liian kuuma

wernfhf

Olipa mukavaa päästä pois Marmariksesta, aivan karmea paikka ja liian kuuma. Yli 45 astetta päivisin joten piitsltä ei voi liikkua missään, ja ainakin Yunuksen ranta kusinen epäsiisti ja ylikallis.

Onnea matkaan jos sinne menette kärsimään !

19

1020

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jo lähtiessänne

      et tähän aikaan vuodesta siellä on TOSI KUUMA??!! Ihan niinkuin missä muussa maassa etelässä tahansa (Kreikka, Italia, Espanja jne.) Kun on liian kuuma, kaikki tuntuu olevan p...tä. Ja kaikki hajut voimistuu. En ole Ynuksen rannalla ollut, mutta ikävää jos Sinulle jäi huonot fiilikset koko reissusta. Itse on ole paikkaa kokenut ihan noin pahana kusiputkana vaikka kieltämättä rantakadulla kävellessä välillä kusi tuoksahtelikin. Silti aion syyskuussa lähteä oli kuuma tai ei.

    • kivaa oli

      sidessä oli myös 45 astetta ja ei haissu....rannat cool

      • inhaaaaaaa

        Palasin lauantaina Yunuksesta ja olen samaa mieltä, tosi syvältä koko hotla. Henkilökunta töykeää, ylimielistä ja kaikinpuolin inhottavaa. Se vanha ukko kaikkein pahin, oli koko ajan olo että maksavana asiakkaana on heidän tiellää. Ihme äyskimistä ja pikkuvittuilua. Ranta tosi huono, epäsiisti ja haiseva. Ei enää ikinä sinne.


      • 8 km
        inhaaaaaaa kirjoitti:

        Palasin lauantaina Yunuksesta ja olen samaa mieltä, tosi syvältä koko hotla. Henkilökunta töykeää, ylimielistä ja kaikinpuolin inhottavaa. Se vanha ukko kaikkein pahin, oli koko ajan olo että maksavana asiakkaana on heidän tiellää. Ihme äyskimistä ja pikkuvittuilua. Ranta tosi huono, epäsiisti ja haiseva. Ei enää ikinä sinne.

        Icmeleriin asti. Onks se koko ranta noin kamala. Minä kun en saa aurinkoa suoranaisesti ottaa, niin olen viihtynyt veneellä ja sieltäkin pääsee uimaan jos haluttaa. Tosin olen joskus miettinyt, et missä bensalitkussa sitä itteesä liottaa kun on monta venettä yhtäaikaa rantautunut samalle alueelle.


      • pellet!!
        inhaaaaaaa kirjoitti:

        Palasin lauantaina Yunuksesta ja olen samaa mieltä, tosi syvältä koko hotla. Henkilökunta töykeää, ylimielistä ja kaikinpuolin inhottavaa. Se vanha ukko kaikkein pahin, oli koko ajan olo että maksavana asiakkaana on heidän tiellää. Ihme äyskimistä ja pikkuvittuilua. Ranta tosi huono, epäsiisti ja haiseva. Ei enää ikinä sinne.

        Yunus helevetin hyvä ja mukava paikka..Marmariksen paras paikka hotelliksi..ranta lähellä. Henkilökunta mukavaa ja ruoka hyvää. Taitaa olla joku juntti asenteellaan ansainnut ( huonon) kohtelun !? Jos itellään naama vääränä niin tuskin monikaan (suomessakaan) jaksaa ystävällisesti palvella..olet kyllä saatanan tyhymä!!!


      • läääääävä
        pellet!! kirjoitti:

        Yunus helevetin hyvä ja mukava paikka..Marmariksen paras paikka hotelliksi..ranta lähellä. Henkilökunta mukavaa ja ruoka hyvää. Taitaa olla joku juntti asenteellaan ansainnut ( huonon) kohtelun !? Jos itellään naama vääränä niin tuskin monikaan (suomessakaan) jaksaa ystävällisesti palvella..olet kyllä saatanan tyhymä!!!

        Yunus on Marmariksen paskin läävä, ei tajuu miten joku voi siitä mitään hyvää sanoa. aivan PASKA, kulunut ja likainen, vittumainen henkilökunta


      • tyytyväinen,
        läääääävä kirjoitti:

        Yunus on Marmariksen paskin läävä, ei tajuu miten joku voi siitä mitään hyvää sanoa. aivan PASKA, kulunut ja likainen, vittumainen henkilökunta

        sinä sait mitä ansaitset.


