Olipa mukavaa päästä pois Marmariksesta, aivan karmea paikka ja liian kuuma. Yli 45 astetta päivisin joten piitsltä ei voi liikkua missään, ja ainakin Yunuksen ranta kusinen epäsiisti ja ylikallis.
Onnea matkaan jos sinne menette kärsimään !
liian kuuma
19
1043
Vastaukset
- jo lähtiessänne
et tähän aikaan vuodesta siellä on TOSI KUUMA??!! Ihan niinkuin missä muussa maassa etelässä tahansa (Kreikka, Italia, Espanja jne.) Kun on liian kuuma, kaikki tuntuu olevan p...tä. Ja kaikki hajut voimistuu. En ole Ynuksen rannalla ollut, mutta ikävää jos Sinulle jäi huonot fiilikset koko reissusta. Itse on ole paikkaa kokenut ihan noin pahana kusiputkana vaikka kieltämättä rantakadulla kävellessä välillä kusi tuoksahtelikin. Silti aion syyskuussa lähteä oli kuuma tai ei.
- kivaa oli
sidessä oli myös 45 astetta ja ei haissu....rannat cool
- inhaaaaaaa
Palasin lauantaina Yunuksesta ja olen samaa mieltä, tosi syvältä koko hotla. Henkilökunta töykeää, ylimielistä ja kaikinpuolin inhottavaa. Se vanha ukko kaikkein pahin, oli koko ajan olo että maksavana asiakkaana on heidän tiellää. Ihme äyskimistä ja pikkuvittuilua. Ranta tosi huono, epäsiisti ja haiseva. Ei enää ikinä sinne.
- 8 km
inhaaaaaaa kirjoitti:
Palasin lauantaina Yunuksesta ja olen samaa mieltä, tosi syvältä koko hotla. Henkilökunta töykeää, ylimielistä ja kaikinpuolin inhottavaa. Se vanha ukko kaikkein pahin, oli koko ajan olo että maksavana asiakkaana on heidän tiellää. Ihme äyskimistä ja pikkuvittuilua. Ranta tosi huono, epäsiisti ja haiseva. Ei enää ikinä sinne.
Icmeleriin asti. Onks se koko ranta noin kamala. Minä kun en saa aurinkoa suoranaisesti ottaa, niin olen viihtynyt veneellä ja sieltäkin pääsee uimaan jos haluttaa. Tosin olen joskus miettinyt, et missä bensalitkussa sitä itteesä liottaa kun on monta venettä yhtäaikaa rantautunut samalle alueelle.
- pellet!!
inhaaaaaaa kirjoitti:
Yunus helevetin hyvä ja mukava paikka..Marmariksen paras paikka hotelliksi..ranta lähellä. Henkilökunta mukavaa ja ruoka hyvää. Taitaa olla joku juntti asenteellaan ansainnut ( huonon) kohtelun !? Jos itellään naama vääränä niin tuskin monikaan (suomessakaan) jaksaa ystävällisesti palvella..olet kyllä saatanan tyhymä!!!
- läääääävä
pellet!! kirjoitti:
Yunus helevetin hyvä ja mukava paikka..Marmariksen paras paikka hotelliksi..ranta lähellä. Henkilökunta mukavaa ja ruoka hyvää. Taitaa olla joku juntti asenteellaan ansainnut ( huonon) kohtelun !? Jos itellään naama vääränä niin tuskin monikaan (suomessakaan) jaksaa ystävällisesti palvella..olet kyllä saatanan tyhymä!!!
Yunus on Marmariksen paskin läävä, ei tajuu miten joku voi siitä mitään hyvää sanoa. aivan PASKA, kulunut ja likainen, vittumainen henkilökunta
- tyytyväinen,
läääääävä kirjoitti:
Yunus on Marmariksen paskin läävä, ei tajuu miten joku voi siitä mitään hyvää sanoa. aivan PASKA, kulunut ja likainen, vittumainen henkilökunta
sinä sait mitä ansaitset.
- Sidestä
Mitä muuten tykkäsit paikasta? Mietittiin kovin Sideä toisena lomavaihtoehtona, mutta päädyttiin kuitenkin taas Marmarikseen. Missä hotellissa olitte? Oliko hyvä? Oliko paikka 2 viikon lomailuun liian pieni? kiitos tiedoista.
