elikkäs oon ostamassa gilera ja kumpi ois parempi ja kertokaa kummastaki hyvät ja huonot puolet eli gilera smt vai rcr?ja yllänkö ajamaan hyvin oon jtn 170cm pitkä:) ja meneekö paljon rahaa jos laittaa kulkee sen 70km/h..olen alottelija nii neuvokaa minua! ja kuin paljon maksaa suht koht hyvät crossikypärät
GILERA SMT VAI GILERA RCR
6
2069
Vastaukset
- Memeehän siihen
Joku hitusen päälle 1000€ menee jos laitat menemäään ~70
Gilera SMT ja RCR ovat aivan samat mopot. Ainoa ero on vain, että SMT on supermoto ja siinä on kierrosmittari. Ja RCR on enduro jossa ei ole kierrosmittaria.
Että mopo menee 70km/h, ei rahaa mene pakolla yhtään. Kurit poistamalla ja rattaita vaihtamalla se meni itselläni sen 70km/h.
Mutta jos halua yli 70km/h, suosittelen tehoputkea. Esim. TurboKit maksaa ~140€.- _janku_
LOL TOI YKS SANO ET 1000e menee??mitä vittua..juu eiköhän sen alle 200e saa menee?
- Kissa-ihminen
Se varmaa tarkotti sakkoja... Verorajahan menee siin 65 km/h....
- viva la revolution
Itte hommasin just smt:n vuosimallia 2013. Viel pitää pari viikkoa odottaa että saan sen tänne kylille ja pääsee kokeilee. Kortti pitäs kans ajaa kohta puoliin.
- Esketitt
Sun pittää ostaa 110cc parmakit ja vahvistettu kampura ja sit 40mm dellorto, kisasähköt ja joku kuriton tehoputki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1296441Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie726328Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3766225Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3474016Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532452Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62379Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1311466- 131359
- 1901156
- 64980