
Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär1292057En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia
Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis1141576Kuka tekee näitä aloituksia
jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa281535Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?
Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina2081321viikonloppu lähestyy
ja tiiän sen jo valmiiks et en pysty olee selvinpäin. oisitpa kieltämässä ja rauhoittamassa minua. en tiedä olisiko sinu13959Rippituoli
Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa62945Ei rakennuslupaa
Eihän hyvinvointitalon työmaalla tehdä luvattomia ja keskeytettyjä töitä pimeyden turvin?83881- 106853