- oot kusinen
mene venäjälle...sulle oikea paikka.. inisijä!! :) turpaas joutasit saada.. :)
- mirkkis74
ja nautin joka ikisestä kuumasta hetkestä! Oltiin Maxwellissa jota on mielestäni täällä palstalla ihan turhaan haukuttu! Oli mukava hotelli ja jäi tosi positiivinen kuva ensimmäisestä Turkin reissusta!
- Mirkkis74
Olin mieheni ja ja pikku tyttäreni kanssa, että ei sen villimpää elämää, kuin täällä kotonakaan! Turistiripulikaan ei iskeneyt kehenkään meistä! Mutta todellakaan kuumuus ei haitannut, kun ei päivisin shoppaillu, vaan uitiin kaiket päivät ja nautittiin ihanasta lomasta!
- tienoilla
Olen ollut aiemmin juhannuksen tienoilla Marmariksessa. Nyt lähetään 1.8. Mitenhän paljon tuo n. 5 asteen ero tuntuu...Kesäkuun lopussakin on ollut tosi kuuma, mutta altaalla ja rannalla vedessä kölliessä ihan jees (kun ei vain lähde päivällä shoppailemaan)...
- siellä tuntuu
koska ilma on ehtinyt lämmetä alkukesään nähden ja lämpenee edelleen helteiden johdosta. Niinkuin totesit veden äärellä ihan jees!
- Marmaris kuuma
Elokuun ensimmäisellä viikolla olin Marmariksella 2007 ja silloin ainakin lämpötila kipusi päivällä 45-50 asteen tienoille.Kesäkuussa olin tänävuonna ja silloin lämpöä 32-37 mutta tuuli puhalsi miellyttävästi,ja oli mukava olla.Elokuussa sensijaan ei tuule niin paljoa joten lämpökin tuntuu tukalammalta.Muistakaa hyvä suojaus esim piz puin allergy tuotteen ovat HOT!!!Hyvää Matkaa_==
- ymmärrys riitä...
Lienet just näitä jotka kitisee suomessakin ennen hellerajojen rikkoutumista että aivan liian kuumaa?? Mitä ihmettä täytyy sitten vielä etelämmäs lähteä? Ethän nyt niin tyhmä ole ettet ole edes ottanut paikan lämpötilasta selvää? Tai jos olet ottanut niin täytyy sdanoa että olet tyhmä kun sinne täytyi vielä tuppautua!
Itse kotiuduin muutama päivä sitten Marmariksesta ja täytyy sanoa että tämä tyttö nautti 45 asteen lämmöstä täysin siemauksin! :) Ei hetkeäkään tuntunu liian lämpöiseltä! Ojentelin jäsenet vaan enemmän aurinkoa kohden mitä korkeampia lukemia mittari näytti! Ah! B)- Kirska
Mäkin kuulun ryhmään jotka tykkää lämpimästä.. toivottavasti vielä lokakuun alussakin tarkenee, kun ollaan menossa = )
- varmaan
45 asteen kuumeestakin, jos sanot nauttivasi 45 asteen lämmöstä, mikä mitataan aina varjosta eli paljonkohan se lämpötila silloin on kun grillaat itseäsi auringossa?
Olisiko joku 70 astetta liian vähän?
Tosiasiassa tuollaisista lämpötiloista ei nauti kukaan, joka muuta sanoo niin valehtelee.
- mukava reissu kyllä
Itse kävin elo 2011, paras paikka missä olen käynyt.
Siistiä ja mukavaa, palvelu todella ystävällistä.
Kohtuu edullistakin, suosittelen.
Lämmintä 37... 43 väillä.- Yunukseen syksyllä
Hotelli uusittu ja omistaja henkilökunta uusia. Ranta ja rantatuolit uusittu. Viestiketju aloitettu vuonna 2009, asiat ovat muuttuneet paljon sen jälkeen. Kuuma siellä tosin on edelleenkin tähän aikaan vuodesta :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä712388Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721782Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on711460Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461447Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2551425- 831252
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3801222Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421215- 1281185
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3441156