      • Sidestä

        Mitä muuten tykkäsit paikasta? Mietittiin kovin Sideä toisena lomavaihtoehtona, mutta päädyttiin kuitenkin taas Marmarikseen. Missä hotellissa olitte? Oliko hyvä? Oliko paikka 2 viikon lomailuun liian pieni? kiitos tiedoista.


    • oot kusinen

      mene venäjälle...sulle oikea paikka.. inisijä!! :) turpaas joutasit saada.. :)

    • mirkkis74

      ja nautin joka ikisestä kuumasta hetkestä! Oltiin Maxwellissa jota on mielestäni täällä palstalla ihan turhaan haukuttu! Oli mukava hotelli ja jäi tosi positiivinen kuva ensimmäisestä Turkin reissusta!

      • Mirkkis74

        Olin mieheni ja ja pikku tyttäreni kanssa, että ei sen villimpää elämää, kuin täällä kotonakaan! Turistiripulikaan ei iskeneyt kehenkään meistä! Mutta todellakaan kuumuus ei haitannut, kun ei päivisin shoppaillu, vaan uitiin kaiket päivät ja nautittiin ihanasta lomasta!


    • tienoilla

      Olen ollut aiemmin juhannuksen tienoilla Marmariksessa. Nyt lähetään 1.8. Mitenhän paljon tuo n. 5 asteen ero tuntuu...Kesäkuun lopussakin on ollut tosi kuuma, mutta altaalla ja rannalla vedessä kölliessä ihan jees (kun ei vain lähde päivällä shoppailemaan)...

      • siellä tuntuu

        koska ilma on ehtinyt lämmetä alkukesään nähden ja lämpenee edelleen helteiden johdosta. Niinkuin totesit veden äärellä ihan jees!


      • Marmaris kuuma

        Elokuun ensimmäisellä viikolla olin Marmariksella 2007 ja silloin ainakin lämpötila kipusi päivällä 45-50 asteen tienoille.Kesäkuussa olin tänävuonna ja silloin lämpöä 32-37 mutta tuuli puhalsi miellyttävästi,ja oli mukava olla.Elokuussa sensijaan ei tuule niin paljoa joten lämpökin tuntuu tukalammalta.Muistakaa hyvä suojaus esim piz puin allergy tuotteen ovat HOT!!!Hyvää Matkaa_==


    • ymmärrys riitä...

      Lienet just näitä jotka kitisee suomessakin ennen hellerajojen rikkoutumista että aivan liian kuumaa?? Mitä ihmettä täytyy sitten vielä etelämmäs lähteä? Ethän nyt niin tyhmä ole ettet ole edes ottanut paikan lämpötilasta selvää? Tai jos olet ottanut niin täytyy sdanoa että olet tyhmä kun sinne täytyi vielä tuppautua!

      Itse kotiuduin muutama päivä sitten Marmariksesta ja täytyy sanoa että tämä tyttö nautti 45 asteen lämmöstä täysin siemauksin! :) Ei hetkeäkään tuntunu liian lämpöiseltä! Ojentelin jäsenet vaan enemmän aurinkoa kohden mitä korkeampia lukemia mittari näytti! Ah! B)

      • Kirska

        Mäkin kuulun ryhmään jotka tykkää lämpimästä.. toivottavasti vielä lokakuun alussakin tarkenee, kun ollaan menossa = )


      • varmaan

        45 asteen kuumeestakin, jos sanot nauttivasi 45 asteen lämmöstä, mikä mitataan aina varjosta eli paljonkohan se lämpötila silloin on kun grillaat itseäsi auringossa?
        Olisiko joku 70 astetta liian vähän?
        Tosiasiassa tuollaisista lämpötiloista ei nauti kukaan, joka muuta sanoo niin valehtelee.


    • mukava reissu kyllä

      Itse kävin elo 2011, paras paikka missä olen käynyt.

      Siistiä ja mukavaa, palvelu todella ystävällistä.

      Kohtuu edullistakin, suosittelen.

      Lämmintä 37... 43 väillä.

      • Yunukseen syksyllä

        Hotelli uusittu ja omistaja henkilökunta uusia. Ranta ja rantatuolit uusittu. Viestiketju aloitettu vuonna 2009, asiat ovat muuttuneet paljon sen jälkeen. Kuuma siellä tosin on edelleenkin tähän aikaan vuodesta :D


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 135
      3933
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      109
      3589
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2525
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      88
      1471
    Aihe