mitä mieltä olitte firmafutis tapahtumasta?
firma futis 2009
10
717
Vastaukset
- Ei kai
lauantaina moision kentällä. Autot oli ainakin osattu todella hienosti parkkeerata leikkikentälle.
- pääh
reipas ja mielenkiintonen tapahtuma, lisää näitä turenkiin. eloisin ja liikkuvin jengi voitti.
- vanhaPelimies
hauska päivä , hyvin järkätty!!!
Mielestäni tosi hieno juttu. Siitä kun saadaan vielä "puulaaki" seura juttu, niin upeeta.
Porukat kuitenkin tuntee toisensa ja se on sellasta ei "verissäpäin" pelaamista. Vaikka ainakin yksi urheiluvammakin saatiin aikaseksi.- futisfani:)
Oli kuulemma hieno tapahtuma , Kotokulmassa oli tänään juttu turnauksesta harmittaa kun ei tullu tultua paikalle kattoon ku vanhat futarit painaa menemään oli kuulemma "kovat Väännöt" hienoa Janpa lisää tälläisiä tapahtumia !
- Sivustaseuraaja
futisfani:) kirjoitti:
Oli kuulemma hieno tapahtuma , Kotokulmassa oli tänään juttu turnauksesta harmittaa kun ei tullu tultua paikalle kattoon ku vanhat futarit painaa menemään oli kuulemma "kovat Väännöt" hienoa Janpa lisää tälläisiä tapahtumia !
ens vuonna jos järjestetetään kannattaa järjestävän seuran laittaa sääntöihin jotain rajoituksia esim salibandyssä käytettu pisteytys pelaajien sarjatason perusteella sais tasasempia pelejä aikaan ja olis kivempi seurata POTKUPALLO peliä :) Hienoa silti
- DIEGOMARADONA-67
Sivustaseuraaja kirjoitti:
ens vuonna jos järjestetetään kannattaa järjestävän seuran laittaa sääntöihin jotain rajoituksia esim salibandyssä käytettu pisteytys pelaajien sarjatason perusteella sais tasasempia pelejä aikaan ja olis kivempi seurata POTKUPALLO peliä :) Hienoa silti
hienoa Kaitsu että järjestit puulaakiturnauksen turenkiin loistava idea pääsi tälläinen papparainenkin pitkästä aikaa vetään oikein kunnolla hiki päässä. ehdottomasto ensi vuonna uusiksi. kuvaskohan kukaan ?
- ""
DIEGOMARADONA-67 kirjoitti:
hienoa Kaitsu että järjestit puulaakiturnauksen turenkiin loistava idea pääsi tälläinen papparainenkin pitkästä aikaa vetään oikein kunnolla hiki päässä. ehdottomasto ensi vuonna uusiksi. kuvaskohan kukaan ?
Ja sitten ois aika herätä ihmiset! Kukas sen hienon ja tapahtumarikkaan päivän siis oikeasti järjesti, ei Kaitsu, eikä ainakaan Janpa! Kyseessä oli Alsera Oy ja Maalaus liike Encell, eli nämä firmat toimi järjetäjinä ja promoottoreina, Näille firmoille voi esittää kiitokset ja kysymykset. Kotokulman haastattelun kohteeksi joutui aivan väärä ihminen kuka nyt onkaan, törkeetä, että näin hienosta ajatuksesta järjestää tapahtuma, annetaan kunnia Janpalle vaikka sillä ei ollut osuutta muuta kuin kanttiini myynti. Haisee vähän homolta, yritetään viedä toisen keksintö ihan häikäilemättä mitään vastustelematta. Mutta ei kait siinä ketään, Kiitos Alsera ja Encell, ensi vuonna sitten uudelleen!
- Mukana peleissä
DIEGOMARADONA-67 kirjoitti:
hienoa Kaitsu että järjestit puulaakiturnauksen turenkiin loistava idea pääsi tälläinen papparainenkin pitkästä aikaa vetään oikein kunnolla hiki päässä. ehdottomasto ensi vuonna uusiksi. kuvaskohan kukaan ?
oli koko sivun juttu lehdessä ! paikan päällä oli ainakin hauskaa kiitos järjestäjälle.
- Kaitsu H.
"" kirjoitti:
Ja sitten ois aika herätä ihmiset! Kukas sen hienon ja tapahtumarikkaan päivän siis oikeasti järjesti, ei Kaitsu, eikä ainakaan Janpa! Kyseessä oli Alsera Oy ja Maalaus liike Encell, eli nämä firmat toimi järjetäjinä ja promoottoreina, Näille firmoille voi esittää kiitokset ja kysymykset. Kotokulman haastattelun kohteeksi joutui aivan väärä ihminen kuka nyt onkaan, törkeetä, että näin hienosta ajatuksesta järjestää tapahtuma, annetaan kunnia Janpalle vaikka sillä ei ollut osuutta muuta kuin kanttiini myynti. Haisee vähän homolta, yritetään viedä toisen keksintö ihan häikäilemättä mitään vastustelematta. Mutta ei kait siinä ketään, Kiitos Alsera ja Encell, ensi vuonna sitten uudelleen!
Totta puhut, Alsera Oy ja Maalausliike M.Enckell todellakin olivat turnauksen järjestäjinä. Hommasivat palkinnot voittajalle, rannekkeet kaikille ja kyltit, mainokset sekä kustansivat em. jutut.
Minä soittelin yrityksiin, sovin paikallislehden kanssa ennakkojutusta, jossa oli mukana em. yritysten edustajat, järjestin tuomarit, hoitelin puffetin paikalle, tein otteluohjelmat, hoidin tulospalvelun sekä niiden ilmoittamisen lehteen. Lehden toimittajalle ilmoitin hyvin selväsanaisesti että järjestäjinä toimivat ALSERA OY ja MAALAUSTYÖ M.ENCKELL. Minäkin toimin em. yritysten puolesta, en JanPa:n.
Myös kenttävarauksen tein FirmaFutikselle, sovin rajojen vedosta kenttämiesten kanssa. Että näin.......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372