firma futis 2009

peluri

mitä mieltä olitte firmafutis tapahtumasta?

10

717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kai

      lauantaina moision kentällä. Autot oli ainakin osattu todella hienosti parkkeerata leikkikentälle.

    • pääh

      reipas ja mielenkiintonen tapahtuma, lisää näitä turenkiin. eloisin ja liikkuvin jengi voitti.

      • vanhaPelimies

        hauska päivä , hyvin järkätty!!!


    • Mielestäni tosi hieno juttu. Siitä kun saadaan vielä "puulaaki" seura juttu, niin upeeta.
      Porukat kuitenkin tuntee toisensa ja se on sellasta ei "verissäpäin" pelaamista. Vaikka ainakin yksi urheiluvammakin saatiin aikaseksi.

      • futisfani:)

        Oli kuulemma hieno tapahtuma , Kotokulmassa oli tänään juttu turnauksesta harmittaa kun ei tullu tultua paikalle kattoon ku vanhat futarit painaa menemään oli kuulemma "kovat Väännöt" hienoa Janpa lisää tälläisiä tapahtumia !


      • Sivustaseuraaja
        futisfani:) kirjoitti:

        Oli kuulemma hieno tapahtuma , Kotokulmassa oli tänään juttu turnauksesta harmittaa kun ei tullu tultua paikalle kattoon ku vanhat futarit painaa menemään oli kuulemma "kovat Väännöt" hienoa Janpa lisää tälläisiä tapahtumia !

        ens vuonna jos järjestetetään kannattaa järjestävän seuran laittaa sääntöihin jotain rajoituksia esim salibandyssä käytettu pisteytys pelaajien sarjatason perusteella sais tasasempia pelejä aikaan ja olis kivempi seurata POTKUPALLO peliä :) Hienoa silti


      • DIEGOMARADONA-67
        Sivustaseuraaja kirjoitti:

        ens vuonna jos järjestetetään kannattaa järjestävän seuran laittaa sääntöihin jotain rajoituksia esim salibandyssä käytettu pisteytys pelaajien sarjatason perusteella sais tasasempia pelejä aikaan ja olis kivempi seurata POTKUPALLO peliä :) Hienoa silti

        hienoa Kaitsu että järjestit puulaakiturnauksen turenkiin loistava idea pääsi tälläinen papparainenkin pitkästä aikaa vetään oikein kunnolla hiki päässä. ehdottomasto ensi vuonna uusiksi. kuvaskohan kukaan ?


      • ""
        DIEGOMARADONA-67 kirjoitti:

        hienoa Kaitsu että järjestit puulaakiturnauksen turenkiin loistava idea pääsi tälläinen papparainenkin pitkästä aikaa vetään oikein kunnolla hiki päässä. ehdottomasto ensi vuonna uusiksi. kuvaskohan kukaan ?

        Ja sitten ois aika herätä ihmiset! Kukas sen hienon ja tapahtumarikkaan päivän siis oikeasti järjesti, ei Kaitsu, eikä ainakaan Janpa! Kyseessä oli Alsera Oy ja Maalaus liike Encell, eli nämä firmat toimi järjetäjinä ja promoottoreina, Näille firmoille voi esittää kiitokset ja kysymykset. Kotokulman haastattelun kohteeksi joutui aivan väärä ihminen kuka nyt onkaan, törkeetä, että näin hienosta ajatuksesta järjestää tapahtuma, annetaan kunnia Janpalle vaikka sillä ei ollut osuutta muuta kuin kanttiini myynti. Haisee vähän homolta, yritetään viedä toisen keksintö ihan häikäilemättä mitään vastustelematta. Mutta ei kait siinä ketään, Kiitos Alsera ja Encell, ensi vuonna sitten uudelleen!


      • Mukana peleissä
        DIEGOMARADONA-67 kirjoitti:

        hienoa Kaitsu että järjestit puulaakiturnauksen turenkiin loistava idea pääsi tälläinen papparainenkin pitkästä aikaa vetään oikein kunnolla hiki päässä. ehdottomasto ensi vuonna uusiksi. kuvaskohan kukaan ?

        oli koko sivun juttu lehdessä ! paikan päällä oli ainakin hauskaa kiitos järjestäjälle.


      • Kaitsu H.
        "" kirjoitti:

        Ja sitten ois aika herätä ihmiset! Kukas sen hienon ja tapahtumarikkaan päivän siis oikeasti järjesti, ei Kaitsu, eikä ainakaan Janpa! Kyseessä oli Alsera Oy ja Maalaus liike Encell, eli nämä firmat toimi järjetäjinä ja promoottoreina, Näille firmoille voi esittää kiitokset ja kysymykset. Kotokulman haastattelun kohteeksi joutui aivan väärä ihminen kuka nyt onkaan, törkeetä, että näin hienosta ajatuksesta järjestää tapahtuma, annetaan kunnia Janpalle vaikka sillä ei ollut osuutta muuta kuin kanttiini myynti. Haisee vähän homolta, yritetään viedä toisen keksintö ihan häikäilemättä mitään vastustelematta. Mutta ei kait siinä ketään, Kiitos Alsera ja Encell, ensi vuonna sitten uudelleen!

        Totta puhut, Alsera Oy ja Maalausliike M.Enckell todellakin olivat turnauksen järjestäjinä. Hommasivat palkinnot voittajalle, rannekkeet kaikille ja kyltit, mainokset sekä kustansivat em. jutut.
        Minä soittelin yrityksiin, sovin paikallislehden kanssa ennakkojutusta, jossa oli mukana em. yritysten edustajat, järjestin tuomarit, hoitelin puffetin paikalle, tein otteluohjelmat, hoidin tulospalvelun sekä niiden ilmoittamisen lehteen. Lehden toimittajalle ilmoitin hyvin selväsanaisesti että järjestäjinä toimivat ALSERA OY ja MAALAUSTYÖ M.ENCKELL. Minäkin toimin em. yritysten puolesta, en JanPa:n.
        Myös kenttävarauksen tein FirmaFutikselle, sovin rajojen vedosta kenttämiesten kanssa. Että näin.......


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe