Vistan laiton kopio ????

.hertta.

miksi minun pari vuotta vanha läppärini rupesi herjaamaan,että minulla on laiton kopio,aktivoi tuote.
todellakaan ei ole mikään laiton kopio,vaan se mikä tuli oston mukana.
taustakuvan alalaidassa lukee...
Windows vista(TM)
koontiversio 6002
tämä windows kopio ei ole aito
siis niinkuin mitä tehdä kiitos??

29

2260

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samma po

>miksi minun pari vuotta vanha läppärini rupesi herjaamaan,että minulla on laiton kopio,aktivoi tuote.
      todellakaan ei ole mikään laiton kopio,vaan se mikä tuli oston mukana.
      taustakuvan alalaidassa lukee...
      Windows vista(TM)
      koontiversio 6002
      tämä windows kopio ei ole aito
      siis niinkuin mitä tehdä kiitos??<

Aktivoi se uudestaan. Jos se ei onnistu soita Microsoftin ilamiseen numeroon: 0800 770215 (ma-su klo 9-22).

Minulla ilmoittelee tuo uusi win 7 samaa aina tämän tästä, mutta se hoituu napsauttamalla aktivointi- ilmoitusta.

• ei mulla..

taustakuvan alalaitassa lue mitään. Tuo teksti on yleensä RC ja beta versioissa, kuten seiskassa joka mulla on myöskin koneella.

• minullakaan

taustakuvan alalaidassa mitään tekstiä.

• mulla vai sulla

Tuo teksti tulee taustakuvan päälle alalaitaan jos käyttis ei ole aito. Ja joskus se ilmoittaa siinä vaikka olisi aitokin. Noin, Microsoftilla ei aina tiedetä itsekään onko tuote aito.

• tässä noin
        mulla vai sulla kirjoitti:

Tuo teksti tulee taustakuvan päälle alalaitaan jos käyttis ei ole aito. Ja joskus se ilmoittaa siinä vaikka olisi aitokin. Noin, Microsoftilla ei aina tiedetä itsekään onko tuote aito.

kuukausi takaperin maahantuojalle niin piti luetella kaikista tarroista (koneen pohjassa) tiedot ennenkuin suostuivat keskustelemaan mitään. Halusivat kuulemma varmistaa, että kone ja käyttis on heiltä ostettu. Sellasta....

• tietenkin
        tässä noin kirjoitti:

kuukausi takaperin maahantuojalle niin piti luetella kaikista tarroista (koneen pohjassa) tiedot ennenkuin suostuivat keskustelemaan mitään. Halusivat kuulemma varmistaa, että kone ja käyttis on heiltä ostettu. Sellasta....

Kertomasi on normaali yleinen ja ymmärrettävä menettelytapa.

Milläs muulla tavoin ne voisivat varmistua onko kone heidän maahantuoma.

• eipä tietysti
        tietenkin kirjoitti:

Kertomasi on normaali yleinen ja ymmärrettävä menettelytapa.

Milläs muulla tavoin ne voisivat varmistua onko kone heidän maahantuoma.

millään muulla konstilla. Tuli tässä mieleen, että voishan tuossa antaa kaverin koneen tiedot (jos ois samallainen) jos itsellä ois laiton värkki.

• pääsee

vähemmällä. Hanki netin syövereistä "kunnon" koodi.

• näillä

aidoilla "vehkeillä" pärjää. Ei kannata piraattien kanssa pelata.

• se nyt
        näillä kirjoitti:

muuten kuin moraalisesti väärin, jos jo olet maksanut käyttiksestä ja panet siihen aina toimivan koodin.

• kyllähän sen
        näillä kirjoitti:

asennusmedian voi ladata mistä vaan jos omistaa aidon product keyn.

Waretettu XP:kin on paree koska se ei kysele mitään aktivointeja ja aidolla keyllä se on tietenkin aito...

• tarvisi
        kyllähän sen kirjoitti:

asennusmedian voi ladata mistä vaan jos omistaa aidon product keyn.

Waretettu XP:kin on paree koska se ei kysele mitään aktivointeja ja aidolla keyllä se on tietenkin aito...

latailla mitään jos itsellä on aito jo olemassa????????

• kuussa
        tarvisi kirjoitti:

latailla mitään jos itsellä on aito jo olemassa????????

sitten "soitella" MS:lle ja pyytää sekä anoa uutta aktivointia siihen täysin lailliseen ohjelmaan??? Kunnon koodilla ei kysele ikinä sen enempää, kaikki toimii. Tuo voisi olla yksi syy.

• minun
        kuussa kirjoitti:

sitten "soitella" MS:lle ja pyytää sekä anoa uutta aktivointia siihen täysin lailliseen ohjelmaan??? Kunnon koodilla ei kysele ikinä sen enempää, kaikki toimii. Tuo voisi olla yksi syy.

ole koskaan tarvinnut soitella aktivoinnin takia kenellekään. Laillinen ohjelma ollut aina. Paskapuhetta, että tarvisi jatkuvasti soitella.

• vaan jospa
        minun kirjoitti:

ole koskaan tarvinnut soitella aktivoinnin takia kenellekään. Laillinen ohjelma ollut aina. Paskapuhetta, että tarvisi jatkuvasti soitella.

vaihdat näytönohjaimen tai jopa emolevyn niin mites sitten...
        tai kun haluat asentaa sen johkin toiseenkin koneesees...kato tää on just se pointti.

• ole vielä
        vaan jospa kirjoitti:

vaihdat näytönohjaimen tai jopa emolevyn niin mites sitten...
        tai kun haluat asentaa sen johkin toiseenkin koneesees...kato tää on just se pointti.

onneksi tarvinut. Hyvä tietää jos eteen tulee moinen tilanne.

• oli pakko. anteeksi.

• oli pakko. anteeksi.

tai no en pyydäkään antekksi m-kar on ihan oikeasti tyhmä.

• taitaa olla
        oli pakko. anteeksi. kirjoitti:

jutuista päätellen. Windowssin vastustaja, heh.

• taitaa olla kirjoitti:

jutuista päätellen. Windowssin vastustaja, heh.

"jutuista päätellen. Windowssin vastustaja, heh."

En nyt hirveästi. Riippuu vahvasti käyttötarkoituksista kenelle se on hyvä. Useinmille Windows ei ole hyvä. Tärkein syy varmaan se, että se on niin kummallinen verrattuna normaaleihin käyttöjärjestelmiin ja Windows on hyvää vauhtia kuolemassa pois joten sen opettelu ajanhukkaa.

• tulee mieleen
        M-Kar kirjoitti:

En nyt hirveästi. Riippuu vahvasti käyttötarkoituksista kenelle se on hyvä. Useinmille Windows ei ole hyvä. Tärkein syy varmaan se, että se on niin kummallinen verrattuna normaaleihin käyttöjärjestelmiin ja Windows on hyvää vauhtia kuolemassa pois joten sen opettelu ajanhukkaa.

Applen logosta, nykyäänhän harrastetaan mielikuvamarkkinointia. Mulle tulee mieleen Peppi Pitkätossun vaatteet, heh hee.

http://www.google.fi/imgres?imgurl=http://www1.cs.columbia.edu/~sedwards/apple2fpga/apple_logo_rainbow_6_color.jpg&imgrefurl=http://www1.cs.columbia.edu/~sedwards/apple2fpga/&h=455&w=395&sz=29&tbnid=epcdLO4cz9RHcM:&tbnh=128&tbnw=111&prev=/images?q=apple logo&hl=fi&usg=__6e08sks4R1T8PAjiJpvqd6e-btk=&ei=-CdvSrqIAoGqngO14_yzBw&sa=X&oi=image_result&resnum=2&ct=image

• taitaapi
        M-Kar kirjoitti:

olla jo pitkänä sinunkin jäämistössäsi ennen Windowsin kuolemaa.
        9 10:stä toistaiseksi käyttää, hihhulinuxia reilusti alle 1 (YKSI) %.

• taitaapi kirjoitti:

olla jo pitkänä sinunkin jäämistössäsi ennen Windowsin kuolemaa.
        9 10:stä toistaiseksi käyttää, hihhulinuxia reilusti alle 1 (YKSI) %.

muita kuin Microsoftin työkaluja kehittäjistä. Selvästi yli puolet. Tämä tehdään siksi, että softa saadaan rakennettua vakaammalle pohjalle. Tarkoittaa myös sitä, että Windowsia varten joko käyttäjät tai kehittäjät joutuu säätämään ihan helvetisti koska Windows on niin kummallinen. Tämä tappaa Windowsin sillä Windowsin markkinaosuuden lasku tulee lisäämään Windowsin hankaluutta hurjasti enemmän.

Vasta pari kuukautta sitten tarvitsin softaa jonka Windowskäännöstä ei tarjottu. Piti siis kääntää itse lähdekoodeista. Ubuntulla sitten sama softa oli valmiina Ubuntussa. Tämä on kasvava trendi, ja viiden vuoden kuluttua Windowsin markkinaosuus on vähentynyt selvästi.

• lol myös
        oli pakko. anteeksi. kirjoitti:

parempi tyhmä kuin ihan oikeasti tyhmä.

• _Copy Paste Ohjeita_
      • zzxcd,h

Menen tietokoneita myyvään liikkeeseen ja otan pienellä digikameralla kuvat kannettavasta , kaikki tarrat ja lisenssinumerot. Ja sitten kotiin ja aktivoimaan omaa konetta. Koneen mahdollinen ostaja hyötyy myös, koska mikkis ilmoittaa hänelle" Sinun koneesi on jo aktivoitu" eikä hanen tarvitse vaivata itseään asian tiimoilta.

• Kerrassaan
        zzxcd,h kirjoitti:

Menen tietokoneita myyvään liikkeeseen ja otan pienellä digikameralla kuvat kannettavasta , kaikki tarrat ja lisenssinumerot. Ja sitten kotiin ja aktivoimaan omaa konetta. Koneen mahdollinen ostaja hyötyy myös, koska mikkis ilmoittaa hänelle" Sinun koneesi on jo aktivoitu" eikä hanen tarvitse vaivata itseään asian tiimoilta.

mainio konsti. Täytyypä kokeilla. Paras juttu aikoihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      17
      2393
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1261
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      70
      907
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      135
      848
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      841
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      59
      807
    7. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      776
    8. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      44
      745
    9. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      164
      732
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      130
      684
    Aihe